“Zeer goed hotel, erg goed verblijf voor Bangkok”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok
Beoordeeld als nr. 102 van 891 hotels in Bangkok
10 oktober 2017 beoordeeld

Was een zeer mooi hotel, goede vriendelijke service.
Erg goede kamer, mooie badkamer en zou er de volgende keer zeker weer mijn verblijf boeken.

Enig verbeterpuntje is dat de handdoeken op de randen wat versleten raken, zou je bij zo'n klassehotel niet verwachten.

• Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Sanon_Wilaiwongs, Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Dear Paul D,

Thank you for getting back to us following your recent stay at Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok.

Your comment regarding towel has not been unnoticed, thank you for bringing this to our attention. On the other hand, I do appreciate your kind words about our room, friendly service and most of all you will be returning to stay with us again on your next visit.

We love to have the pleasure of welcome you back whenever your travels next bring you to this direction. Until then we are sending our well wishes to both of you in Obdam, The Netherlands.

Sanon Wilaiwongs
Executive Assistant Manager

13 maart 2017 beoordeeld

Ondanks de wat vreemde ingang, is het hotel goed gelegen vlakbij de Platinum Mall.
We verbleven er enkele dagen tijdens de eerste dagen van onze vakantie en ook paar dagen voor onze terugvlucht. De ontvangst was jammerlijk tijdens de tweede check-in heel wat minder hartelijk dan de eerste: geen doekjes, geen welkomstdrink meer, ...
De kamers zijn ruim en net, het ontbijt is redelijk uitgebreid en verzorgd.
De kwaliteit van de service en de gastvrijheid in beide bars kan zeker nog flink verbeterd worden.
Globaal is het hotel good-value-for-money en een aanrader.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
Sanon_Wilaiwongs, Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2017

Dear Pascal L,

Thank you for getting back to us and sharing your experience.

I would like to apologise for the shortcomings regarding your disappointing check-in experience upon your return and services at our rooftop restaurant/bar, you may rest assured that this has been shared with the department head’s responsible to continually improve our service in both areas. Besides, it is lovely to note that you liked our room, breakfast and location of the hotel.

We are grateful for your recommendation of our hotel. All of us are looking forward to welcoming you back again in the future, until that time sending our well wishes to Ghent, Belgium.

Sanon Wilaiwongs
Executive Assistant Manager

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Oke, groot hotel, mooie kamers, schoon, goed en net persineel, lekker ontbijt buffet, mooi dakterras. leuk gelegen vlakbij City World plein, veel eet gelegenheden. Wel erg veel lawaaierige Chinezen in het hotel die zich gedragen als Russen. Dus duwen, veel lawaai en een bende achterlaten bij het eten. Ik wil zeker terug naar Bangkok terwijl ik geen stadsmens ben!!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2016

Dear Rene1964Hoofddorp,

Thank you for sharing your experience with us.

The entire team and I are pleased to learn that you have thoroughly enjoyed your stay with us while being in Bangkok recently. Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok is a good place to spend time and relax with your loved ones, while having plenty to do in the area. It is our hope that on your next visit we could be of service to you at one of our restaurants; Café 9 restaurant, Chili Hip rooftop Restaurant or WALK lounge bar.

Thank you again for your review. All of us are looking forward to welcoming you back as your travels next bring you to Bangkok. Until we meet again, our best wishes go to hoofddorp, the Netherlands.

24 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel bevind zich in een steeg wat niet echt prettig oogt. De receptie bevind zich op de negende verdieping, je zult er haast niet langs komen als je kamer op de 18 verdieping is gelegen. De kamer oogt prima maar als je naar de details gaat kijken dan zie je achterstallig onderhoud. In dr badkamer trof ik schimmel aan.
Verder is het een redelijk hotel.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Dear Rafael A,

While I appreciate your time to give us your feedback, it is disappointing to learn that we fell short of your expectations in some areas.

Your comment for improvement has not been unnoticed and I thank you for sharing it with us. This has been shared with department heads concerned to better our standard where possible.

We hope to have the opportunity to better your stay with us on your next scheduled visit to Bangkok. Until we meet again we send our best wishes across your way.

21 oktober 2015 beoordeeld

In eerste instantie was het hotel NIET te vinden. de Ingang van het hotel zit aan de zijkant van een straatje. Maar het hotel is erg mooi.. Vriendelijke medewerkers! prima prima prima. Ik zou hier zo weer logeren. buiten het hotel zijn er tal van massage salons te vinden! heerlijk!

Verbleef: Februari, 2015, reisde met vrienden
Sven W, General Manager van Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2015

Dear Romano I,

Thank you for getting back to us and letting us know how much you enjoyed your stay with us. We are pleased to learn that you appreciated the hotel facilities and the friendly staff.

It is my hope to welcome you back soon again.

General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Siam
1.628 beoordelingen
Siam
Centara Grand at CentralWorld
Prijzen weergeven

In Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok

Adres: 567 Rachaprarop Rd. | Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 102 van 891 hotels in Bangkok
Prijsklasse: 59 € - 170 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok 4*
Aantal kamers: 281
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Fastbooking, Booking.com, Agoda, Expedia, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Centara Watergate Pavillion Hotel Bangkok met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?