“Prima Hotel als uitvalsbasis”
Beoordeling van Eastin Hotel Makkasan

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Eastin Hotel Makkasan
Beoordeeld als nr. 208 van 891 hotels in Bangkok
21 augustus 2017 beoordeeld

Het Eastin ligt fijn centraal dicht bij de shoppingmalls en dicht bij de snelweg naar het vliegveld. De wijk rondom is erg levendig en gezellig, met diverse winkeltjes, massagesalons, restaurantjes en eetgelegenheden.
Het uitzicht over Bangkok is erg mooi, vooral ook vanuit het zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en fijn dat het kantoor van 333travel hier zit. Het ontbijt is uitstekend met veel keuze, ook Europees. Het restaurant op de bovenste verdieping heeft een fenomenaal uitzicht maar het eten is niet bijzonder. De kamers waarin wij verbleven waren duidelijk aan een opknapbeurt toe, vlekkerige vloerbedekking en wanden en diverse stopcontacten die kapot waren. Verder wel schoon, een prima badkamer met fijne douche en uitstekende bedden. Geluidsoverlast door andere gasten in voorgaande recensies herken ik ook, Bangkok zelf hoor je nauwelijks. Ik vind dit een prima hotel om je reis mee te beginnen en kan het echt aanraden.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Dear rinusvandevorst,

Greetings from Eastin Hotel Makkasan Bangkok.

May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay at Eastin Makkasan and I truly appreciate your kind words. Given the wide choice of accommodation available in Bangkok I am delighted you chose us and that we lived up to your expectations.

I expect nothing less than the very best efforts from my staff and am extremely disappointed after learning of the condition of your room. I have held a meeting with my Housekeeping Manager and clearly outlined exactly what I expect from her team and strongly reinforced the fact that as an Eastin chain hotel our exacting standards must be met at all times. To ensure our quality is maintained on each and every occasion I will be making random spot checks of our rooms on a daily basis.

May I end by saying that I hope you have the opportunity to visit us again soon to witness first-hand the improvements we have made with regards to your essential and well-received feedback.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, nette kamer met ruim uitzicht over Bangkok en een zeer uitgebreid ontbijt. Iedere dag een handdoekservice. Wat ook fijn was, was dat er een kantoortje van de reisorganisatie 333 travel (Nederlands/Engels talig) in dit hotel is gevestigd, waar verschillende excursies geboekt kunnen worden. Geen last van geluidsoverlast gehad, ondanks dat dit hotel zich in hartje Bangkok bevindt. Een aanrader!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Anne S,

Greetings from Eastin Hotel Makkasan Bangkok.

I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay.

I hope this is not your last visit to Eastin Makkasan as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again.

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het eerste hotel van onze vakantie in Thailand en hebben hier 2 nachten geslapen. Het is gewoon een goed hotel. Erg lekker ontbijt en het restaurant is echt een aanrader! Mooi uitzicht en erg lekker eten!

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear JodieWel,

General manager

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meubilair in kamers kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar schoon, en goede bedden. Boeiend uitzicht over de stad. Geweldige massages. Helaas zeer luidruchtige gasten, ook 's nachts. En het restaurant op het dakterras (geen eigendom van hotel, waarschijnlijk Israelische uitbaters) is niet de moeite waard

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Dear nlohesc,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back.

25 februari 2017 beoordeeld

Het Eastin Bangkok, zeer centraal gelegen, is in onze ogen gewoon een goed hotel. Het is best wel een groot hotel, maar hier merk je eigenlijk weinig van, alles is goed geregeld, het personeel is bijzonder aardig. Mooi zwembad op de 10e verdieping. Ontbijt bijzonder goed, zowel thais als europees. Kamers zeer ruim met uitzicht over de stad. Wij komen hier al jaren (7 keer) dat komt omdat wij altijd onze thailand trips bij 333-travel boeken, en die heeft het Eastin als basis hotel, ze hebben zelf ook een kantoortje in dit hotel. Voor ons voelt het altijd als thuiskomen in dit hotel, personeel gaat ons herkennen, en checken met weemoed weer uit.

Verbleef: Februari, 2017

Dear RobMulder,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for sharing your Eastin Makkasan experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us.
We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.
We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
op 0,1 km afstand
Mercure Bangkok Makkasan
nr. 200 van 891 in Bangkok
210 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Eastin Hotel Makkasan geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Eastin Hotel Makkasan

Adres: 1091/343 New Petchburi Road | Makkasan, Rajthevee, Bangkok 10400, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 87 spahotel in Bangkok
Nr. 117 zakenhotel in Bangkok
Nr. 166 luxe hotel in Bangkok
Prijsklasse: 40 € - 74 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Eastin Hotel Makkasan 4*
Aantal kamers: 280
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Agoda, Booking.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Eastin Hotel Makkasan met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Eastin Hotel Bangkok
Bangkok Eastin Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?