Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime familiekamer, schoon en koffie, thee, fruit en cake in de lobby. Mensen in het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben heerlijk geslapen en vanuit het hotel alle hotspots kunnen bezoeken. Gratis Tuktuk service aanwezig. Zou zo weer terug gaan als ik weer in Bangkok zou komen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Ideaal hotel in het midden van veel bezienswaardigheden. Bij aankomst om 12u konden wij reeds in de kamer, dat was een meevaller.

Een tip is om bij de boeking een rustige kamer te vragen, aangezien het hotel aan een drukke straat ligt.

De kamer zelf is prima, voldoet aan de standaard eisen en er is elke dag een flesje met gratis water.

Een 'nadeel' wat je zou kunnen noemen is dat de deur naar de badkamer geen echte deur is, maar een luxaflexdeur. Niet heel veel privacy op deze manier. En er zou een zwembad toegevoegd kunnen worden, dan zou het helemaal compleet zijn, maar dat is geen nadeel.

Ik zou terugkomen bij een bezoek aan Bangkok en raad het hotel aan!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 december 2016

Prima hotelkamer met goed bed alles is erg netjes en schoon
op de kamer is alles aanwezig wat je nodig mocht hebben ,personeel is attent en de ligging is niet ver van khoasan road en toch heerlijk rustig in een zijstraatje
ook prima locatie om met de expressboat de chao phraya rivier op te gaan (10 min lopen)

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 november 2016

Het hotel ligt op 10 minuten loopafstand van de Kao San Road en daardoor net even iets rustiger. Vriendelijk personeel, helpen je bijv. steeds met een taxi aanhouden. De kamers zijn netjes, wel redelijk hard bed maar is normaal in Thailand.

Kamertip: Vraag een rustiger kamer aan de achterkant. De straatkant kan redelijk druk zijn qua verkeer.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel op goede lokatie 10 min lopen van Koa San road en het gezellige Rambrutti road die paralel ligt aan koasan
Gratis tuk tuk service naar grandpalace /wat po en s'middags/savonds richting koasan road. Geen ontbijt wel om de hoek van hotel, maar er is gratis thee koffie water nootjes bananen en cake.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie