4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, nette kamer met ruim uitzicht over Bangkok en een zeer uitgebreid ontbijt. Iedere dag een handdoekservice. Wat ook fijn was, was dat er een kantoortje van de reisorganisatie 333 travel (Nederlands/Engels talig) in dit hotel is gevestigd, waar verschillende excursies geboekt kunnen worden. Geen last van geluidsoverlast gehad, ondanks dat dit hotel zich in hartje Bangkok bevindt. Een aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Anne S,

Greetings from Eastin Hotel Makkasan Bangkok.

I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay.

I hope this is not your last visit to Eastin Makkasan as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het eerste hotel van onze vakantie in Thailand en hebben hier 2 nachten geslapen. Het is gewoon een goed hotel. Erg lekker ontbijt en het restaurant is echt een aanrader! Mooi uitzicht en erg lekker eten!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear JodieWel,

General manager

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meubilair in kamers kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar schoon, en goede bedden. Boeiend uitzicht over de stad. Geweldige massages. Helaas zeer luidruchtige gasten, ook 's nachts. En het restaurant op het dakterras (geen eigendom van hotel, waarschijnlijk Israelische uitbaters) is niet de moeite waard

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Dear nlohesc,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay at Eastin Makkasan and I truly appreciate your kind words. Given the wide choice of accommodation available in Bangkok I am delighted you chose us and that we lived up to your expectations.
We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back.

25 februari 2017 beoordeeld

Het Eastin Bangkok, zeer centraal gelegen, is in onze ogen gewoon een goed hotel. Het is best wel een groot hotel, maar hier merk je eigenlijk weinig van, alles is goed geregeld, het personeel is bijzonder aardig. Mooi zwembad op de 10e verdieping. Ontbijt bijzonder goed, zowel thais als europees. Kamers zeer ruim met uitzicht over de stad. Wij komen hier al jaren (7 keer) dat komt omdat wij altijd onze thailand trips bij 333-travel boeken, en die heeft het Eastin als basis hotel, ze hebben zelf ook een kantoortje in dit hotel. Voor ons voelt het altijd als thuiskomen in dit hotel, personeel gaat ons herkennen, en checken met weemoed weer uit.

Verbleef: februari 2017

Dear RobMulder,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for sharing your Eastin Makkasan experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us.
We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.
We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok.

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar hier binnen stappen voelt toch een beetje als thuiskomen. Personeel herkent je, kamers zijn ruim, ontbijt uitgebreid en de bar boven heeft een prachtig dakterras. Wifi is ook verbeterd. Alles bij elkaar zal het weer jammer zijn als we hier moeten uitchecken!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner