Mandarin Oriental, Bangkok
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
18 september 2016 beoordeeld

Hier kun je op zondag voor de brunch op zondag absoluut niet om heen .
Kreeftenstaartjes , krabpoten , pate de foie gras , oesters etc.etc.alles staat op grote buffetten opgesteld om onbeperkt te eten terwijl men een perfect uitzicht over de rivier heeft .

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld

Qua accommodatie, kwaliteit, service en food vind je in Bangkok geen beter hotel. Dit hotel staat dan ook bekend als het beste hotel ter wereld. Kamers zijn ZEER luxe en bieden veelal uitzicht op de Chao Pra rivier. Dineren kan in diverse restaurants die dit hotel rijk is.

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de rivier dat is 24 x 7 genieten!
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
12 februari 2016 beoordeeld

Wij hebben het hotel bezocht voor de lunch. Was een buffet lunch. Veel gerechten waaruit je kunt kiezen. Was allemaal smaakvol en verzorgd. Redelijke prijs. Voor vier personen waren wij ongeveer 9000 bath kwijt. Inclusief de drankjes.

• Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
5 december 2015 beoordeeld

Hotel is op 10 minuten rijden van het centrum. Er is een gratis shuttle die op meerdere tijden vertrekt. Nette en vernieuwde kamers, vriendelijk personeel en uitgebreide spa. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Kortom ideaal hotel om in Bangkok te verblijven.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
16 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ziet er keurig en chique uit. Personeel is vriendelijk. Kamer keurig, heerlijke bedden. Ook badkamer ziet er netjes uit. Wij hadden het hotel geboekt ivm ligging en zwembad. Ligging is perfect loopafstand night markt pat Pong. Zwembad mooi maar groot nadeel is dat er gewerkt wordt door bouwvakkers in naastgelegen pand, wat veel stof en lawaai veroorzaakt. Verder hadden wij een kamer tegen over de lift. De deuren zijn niet echt geluidwerend dus 'à morgens hoor je veel geluiden van personen die de lift nemen. Gezien de prijs kwaliteit verhouding geef ik het toch een cijfer 8.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden