Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel bestaat uit twee gebouwen. Daartussen een weg waarbij personeel van het hotel je helpt met oversteken. Het personeel is verder erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten in het gebouw met de gym, klein maar elke geoefende sporter kan alle spieren trainen. Ook het zwembad zat in ons gebouw. Heerlijk om na een drukke warme dag even in te plonzen. Gratis handdoeken aanwezig. Er waren genoeg bedden (augustus 2017). Bij het zwembad is ook een bar. In het andere gebouw zat het restaurant, bar. In deze ruimte is ook het goed uitgebreid ontbijt. De locatie van het hotel was voor mij prima genoeg te beleven in de omgeving. Verder vlak bij mooi winkelcentrum en de sky train. Kamers, bedden en airco waren prima

Datum van verblijf: augustus 2017
Dreambkk, Manager van Dream Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Dear Valued guest,
Thank you very much for your kind comment and your support at our Dream Hotel Bangkok on Trip Advisor.
We will pass your kind words to all of my staff and we will use your comment to improve our hotel to meet your most satisfaction in the future.

Beoordeeld op 26 februari 2017

Top hotel met gastvrij personeel en uitstekende kamers en uniek ontbijt!!!
Prettig in het centrum gelegen op loop afstand van winkels en restaurants.
Zwembad met bar op het dak, uitstekende kleermaker "George" op de hoek!

Datum van verblijf: januari 2017
Dreambkk, Manager van Dream Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2019

Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel op een top locatie in de wijk Sukhumvit. Doordat het in rustige zijstraat ligt is er weinig geluidsoverlast. Skytrain BTS halte Asok is 6min lopen. In de ditecte omgeving winkels en restaurants.
De kamer is modern, netjes en schoon, het bed erg comfortabel. De badkamer kan wel een upgrade gebruiken, oogt wat vervallen.
Het ontbijtbuffet is fantastich! Veel keuze aan gezonde ontbijtproducten en vriendelijk personeel. Het zwembad op het dak van het tweede gebouw is klein maar gezellig. Eten bij het zwembad is goed. Wellicht wat weinig bedden voor het aantal kamers. De gym valt erg tegen, weinig appratuur aanwezig.
Zou hier zeker nog eens verblijven.

Datum van verblijf: februari 2017

Dear Valued guest,
Thank you very much for your kind comment and your support at our Dream Hotel Bangkok.

Beoordeeld op 14 november 2016

Mooi hotel met nog echte klantvriendelijkheid. Strakke verzorgde en modern ingerichte kamers met veel voorzieningen en alles aanwezig. Goede ligging tussen Nana en Asoke. Ontbijtzaal is wel wat kil. Truitje dragen.

Kamertip: Het hotel bestaat uit 2 gebouwen. In het een bevindt zich het zwembad en het andere de ontbijtzaal.
Datum van verblijf: november 2016
Dreambkk, Manager van Dream Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Beoordeeld op 18 september 2016

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Elke dag start met een uitgebreid, zeer gevarieerd heerlijk ontbijt. Leuke kamers met kluis. Hotel ligt in de nabijheid van een Skytrain station, dit bevordert de bereikbaarheid van meerdere stadsdelen van Bangkok. Een goede kleermaker (maatwerk) nabij hotel gevestigd...
Blauwe accenten bepalen "DREAM".
Hotel bestaat uit 2 gebouwen. Gratis parkeren is mogelijk.
Ruim hotel maar dat toch nog op "mensenmaat" blijft.

Kamertip: Het annexgebouw werd recent gemoderniseerd, deze kamers zijn duurder.
Datum van verblijf: september 2016