Beoordeeld op 31 mei 2017

Samen met een vriendin heb ik 2 nachten in dit hotel verbleven! Goede eerste ervaring met thailand, leuk hotelletje en aardig personeel!
Geen last gehad van het geluid in bangkok maar dat verschilt misschien per kamer.
Ontbijt was ook prima!

Kamertip: Ask for a non smoking / quit room!
Datum van verblijf: juni 2016
SalilHotelSukhumvit, General Manager van Salil Hotel Sukhumvit Soi 11, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Dear Silvana N,

Greetings from Salil Hotel Sukhumvit Soi 11!

It is our pleasure to welcome you at Salil Hotel Sukhumvit Soi 11 and many thanks for your brief review of the hotel. We sincerely hope this experience does not impair your trust in our hotel and we will have the pleasure of welcoming you again soon.

Best regard,
Nuttiti K.
General Manager

Beoordeeld op 30 september 2016

We hebben hier 1 nacht geslapen. Het is netjes, schoon en de kamer was voldoende groot voor 2 personen.
Ook het ontbijt was voldoende.
De bediening, vooral de receptionist, sprak redelijk Engels. Er is een mogelijkheid voor het reserveren van excursies in het hotel.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 oktober 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel met ontzettend vriendelijk personeel.
Kamers waren groot en schoon. Mr Wilson was zeer vriendelijk en geïnteresseerd, hij regelde zelfs tickets voor Thai boxing wedstrijd. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd.
Het hotel ligt in een leuke buurt, met lekkere eettentjes en leuke barretjes.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 17 september 2015

We begonnen en eindigde onze Thailand avontuur bij dit hotel waarbij we hartelijk en met herkenning de tweede keer werden begroet door Mr. Wilson, aardige en vriendelijke man. Hij bracht onze tassen naar de kamer en tonde interesse in onze avonturen van onze reis. Kamers zijn mooi en goed ingericht en een ontbijt voor ieder wat wils bij zit.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 juni 2015

Prettig verblijf, meerdere malen al gebruik gemaakt van Salil Hotel. Personeel aardig, fijn ontvangst bij de receptie. Kamers zijn prachtig en schoon. Ontbijt goed.
Personeel is bereid om je overal bij te helpen. Mister Nontsana ( Mr Tee). heeft gezorgd dat onze extra baggage netjes in nederland zijn geleverd.
Wat er nog mis is een zwembad..dan was het perfect geweest.

Datum van verblijf: april 2015