Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.309)
Beoordelingen filteren
2.309 resultaten
Waardering van reizigers
1.158
888
186
48
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.158
888
186
48
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.309 beoordelingen
13 maart 2017 beoordeeld

Ondanks de wat vreemde ingang, is het hotel goed gelegen vlakbij de Platinum Mall.
We verbleven er enkele dagen tijdens de eerste dagen van onze vakantie en ook paar dagen voor onze terugvlucht. De ontvangst was jammerlijk tijdens de tweede check-in heel wat minder hartelijk dan de eerste: geen doekjes, geen welkomstdrink meer, ...
De kamers zijn ruim en net, het ontbijt is redelijk uitgebreid en verzorgd.
De kwaliteit van de service en de gastvrijheid in beide bars kan zeker nog flink verbeterd worden.
Globaal is het hotel good-value-for-money en een aanrader.

  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Pascal L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanon_Wilaiwongs, Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2017
Google-vertaling

Dear Pascal L,

Thank you for getting back to us and sharing your experience.

I would like to apologise for the shortcomings regarding your disappointing check-in experience upon your return and services at our rooftop restaurant/bar, you may rest assured that this has been shared with the department head’s responsible to continually improve our service in both areas. Besides, it is lovely to note that you liked our room, breakfast and location of the hotel.

We are grateful for your recommendation of our hotel. All of us are looking forward to welcoming you back again in the future, until that time sending our well wishes to Ghent, Belgium.

Warm regards,

Sanon Wilaiwongs
Executive Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Oke, groot hotel, mooie kamers, schoon, goed en net persineel, lekker ontbijt buffet, mooi dakterras. leuk gelegen vlakbij City World plein, veel eet gelegenheden. Wel erg veel lawaaierige Chinezen in het hotel die zich gedragen als Russen. Dus duwen, veel lawaai en een bende achterlaten bij het eten. Ik wil zeker terug naar Bangkok terwijl ik geen stadsmens ben!!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Bedank Rene1964Hoofddorp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2016
Google-vertaling

Dear Rene1964Hoofddorp,

Thank you for sharing your experience with us.

The entire team and I are pleased to learn that you have thoroughly enjoyed your stay with us while being in Bangkok recently. Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok is a good place to spend time and relax with your loved ones, while having plenty to do in the area. It is our hope that on your next visit we could be of service to you at one of our restaurants; Café 9 restaurant, Chili Hip rooftop Restaurant or WALK lounge bar.

Thank you again for your review. All of us are looking forward to welcoming you back as your travels next bring you to Bangkok. Until we meet again, our best wishes go to hoofddorp, the Netherlands.


Warm regards,


Sven Walter
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel bevind zich in een steeg wat niet echt prettig oogt. De receptie bevind zich op de negende verdieping, je zult er haast niet langs komen als je kamer op de 18 verdieping is gelegen. De kamer oogt prima maar als je naar de details gaat kijken dan zie je achterstallig onderhoud. In dr badkamer trof ik schimmel aan.
Verder is het een redelijk hotel.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Bedank Rafael A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016
Google-vertaling


Dear Rafael A,

While I appreciate your time to give us your feedback, it is disappointing to learn that we fell short of your expectations in some areas.

Your comment for improvement has not been unnoticed and I thank you for sharing it with us. This has been shared with department heads concerned to better our standard where possible.

We hope to have the opportunity to better your stay with us on your next scheduled visit to Bangkok. Until we meet again we send our best wishes across your way.


Warm regards,


Sven Walter
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
21 oktober 2015 beoordeeld

In eerste instantie was het hotel NIET te vinden. de Ingang van het hotel zit aan de zijkant van een straatje. Maar het hotel is erg mooi.. Vriendelijke medewerkers! prima prima prima. Ik zou hier zo weer logeren. buiten het hotel zijn er tal van massage salons te vinden! heerlijk!

Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden
1  Bedank Romano I
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015
Google-vertaling

Dear Romano I,

Thank you for getting back to us and letting us know how much you enjoyed your stay with us. We are pleased to learn that you appreciated the hotel facilities and the friendly staff.

It is my hope to welcome you back soon again.

Warm regards,

Sven Walter
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 november 2014 beoordeeld

Wij hebben onze vakantie afgesloten met 2 nachten in dit hotel. Wij hebben geboekt via booking.com en hebben ongeveer 115 euro betaald. Dit was inclusief het uitgebreide ontbijt. Zelfs vers brood hadden ze daar, wat na 3 weken Thais ontbijten (of toast) een verwelkoming was. Verder waren de bedden perfect van hardheid. Niet te hard en zeker niet te zacht. De badkamer was luxe en had een heerlijke douche (en regendouche). Het personeel en de service waren prima. Het enige minpuntje van het hotel is de ligging. De ingang zit in een zijstraatje en de receptie zit op de 9e verdieping. Wel prettig is de ruime parkeergarage van het hotel (gratis). Wifi was ook erg goed. Zeker een aanrader!

Kamertip: Zo hoog mogelijk voor een goed uitzicht over Bangkok
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank pjvisser
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sanon W, Executive Assistant Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your experience and review our hotel on TripAdvisor.

It is our pleasure to receive your compliments on ambience of the hotel, quality of buffet breakfast, sleeping facilities, bathroom amenities and complimentary Wi-Fi service as well services and staff.

Once again, thank you very much for staying with us and recommended our hotel, we are looking forward to welcoming you back again on your next trip to Bangkok.

Yours sincerely,

Sanon Wilaiwongs
Executive Assistant Manager
T: +66 (0) 2 625 1234
F: +66 (0) 2 625 1235
E: exeasstmgrcwb@chr.co.th

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken