Millennium Hilton Bangkok(Bangkok)
129 US$
108 US$
  • Zwembad
Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
60 US$
86 US$
76 US$
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
234 US$
159 US$
132 US$
Priceline
  • Gratis parkeren
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
192 US$
117 US$
Priceline
7 februari 2018 beoordeeld

Locatie is fantastisch aan de rivier, mogelijkheid tot buiten te eten met zicht op de rivier is erg gezellig door de vele bootjes op de rivier. Personeel vriendelijk, kamers zijn ruim en erg mooi. Personeel is vriendelijk.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Shangri-La B, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2018

Dear Margaret N
Thank you for choosing to stay at Shangri-La Hotel, Bangkok and many thanks for sharing your review. We are very happy to hear that you have enjoyed an overall exceptional stay here. Your kind compliments about our location, colleagues, rier view and service are highly appreciated.
We are already looking forward to welcome you back in a near future.

Jan Kaiser
Hotel Manager

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie afgesloten met 3 nachten in shangri-la Bankok.
Klasse hotel aan de rivier.
De inkom is indrukwekkend, met een piano bar.
Prachtige kamer met zicht op de rivier.
Heerlijk ontbijt, nooit zoveel keuze gezien.
Het is heerlijk vertoeven op het terras, waar je kan eten terwijl je een prachtig zicht hebt op het water.
Het personeel is heel behulpzaam en super vriendelijk.
Dit hotel is een aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Shangri-La B, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 december 2017

Dear isabelle V
We are happy you chose to stay at Shangri-La Hotel. Thank you very much for sharing your experiences and leaving your review. We are delighted to hear that you had an excellent stay with us and that you enjoyed your days here. Your compliments about our rooms, river views, breakfast, service and amenities are highly appreciated and your recommendations mean a lot to us.
We wish to have the opportunity to welcome you back again soon.

Jan Kaiser
Hotel Manager

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer mooi hotel op een ideale locatie. Het hotel is van alle gemakken voorzien. Aan het zwembad is er een mooi uitzicht over het water. Ook vanaf de kamer is er een prachtig uitzicht over Bangkok.

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Anneline N,

Thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Bangkok. I am most thrilled to know that you had an overall terrific stay with us and loved our ideal location, comfortable beds, beautiful pool and magnificent river view. We look forward to welcoming you back again soon to the Land of Smiles.

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is een tegenvaller. In krughtep vleugel . Is echt geen 5 sterren waard. Hotel entree moet je altijd door een scanner zoals in de luchthaven. Je hebt hier niet het welkomgevoel. Dit schrikt veel klanten af en zullen een ander hotel kiezen . Kamers zijn gedateerd en afgeleefd. De wc bril ziet er niet uit, zo versleten en is aan vervanging toe. Als gold circle member krijg je hier niets extra. Zelf nog erger, een kamer op laagste verdiep! En als je dan vraagt aan de dame van receptie die de check in doet voor een kamer op de hoogste verdiep , dan zegt ze fully booked? Heb mijn twijfels over de waarheid ? Over de vriendelijkheid van het personeel kan ik niets zeggen. Deze waren allemaal vriendelijk, buiten de mensen van de security .
Hebben al in verschillende shangri la geweest , dit is de meest tegenvallende.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Dear J I,

Thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Bangkok.

I truly appreciate you taking your time to write us your valuable feedbacks. I regret to hear that you do not like the Security arrangements; however, Shangri-La prides itself in taking above average care to ensure all our guests are safe, secure and well looked after. The team always acknowledge Golden Circle Guests and we try to ensure the rooms they like are allocated. However, from time to time we are full or do not have the room type requested. Please accept our apologies.
Lastly, I hope that you will give us another chance to demonstrate the service and quality you have come to expect from a Shangri-La Hotel.

11 januari 2017 beoordeeld

Verblijf geeft vakantiegevoel met veel luxe.prachtig uitzicht vanuit de kamers.
Zeer vriendelijk personeel. Aangenaam zwembad in mooie tuin met veel groen rondom.
Alles was zeer netjes. Winkels en openbaar vervoer dichtbij.

Kamertip: Uitzicht op de rivier
  • Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 januari 2017

Dear Francine L,

Thank you very much for choosing Shangri-La Hotel, Bangkok. I appreciate you taking your time to write us an excellent review. I am happy to read that you had a pleasant stay with us and loved the hotel’s luxurious ambience, lovely pool, and ideal location. We look forward to welcoming you back to the Land of Smiles again soon.