Eastin Hotel Makkasan
91 US$
Trip.com
FilterenAlle talen
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meubilair in kamers kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar schoon, en goede bedden. Boeiend uitzicht over de stad. Geweldige massages. Helaas zeer luidruchtige gasten, ook 's nachts. En het restaurant op het dakterras (geen eigendom van hotel, waarschijnlijk Israelische uitbaters) is niet de moeite waard

Verbleef: Februari, 2017, reisde met vrienden
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Dear nlohesc,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay at Eastin Makkasan and I truly appreciate your kind words. Given the wide choice of accommodation available in Bangkok I am delighted you chose us and that we lived up to your expectations.
We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back.

25 februari 2017 beoordeeld

Het Eastin Bangkok, zeer centraal gelegen, is in onze ogen gewoon een goed hotel. Het is best wel een groot hotel, maar hier merk je eigenlijk weinig van, alles is goed geregeld, het personeel is bijzonder aardig. Mooi zwembad op de 10e verdieping. Ontbijt bijzonder goed, zowel thais als europees. Kamers zeer ruim met uitzicht over de stad. Wij komen hier al jaren (7 keer) dat komt omdat wij altijd onze thailand trips bij 333-travel boeken, en die heeft het Eastin als basis hotel, ze hebben zelf ook een kantoortje in dit hotel. Voor ons voelt het altijd als thuiskomen in dit hotel, personeel gaat ons herkennen, en checken met weemoed weer uit.

Verbleef: Februari, 2017

Dear RobMulder,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.
May I begin by thanking you for sharing your Eastin Makkasan experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us.
We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path.
We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok.

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is weer een jaar geleden dat we hier geweest zijn, maar hier binnen stappen voelt toch een beetje als thuiskomen. Personeel herkent je, kamers zijn ruim, ontbijt uitgebreid en de bar boven heeft een prachtig dakterras. Wifi is ook verbeterd. Alles bij elkaar zal het weer jammer zijn als we hier moeten uitchecken!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, kamer prima, maar niet bijzonder. Let wel op dat de minibar betaald is en niet gratis, wat wel verteld werd door de bellboy. Nieuwe restaurant met dakterras is goed. Wat mij wel bevreemd is dat een drankje overal in hotel anders geprijsd is. Bij het zwembad zelfs heel erg duur!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Dear Benny S,

Greetings from Eastin Makkasan Bangkok.

May I begin by thanking you for choosing Eastin Makkasan as your accommodation during your time in Bangkok.

I would like to offer my sincere apologies regarding the inaccurate information you received about our minibar as all items in our minibar are chargeable apart from the 2 bottles of complimentary drinking water we supply on a daily basis. Maybe this is what my staff meant when he informed you about the minibar after escorting you to your room and I have instructed my Chief Concierge to ensure his team gives the correct information to avoid any confusion in the future.

If I might also clarify the discrepancy in prices between Attica restaurant and the rest of the hotel as Attica is not part of the hotel operation but is operated by a separate entity.

May I end by saying that we hope to have the opportunity to enjoy the pleasure of your company again on your next trip to Bangkok.

3 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze Thailand rondreis van 2 weken is gestart met een verblijf van een paar dagen in dit hotel. Het hotel ligt dichtbij de grootste luchthaven van Bangkok en is een prima uitvalsbasis voor een verdere verkenning van Bangkok. Dit omdat het heel goed en centraal gelegen is. Het hotel, wat wel als een zakenhotel overkomt, heeft een prima ontbijt (ook westers) en een leuk zwembad wat ideaal is voor de kinderen. Onze kamers hadden een prachtig uitzicht op de skyline van bangkok. Kortom een prima start maar zou er niet langer dan een paar dagen willen zitten.

Verbleef: December, 2016, reisde met familie
EMB_General_Manager, General Manager van Eastin Hotel Makkasan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Dear ErwinVeldhuijs,

Greetings from Eastin Hotel Makkasan Bangkok.

Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at Eastin Makkasan. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you.

Felipe Gotor