Beoordeeld op 30 december 2016 via mobiele applicatie

We hebben vrienden bezocht die in dit hotel logeerden. We hebben lekker gegeten en lekkere wijn gedronken. We zaten buiten met zicht op de rivier. Zeer mooi! Binnenin is het te koud door de airco.
Het is een mooie plaats maar ik weet niet of ik er zou willen logeren.

Datum van verblijf: december 2016
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2017

Dear siegfriedbr,

Thank you for your heartening review on our restaurant. We are pleased to read that you enjoyed the first class wine, sumptuous delicacies passionately crafted by our highly experienced chefs, and breath-taking Chao Phraya River view. Indeed, countless guests have fallen in love not only with our restaurants, but also our rooms. We hope it will not be too long until we get a chance to welcome you back again to Shangri-La Hotel, Bangkok.

Beoordeeld op 20 december 2016

Deze beoordeling betreft mijn verblijf in de Khrungthep wing van dit hotel. Dit is een aparte sectie naast het grotere Shangri-La Hotel. Hier is het veel rustiger en het verblijf in deze afdeling heeft vele extra's, zoals een fantastisch ontbijt, high tea en happy hour. Dit alles is inbegrepen in de kamerprijs. De kamers zijn mooi, met balcon en hoewel het gebouw naast de expressway ligt zijn de kamers geluiddicht. Het personeel is zeer vriendelijk, maar dat geldt ook voor het andere gedeelte van het Shangri-La. Kortom een aanrader om hier te verblijben

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde alleen
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2016

Dear Jan V,

Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Bangkok. We are more than happy to read that you had an overall exceptional stay with us and loved our fantastic breakfast buffet, scrumptious afternoon tea and happy hour, luxurious rooms, and impeccable hospitality. We look forward to welcoming you back to the River of Kings again soon.

Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer indrukwekkende lobby,met prachtige bar waar je naar live muziek kan luisteren(ook nog goede muziek),bediening in de bar super.
Onbijt op benedenverdieping lekker geen 5 sterren waardig,heel rumoerig,veel personeel die tegen hun zin werkte,leek het wel.
Communicatie in hotel zelf verloopt ook stroef,dit kan zeker beter,zeker voor de prijs per nacht indachtig. Late check out gevraagd en werd bevestigd dat dit kon,omdat we lange vlucht voor de boeg hadden en nog wat wouden slapen,doch tot 3 maals toe gestoord geweest door housekeeping. Proberen over te komen als een chique hotel met allerhande regels,dit word volledig afgebroken door dat het er altijd rumoerig aan toe gaat in restaurant, ook trouwfeesten die tussen andere hotel gasten door worden georganiseerd.
Zwembad mooi maar verouderd, kwartier om 1 niet alcoholische cocktail te bereiden, ondanks er mss 5 gasten met drank zaten. Naar ons gevoel veel te duur voor wat je terug krijgt.

Datum van verblijf: september 2016
SLBK_Shangrilabkk, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

Dear Gunther S,

Thank you for taking the time to review us on TripAdvisor.

Please accept our sincere apologies for what you experienced during your stay as it was not up to our standard. The matter of being disturbed by a Housekeeping staff will be investigated further to avoid such a recurrence. Your feedback on our pool staff taking a long time to serve you the drinks is also noted and will be shared with our pool crew for their improvement. We hope that you will forgive us on this occasion and will come back to visit us again.

Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Een zeer mooi en verzorgd hotel. Zeer vriendelijk en lekker eten,vooral het Thais restaurant. Ook aan te raden is de horizon rivier cruise,zalig!!! Het ontbijt is super lekker en verzorg,keuze genoeg. In de lobby is het gezellig vertoeven met life muziek.

Datum van verblijf: juni 2016
General_Manager_SLBK, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2016

Dear Gino V,

Thank you for heatening review.

We are pleased to know that you had a wonderful stay with us. Our staff will be most delighted to know that you found them friendly and our Chefs at Salathip and NEXT2 Café will be thrilled to know that you love their delicacies. Our Horizon Cruise is unbeatable as guests can enjoy spectacular view while having our scrumptious food. We hope to see you by the River of Kings again soon.

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Shangri La is eigenlijk altijd goed wat ook geldt voor Bangkok. Wij zaten in het Krungtep gedeelte waardoor extra service.
Kamers zijn gewoon heel goed en de service is super. Uitgebreid ontbijt en vanwege Krungtep Wing extra high tea en 's avonds cocktails en hapjes.
De locatie aan de rivier is een groot voordeel omdat het erg warm was en de rivier een verkoelende wind had. Vanuit hotel ook een longtail boat geregeld en dichtbij het hotel fietstocht via Go Bangkok Tours gedaan.
Al met al zou ik zo weer naar Shangri La gaan.

Datum van verblijf: april 2016
General_Manager_SLBK, Manager van Shangri-La Hotel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2016

Dear Guest,

Thank you for staying at our Krungthep Wing.

We are happy to hear that you had an incredible stay with us and that we did not fail to delight you. Your compliment on our impeccable services and facilities is much appreciated, and we will work at best to maintain our standard. We are already eager to welcome you on your next visit.