Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Het is een typisch business hotel, groot en ook geschikt voor seminaries. Het was wel even zoeken om de ontbijtzaal te vinden, maar het aanbod was overweldigend. De kamers zijn in orde, stijl business.

Datum van verblijf: oktober 2018
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dear 133suzyv,

Thank you for staying at Shangri-La Hotel, Bangkok and taking your time to review us on TripAdvisor.

It is my pleasure to read your thoughts about our property especially our breakfast selection at NEXT2 Cafe. We most certainly await the pleasure to welcome you back at Shangri-La Hotel, Bangkok and thank you once again for your review.

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Alles tot in de perfectie geregeld. Wij hadden een kamer in de Krungthep vleugel. Een super mooi uitzicht over de rivier. Tot laat met een cocktail op je balkon zitten en genieten. De kamers zijn top. Het bed fantastisch even zoals de afthernoon cocktail met luxe hapjes. Het onbijt is waanzinnig.
Kortom een belevenis.

Datum van verblijf: oktober 2018
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear FransMoraira,

Thank you for your review of Shangri-La Hotel, Bangkok. Your honest feedback means a lot to us. I am pleased to hear about your overall beautiful experience and that we were able to provide you a pleasant stay here. We highly appreciate your compliments and comprehensive feedback.

We look forward to welcoming you back the next time you are in the city.

Beoordeeld op 5 september 2018

Voor ons een geweldige ervaring van luxe en rijkdom. We keken onze ogen uit bij de uitgebreide buffetten. Heerlijk zwembad en prima kamer. Die is wat gedateerd maar heeft ons niet gestoord. Alles werkte en was brandschoon. Fijne ruime badkamer royale hoeveelheid aminneties, fijn bed en op de tiende ook een spectaculair uitzicht. Heel opvallend het betrokken personeel. We zijn verschillende keren iets vergeten in het restaurant en bij het zwembad en we hebben steeds dat terug gekregen omdat we herkend werden als de gasten die iets vergeten waren. We waren onder de indruk van het gastvrijheidsconcept. Alles klopte gewoon.

Kamertip: Zicht op de rivier
Datum van verblijf: augustus 2018
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Dear Jorgen H,

Thank you for taking the time to write such a nice review of your recent stay with us.

At Shangri-La Hotel, it is our primary aim to deliver the most exceptional experience to all of our guests. We are thoroughly delighted we achieved this and you enjoyed your stay and the spectacular river view as well as attentive services provided our colleagues from arrival till departure. We take such pride in delivering an individual level of service to our guests, and we will be sure to pass on your lovely comments.

We look forward to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Bangkok again very soon.

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een hotel zeker 5* waardig, service met een S. Vriendelijk personeel, zorgt voor snelle incheck, bagage direct naar de kamer. Wij hadden een kamer met balkon en uitzicht op de rivier. De mensen zijn erg behulpzaam, taxi is zo geregeld, of je kunt ook met de skytrain, 5 minuten lopen.
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, mooie en schone kamers en een heerlijk zwembad. Een aanrader in Bangkok.

Datum van verblijf: augustus 2018
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Dear MariekeMa,

Thank you for sharing your fantastic review with us. Your valuable feedback and support mean a lot to us. We are happy to hear that we were able to provide you an excellent services and convenient location next to SkyTrain. Your kind compliments and personal recommendations are most appreciated.

We are already eager to welcome you back in a near future.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Het uitzicht op de rivier is prachtig, Shangri-la’s zijn bijna overal geweldig, deze is dat zeker ook!
Uitstekend ontbijt, roomservice is top, wij houden van die ouderwetse service, nu nog een dakterras, dan is het helemaal af:)!

Datum van verblijf: juli 2018
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dear Canalswimmer,

Thank for taking your time to write us this review and share your experiences. We are truly glad to hear that you had a fantastic stay at Shangri-La Hotel, Bangkok and that we were able to exceed your expectations. Your kind compliments of our rooms, breakfast and services are highly appreciated. We look forward to welcoming you back again soon.