Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
70 US$
48 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 73 US$ per nacht.

Dream Bangkok(Bangkok)
107 US$
76 US$
Conrad Bangkok Hotel(Bangkok)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
176 US$
148 US$
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
235 US$
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
245 US$
179 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 206 US$ per nacht.

Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
164 US$
120 US$
Priceline
SO Sofitel Bangkok(Bangkok)
409 US$
203 US$
Cancelon
8 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben in meerdere hotels gezeten in het centrum van Bangkok, maar dit hotel springt er qua locatie echt bovenuit. Via de receptie kun je, zonder over straat te gaan, zo het grote winkelcentrum MBK binnenlopen. Alle belangrijke winkelcentra en bijvoorbeeld Siam Square zitten hier aan verbonden en is allemaal op loopafstand.

Voor wat betreft het hotel zelf ; De kamers zijn ruim en erg schoon. Wij verbleven in de Horizon Suite (echt een aanrader!). Wegens ziekte 1 keer roomservice besteld, super lekker Thais eten (wel met een prijskaartje).

Een minpunt : Het wassen van je kleren is absurd duur. We waren voor 2 zakken kleding in totaal ongeveer 3000 Baht kwijt ( zo'n 80 euro!).

Verder is de taxi service erg handig, zeker gezien het feit het soms erg lastig is als toerist zelf te communiceren met een taxi chauffeur.

Kamertip: Beste uitzicht zo hoog mogelijk. Horizon suite is echt een aanrader.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Pathumwan Princ... H, General Manager van Pathumwan Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Dear "CMThailand",

warm greetings from Pathumwan Princess Hotel. Thank you so much for writing a feedback and we are more than happy that we could convince you with our outstanding location and our unique Horizon Terrace Suite on the 29th floor. Our team is always delighted to offer a helping hand, especially when handling with local taxis to ensure that you arrive at your desired destination.

We hope to see you again in the future for another stay with us.

Kind Regards,

Stefan Heintze
General Manager

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft alles voor gezin, zakelijkheid of gezelligheid. Midden in het centrum, boven op een unieke shoppingmall, te leuk om hier te zitten. Het zwembad en de jacuzzi’s zijn een feestje, verder is er een atletiekbaan op de 8ste verdieping, een tennisbaan, basketbal, tafeltennis en een topfitnesscentrum. De restaurants in het hotel zijn allemaal even goed, maar je kunt ook fantastisch buiten de deur eten. Da Mama, 800 meter van het hotel, bovenlangslopen, is een absolute aanrader!

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Pathumwan Princ... H, General Manager van Pathumwan Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Dear "Anoniem08",

Thank you for your feedback and recent stay with us. We are glad that our amenities were to your satisfaction and that you could full make use of our extensive sports and fitness activities.

Your kinds words are very much appreciated and it would be great to welcome you again in future.

Kind Regards,

Stefan Heintze
General Manager

25 oktober 2017 beoordeeld

Voor 2e maal hier verbleven. Heerlijk hotel met prima kamers zeer centraal in Bangkok op loopafstand van sky-train (BTS) boven op shopping-walhalla MBK en op loopafstand van Siam en canal-boot. Geweldig zwembad, voldoende ligbedden en geweldig lekker uitgebreid ontbijt. In onze top 10! Kamers prima (niet erg groot) en compleet. Personeel ontzettend behulpzaam en uiterst vriendelijk. Regelen alles voor je! Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Pathumwan Princ... H, Resident Manager van Pathumwan Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

Dear valued guest,

I am pleased that you enjoyed your stay and found our colleagues to be delightful. It is great to hear that you were impressed with our hotel location and facilities and I trust that you were comfortable in your room.

We look forward to the pleasure of welcoming you back at Pathumwan Princess Hotel.

Resident Manager

2 juli 2017 beoordeeld

Het hotel bij uitstek voor shoppers, met een directe ingang naar de grootste mall Bangkok, het MBK. De suite waar ik in verbleef op de hoek van de 28e verdieping was er een met een leuk uitzicht, maar door de schuine panorama ramen ook gehorig bij regen en wind. De kamer was zeer ruim en had een geweldige badkamer met royaal ligbad en heerlijke stortdouche. ook de bedden waren zeer goed. Het grootste nadeel is misschien het ontbijt, ondanks dat dit gewoon goed is is de ruimte tussen 8.00 en 9.30 overvol.

Verbleef: juni 2017
Pathumwan Princ... H, Resident Manager van Pathumwan Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2017

Dear valued guest,

Thank you for taking the time to share your thoughts about your experience at Pathumwan Princess Hotel. I am delighted to read you enjoyed your stay with us. However, I regret to hear about the shortcomings in regards to the window glass conditions, and we will be ensure to discussed the few challenges you experienced with the team for improvements.

We would be delighted to welcoming you back in the not too distant future.

Resident Manager

15 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel ligt zo'n beetje aan de BTS. Je moet alleen even door de MBK om er te komen, Yihaaaaa! Goed verzorgd hotel, lekker ontbijt en schone ruime kamers. En dan ook nog een zwembad voor zwemmers op de 8e verdieping. Aanrader!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Pathumwan Princ... H, Executive Assistant Manager van Pathumwan Princess Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2017

Dear valued guest,

Thank you for taking your time to share your review with us. We are delighted to learn that you have such an impressed experience and we will pass your feedback on to the associates to continue their working passion.

Executive Assistant Manager