“Gewoon een goed hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Eastin Hotel Makkasan
Beoordeeld als nr. 207 van 891 hotels in Bangkok
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het eerste hotel van onze vakantie in Thailand en hebben hier 2 nachten geslapen. Het is gewoon een goed hotel. Erg lekker ontbijt en het restaurant is echt een aanrader! Mooi uitzicht en erg lekker eten!

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear JodieWel,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.

I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay.

I hope this is not your last visit to Eastin Makkasan as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again.

General manager

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meubilair in kamers kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar schoon, en goede bedden. Boeiend uitzicht over de stad. Geweldige massages. Helaas zeer luidruchtige gasten, ook 's nachts. En het restaurant op het dakterras (geen eigendom van hotel, waarschijnlijk Israelische uitbaters) is niet de moeite waard

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Dear nlohesc,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay at Eastin Makkasan and I truly appreciate your kind words. Given the wide choice of accommodation available in Bangkok I am delighted you chose us and that we lived up to your expectations.
We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back.

25 februari 2017 beoordeeld

Het Eastin Bangkok, zeer centraal gelegen, is in onze ogen gewoon een goed hotel. Het is best wel een groot hotel, maar hier merk je eigenlijk weinig van, alles is goed geregeld, het personeel is bijzonder aardig. Mooi zwembad op de 10e verdieping. Ontbijt bijzonder goed, zowel thais als europees. Kamers zeer ruim met uitzicht over de stad. Wij komen hier al jaren (7 keer) dat komt omdat wij altijd onze thailand trips bij 333-travel boeken, en die heeft het Eastin als basis hotel, ze hebben zelf ook een kantoortje in dit hotel. Voor ons voelt het altijd als thuiskomen in dit hotel, personeel gaat ons herkennen, en checken met weemoed weer uit.

Verbleef: Februari, 2017

Dear RobMulder,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for sharing your Eastin Makkasan experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us.
We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.
We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok.

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar hier binnen stappen voelt toch een beetje als thuiskomen. Personeel herkent je, kamers zijn ruim, ontbijt uitgebreid en de bar boven heeft een prachtig dakterras. Wifi is ook verbeterd. Alles bij elkaar zal het weer jammer zijn als we hier moeten uitchecken!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, kamer prima, maar niet bijzonder. Let wel op dat de minibar betaald is en niet gratis, wat wel verteld werd door de bellboy. Nieuwe restaurant met dakterras is goed. Wat mij wel bevreemd is dat een drankje overal in hotel anders geprijsd is. Bij het zwembad zelfs heel erg duur!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Dear Benny S,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.

May I begin by thanking you for choosing Eastin Makkasan as your accommodation during your time in Bangkok.

I would like to offer my sincere apologies regarding the inaccurate information you received about our minibar as all items in our minibar are chargeable apart from the 2 bottles of complimentary drinking water we supply on a daily basis. Maybe this is what my staff meant when he informed you about the minibar after escorting you to your room and I have instructed my Chief Concierge to ensure his team gives the correct information to avoid any confusion in the future.

If I might also clarify the discrepancy in prices between Attica restaurant and the rest of the hotel as Attica is not part of the hotel operation but is operated by a separate entity.

May I end by saying that we hope to have the opportunity to enjoy the pleasure of your company again on your next trip to Bangkok.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
op 0,1 km afstand
AVANI Atrium Bangkok
nr. 140 van 891 in Bangkok
2.010 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Eastin Hotel Makkasan geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Eastin Hotel Makkasan

Adres: 1091/343 New Petchburi Road | Makkasan, Rajthevee, Bangkok 10400, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 87 spahotel in Bangkok
Nr. 117 zakenhotel in Bangkok
Nr. 165 luxe hotel in Bangkok
Prijsklasse: 40 € - 71 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Eastin Hotel Makkasan 4*
Aantal kamers: 280
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Agoda, Booking.com, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Eastin Hotel Makkasan met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Eastin Hotel Bangkok
Bangkok Eastin Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?