27 oktober 2016 beoordeeld

Dit hotel heeft een luxe uitstraling. Personeel is vriendelijk en zijn uiterste best doen om de gast het naar de zin te maken. Lekker centraal gelegen vlakbij skytrain station, waar mee je heel eenvoudig de stad kunt doorkruisen.

Kamertip: Hogere verdiepingen prachtig uitzicht over de stad.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
BKKCP, Manager van Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Dear LB12106,

Thank you for your support and also for taking the time to share your experience via TripAdvisor. We are glad that you enjoyed the stay. The team at Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park hopes to welcome you back again soon.

Kind Regards,
Thipthanva Kemasiri (Ms)
Front Office Manager

22 januari 2016 beoordeeld

Vaker in Bangkok verbleven, maar nu voor de tweede keer in dit hotel. Volgens een zekere welbekende boeking website waren er geen hotelkamers meer beschikbaar. Maar via rechtstreeks contact met werknemer Lob van het hotel lukte het toch om een zeer geschikte kamer te reserveren. Dank je wel Lob! Want los van de perfecte service en heerlijke ambiance, ruime en schone kamers, vind ik de lokatie super. Vlak bij Sala Daeng skytrain. Bars, restaurants, massages, nightmarket, alles vind je hier in de buurt! Volgende keer beslist weer dit hotel...

• Verbleef: januari 2016, reisde voor zaken
BKKCP, General Manager van Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2016

Dear "Mike K",

Thank you for your comments in regards to your recent stay with us. I will pass your comments onto Khun Lob.

We look forward to welcoming you back in the future.

Sam Davies
General Manager

8 januari 2016 beoordeeld

Centrale ligging tussen de winkelcentra en de bezienswaardigheden. Ligt op 100 m van metro en skytrain. Open centraal gedeelte, vlotte en efficiënte afhandeling, zeker door baliebediende JIB. Kamers zijn zeer ruim met grote badkamer. Fantastische bedden en super zachte lakens. Buffetontbijt heel uitgebreid met zowel Europese als Aziatische accenten. Enig minpuntje bij het ontbijt is dat de kwaliteit van de warm bereide Aziatische keuken wel wat beter kan, zeker in dat deel van de wereld.

Kamertip: Kamers met zicht op het Lumpinipark hebben het beste zicht.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
BKKCP, General Manager van Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2016

Dear "carmen_vannes",

Thank you for your comment in regards to your recent stay with us. I am pleased you were so comfortable with the services and facilities, and appreciate your feedback for breakfast and Asian dishes.

We hope to welcome you back in the future.

Sam Davies
General Manager

22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel! Super vriendelijke staf!

Speciaal Lob van de receptie; hij is echt een hotel professional...

Goede grote kamer met comfortabel kingsizebed en royale badkamer.

Goede lokatie.

Kom hier zeker terug als ik in Bangkok moet zijn.

Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
BKKCP, Manager van Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2015

Dear Mike K.,

Thank you very much for reviewing your recent stay with us.

We always appreciate your kind feedback and knowing that you enjoy our wonderful services during your stay.

We are looking forward to welcoming you back again.

Michiel de Kleer
Executive Assistant Manager

12 augustus 2014 beoordeeld

Voor zakelijke afspraken 2 nachten gelogeerd in dit fraaie Hotel. Waren op doorreis naar Phuket voor een korte vakantie. Bang Kok is zeer boeiend en hebben veel gezien van de stad, dit doordat we naast de zakelijke afspraken ook de stad konden bezichtigen.
Het Hotel is fantastisch, mooi, alles zeer verzorgd en een uiterst bekwame service van al het personeel. Jammer er enorme stortbuien over de stad heen gingen. Hierdoor meer in het Hotel gebleven en aldaar genoten.

Kamertip: Voor een rustige kamer, zoo hoog mogelijk boeken.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde voor zaken
BKKCP, Manager van Crowne Plaza Bangkok Lumpini Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2014

Dear Reviewer,

Thank you for your support and also for taking the time to share your experience via TripAdvisor. We are glad that you enjoyed our service and facilities. We hope to welcome you back again soon.

Kind Regards,
Thipthanva Kemasiri (Ms)