Beoordeeld op 5 november 2016

Verblijf geboekt met Hilton punten. Upgrade gekregen met toegang tot de executive lounge. Kamer was heel mooi. Badkamer was van alle gemakken voorzien en mooie badset van sjanghai tang. Ontbijt op de executive lounge was heerlijk. Service is hier TOP.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
sebastien p, Director of Operations at Conrad Bangkok Hotel van Conrad Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2016

Dear dragon20142016,

Thank you for your recent visit to the Conrad Bangkok and for your loyalty as a Hilton HHonors member. I am happy that we were able to upgrade you and that you enjoyed your visit.

I hope that you will continue to choose the Hilton brand in your future travels.

Best wishes,
Sebastien Pisano
Conrad Bangkok

Beoordeeld op 14 april 2016 via mobiele applicatie

We zaten 3 dagen in dit hotel, met de taxi of trein is alles goed bereikbaar.
Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers groot modern en schoon.
Het ontbijt is erg uitgebreid en alles ziet er zeer goed en super vers uit.
De exec lounge is ruim met lekkere hapjes.
Het zwembad licht zeer mooi op de 7de verdieping en je waant je buiten de stad.
Een aanrader

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
sebastien p, Director of Operations van Conrad Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

Dear Valued Guest,

Thank you for your review of your recent stay at Conrad Bangkok. We are delighted that you had such a great stay and made full use of our amenities, particularly our Executive Lounge and relaxing pool area.

We appreciate you taking the time to leave your comments about our friendly staff, we will ensure that this is passed onto them.

We do greatly appreciate your patronage of the Conrad Hotel Bangkok and we look forward to welcoming you again soon.

Sincerely,

Sebastien Pisano

Beoordeeld op 11 april 2015

Eerst en vooral dient opgemerkt dat de service aan de balie voortreffelijk is. Als een Thai voor u incheckt gaat het zeer vlot, als buitenlander is het iets omslachtiger en kan je best over een creditcard beschikken, zo niet moet je een borg geven van 3000 THb. De inkomst hal is air-condioned maar veel te koud het temperatuurverschil met buiten is dus veel te groot. De kamers zijn luxueus en verzorgd.

Kamertip: De geluidsdichtheid is overal in orde
  • Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
RI_Sugu, Manager van Conrad Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 april 2015

Dear Valued Guest,

Greetings from Bangkok and thank you for having chosen Conrad Bangkok as the hotel of choice for your recent stay and your feedback is very much appreciated and helps us to focus on what is important to our guests.

We do look forward to welcoming you back again to Conrad Bangkok soon.

With very kind regards,

Sugumaran Ramachandran

Beoordeeld op 28 juli 2012

11 nachten in dit hotel verbleven en geen moment spijt gehad.
De service is echt outstanding en de kamer uitstekend.
Wij hadden de terracesuite, dit is een kamer met een enorm balkon met een tuin waarop een tafel met vier stoelen en twee ligbedden staan en waarvan je over Lumpini park en de stad kijkt.

De ligging is voor sommige misschien iets minder, midden in de business district maar je bent binnen 7 minuten bij het. Skytrain station en als je geen zin hebt om te lopen kun je de gratis shuttle pakken naar dit station.

Het ontbijt hadden wij dageijks in de executive lounge en dat is prima, wij hebben een keer het ontbijt in het restaurant genomen, dit vonden wij niet goed.
Andere kwaliteit koffie en juice, en een zeer onvriendelijk personeel met weinig interesse voor de gasten, hier moeten ze iets mee doen.
Ook happy hour in de lounge is perfect, goed glas wijn en lekkere hapjes.

Het zwembad is prefect, goeie ligbedden en vriendelijke staff net zoals de gym en de spa.

Het restaurant tele@2 is goed, je kutn kiezen uit buffet of a la carte.
Wij hebben met familie het buffet gehad en dat was prima, wij vinden alleen als je het in prijs vergelijkt met andere hotels in Bangkok die een soort gelijk buffet hebben behoorlijk aan de prijs.
Het scheelt ongeveer 350 bath per persoon tegenover Hitlon Millenium en het Shangr La hotel, wij hebben in januari in deze twee geslapen.

Het chineese restaurant op de derde etage is uitstekend , twee keer gegeten en een zeer redlijke prijs.
Je kunt bijna ieder gerecht kiezen uit een small, medium of large portie, neem van mij aan, small is meer dan geoeg voor twee personen als je twee veschillende gerechten neemt.
De garnalen met roomsaus op een bed van fruit was verukkelijk.

Verder een echt vijf sterren hotel zoals je verwacht, wij gaan hier zeker terug komen.

Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 december 2011

Ik heb hier slechts een nacht doorgebracht. Maar goed geslapen heb ik wel. De kamer bevond zich op de 19e verdieping zodat ik niets merkte van al het lawaai dat met een wereldstad gepaard gaat. Stilte alom. Een hele verademing na een dagje hitte en drukte. Uitzicht was fraai. De kamer was luxe zonder onnodige opsmuk en comfortabel in alle opzichten. Het hoogpolig vloertapijt zorgde naast warme voeten ook voor een warme uitstraling. De badkamer met krachtige regendouche liet niks te wensen over en het bed lag heerlijk met idem beddengoed. De skytrain bevindt zich op 10 minuten loopafstand. Het is beslist een op zakenreizigers ingesteld hotel. Maar dat hoeft je als toerist niet te weerhouden. Ontbijt heb ik laten staan want dat vond ik voor 800 bath echt overvraagd.

• Verbleef: november 2011, reisde alleen