30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

4 dagen genoten van een top arrangement. We logeerden op de 16e verdieping met een prachtig uitzicht op de rivier. Na een dagtocht heerlijk relaxen aan de pool. High tea en avond eten waren onderdeel van arrangement. Geweldig goed eten met een keur aan variatie. Elke cultuur kon zich erin herkennen. Super vriendelijk en behulpzaam personeel in het hotel. Bij het zwembad , de conciërge, de check in, kamer meisje, Rivierlounge iedereen super attent. In het byzonder AOI, Bass, Amit. Zij waren de kers op de taart.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
4 maart 2018 beoordeeld

Een heerlijk hotel om je vakantie te beginnen. Het is heerlijk ontbijten aan de Chao Phraya River en het buffet is fantastisch. Daarbij ligt het heel centraal vlakbij de SKY train en de pier waar je de expres boot kunt nemen en je op de leukste plekken kunt afstappen en daarna weer verder de rivier af. Heerlijk om een paar dagen te aclamatisren

Verbleef: februari 2018
Shangri-La B, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2018

Dear YvonneDiemen
Thank for taking your time to write us this review. We are glad to hear that you had an overall pleasant stay at Shangri-La Hotel, Bangkok. It means a lot to us knowing that we have left you a wonderful experience with our services.
We look forward to welcoming you back to our hotel again someday.

Caroline Cheah
General Manager

7 februari 2018 beoordeeld

Locatie is fantastisch aan de rivier, mogelijkheid tot buiten te eten met zicht op de rivier is erg gezellig door de vele bootjes op de rivier. Personeel vriendelijk, kamers zijn ruim en erg mooi. Personeel is vriendelijk.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Shangri-La B, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Dear Margaret N
Thank you for choosing to stay at Shangri-La Hotel, Bangkok and many thanks for sharing your review. We are very happy to hear that you have enjoyed an overall exceptional stay here. Your kind compliments about our location, colleagues, rier view and service are highly appreciated.
We are already looking forward to welcome you back in a near future.

Jan Kaiser
Hotel Manager

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie afgesloten met 3 nachten in shangri-la Bankok.
Klasse hotel aan de rivier.
De inkom is indrukwekkend, met een piano bar.
Prachtige kamer met zicht op de rivier.
Heerlijk ontbijt, nooit zoveel keuze gezien.
Het is heerlijk vertoeven op het terras, waar je kan eten terwijl je een prachtig zicht hebt op het water.
Het personeel is heel behulpzaam en super vriendelijk.
Dit hotel is een aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Shangri-La B, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Dear isabelle V
We are happy you chose to stay at Shangri-La Hotel. Thank you very much for sharing your experiences and leaving your review. We are delighted to hear that you had an excellent stay with us and that you enjoyed your days here. Your compliments about our rooms, river views, breakfast, service and amenities are highly appreciated and your recommendations mean a lot to us.
We wish to have the opportunity to welcome you back again soon.

Jan Kaiser
Hotel Manager

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel op een ideale locatie. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Aan het zwembad is er een mooi uitzicht over het water. Ook vanaf de kamer is er een prachtig uitzicht over Bangkok.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Anneline N,

Thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Bangkok. I am most thrilled to know that you had an overall terrific stay with us and loved our ideal location, comfortable beds, beautiful pool and magnificent river view. We look forward to welcoming you back again soon to the Land of Smiles.

Phillip Couvaras
General Manager