TripAdvisor

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Bang Kho Laem
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen in een schitterend pand aan de rivier.
Eten is ok maar niet bijzonder van kwaliteit.
Redelijk prijzig ten opzichte van andere restaurants.

Datum van bezoek: november 2018

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt in de Asiatique dus is allemaal best commercieel maar best een leuke plek om naartoe te gaan als je met kinderen in Bangkok bent. Wij gingen er met de boot naartoe. Eten was best lekker maar kwam niet tegelijk op tafel wat ik vervelend vind.

Datum van bezoek: augustus 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen in Asiatique, prachtig gebouw aan de rivier. Eten is redelijk duur en smaakt prima maar niet uitzonderlijk. Personeel is niet met klanten bezig. Gerechten kwamen niet tegelijk, zat circa 15 minuten tussen.
Geen aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
25 oktober 2017 beoordeeld

Na het shoppen (en omdat het de laatste dag Bangkok was) ons eens stevig laten verwennen in het Baan Khanita restaurant BY THE RIVERSIDE...ik zeg dit erbij omdat er blijkbaar 2 zijn in Bangkok en het andere blijkbaar niet zo goede kritieken krijgt. Dit resaurant ligt zoals de naam al laat verloeden naast de Chao Praya rivier in het verlengde van het winkelcentrum op Chanroengkrung Bd...het aperitief, de mixed voorgerechtjes, de Soft Shell Crab with garlic and basil leaves evenals mijn partner haar Masaman Curry waren overheerlij!!.prijs is navenant, maar zeker de prijsklasse waard....topadresje...

Datum van bezoek: oktober 2017
23 december 2015 beoordeeld

Dit is en heerlijk luxe restaurant aan de rivier in Asiatique. De kaart is uitgebreid en het eten zeer smaakvol. Voor Thaise begrippen betaal je hier wel de hoofdprijs. Reken op 700 Baht per persoon zonder drank. Wij waren met 3 personen 4000 Baht kwijt inclusief 1 fles wijn.

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Baan Khanitha by the River bekeken, bekeken ook

In Baan Khanitha by the River geweest? Deel je ervaringen!