“Prima hotel, erg centraal”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Salil Hotel Sukhumvit Soi 11
Beoordeeld als nr. 139 van 891 hotels in Bangkok
14 augustus 2017 beoordeeld

Met een groepsreis zijn wij 2 nachten in dit hotel geweest. Het hotel zelf is prima, je hebt alles wat je nodig hebt. Alleen jammer dat het hotel geen zwembad heeft, in Bangkok heb je dat eigenlijk wel nodig.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden
SalilHotelSukhumvit, General Manager van Salil Hotel Sukhumvit Soi 11, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Dear Toltan,
Greetings from Salil Hotel Sukhumvit Soi 11!

I am delighted to hear you have appreciated our hotel and professionalism staff in providing the best service to customer. Your comments are much appreciated and our team will be happy to know about this.

Once again, thank you very much and look forward to serve you again for coming future.

Sincerely Yours
Nuttiti K.
General Manager

31 mei 2017 beoordeeld

Samen met een vriendin heb ik 2 nachten in dit hotel verbleven! Goede eerste ervaring met thailand, leuk hotelletje en aardig personeel!
Geen last gehad van het geluid in bangkok maar dat verschilt misschien per kamer.
Ontbijt was ook prima!

Kamertip: Ask for a non smoking / quit room!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
SalilHotelSukhumvit, General Manager van Salil Hotel Sukhumvit Soi 11, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear Silvana N,

Greetings from Salil Hotel Sukhumvit Soi 11!

It is our pleasure to welcome you at Salil Hotel Sukhumvit Soi 11 and many thanks for your brief review of the hotel. We sincerely hope this experience does not impair your trust in our hotel and we will have the pleasure of welcoming you again soon.

Best regard,
Nuttiti K.
General Manager

30 september 2016 beoordeeld

We hebben hier 1 nacht geslapen. Het is netjes, schoon en de kamer was voldoende groot voor 2 personen.
Ook het ontbijt was voldoende.
De bediening, vooral de receptionist, sprak redelijk Engels. Er is een mogelijkheid voor het reserveren van excursies in het hotel.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met ontzettend vriendelijk personeel.
Kamers waren groot en schoon. Mr Wilson was zeer vriendelijk en geïnteresseerd, hij regelde zelfs tickets voor Thai boxing wedstrijd. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd.
Het hotel ligt in een leuke buurt, met lekkere eettentjes en leuke barretjes.

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld

We begonnen en eindigde onze Thailand avontuur bij dit hotel waarbij we hartelijk en met herkenning de tweede keer werden begroet door Mr. Wilson, aardige en vriendelijke man. Hij bracht onze tassen naar de kamer en tonde interesse in onze avonturen van onze reis. Kamers zijn mooi en goed ingericht en een ontbijt voor ieder wat wils bij zit.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Hotel Solo Sukhumvit 2
nr. 95 van 891 in Bangkok
948 beoordelingen
Admiral Suites Bangkok by Compass Hospitality
Prijzen weergeven

In Salil Hotel Sukhumvit Soi 11 geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Salil Hotel Sukhumvit Soi 11

Adres: 21/4 Soi Sukhumvit 11 , Sukhumvit Road, Klongton Nua, Wattana, Bangkok 10110, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 139 van 891 hotels in Bangkok
Prijsklasse: 42 € - 131 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Salil Hotel Sukhumvit Soi 11 4*
Aantal kamers: 84
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Salil Hotel Sukhumvit Soi 11 met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?