Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Het bezoek aan de Skybar was een mooie ervaring en omdat de toegang gratis is, is er eigenlijk geen reden om niet even te gaan kijken. Het uitzicht en de sfeer zijn adembenemend, je voelt je echt in een luxe omgeving door de liveband, het talrijke personeel die je overal mee helpen en die gratis mooie foto’s van je maken. Er staat ook bij elke traptrede iemand om je erop te wijzen, blijkbaar worden mensen toch dronken van de glazen alcohol die makkelijk 1000baht per stuk kosten.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Onze laatste dagen hier afgesloten
Met de tower club super kamer vanaf de 56ste verdieping! Prachtig uitzicht over de stad en rivier!
2 verschillende ontbijtzalen, beneden de meest uitgebreide, echt top! Heerlijk! Boven ook ontbijt wel minder uitgebreid maar met mooi uitzicht!( word naar mijn mening wel veel weggegooid want als je je glas jus dorange nog niet helemaal leeg hebt pakken ze t weg en zetten ze een nieuwe neer )
Heel de dag hapjes high tea en drinken wat je maar wilde echt heerlijk!
Personeel zeer vriendelijk en het hotel ligt op prima locatie dichtbij bts en pier!
Ik zou t iedereen aanraden!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Toproof hier moet je zijn. Wees optijd precies voor zonsondergang en je ziet Bangkok een metamorfose ondergaan. Wat een geweldige plek . Drankjes en eten zijn niet goedkoop maar dam heb je ook wat!! Must see attractie in Bangkok

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Gewéldig hotel! Top service van het personeel, zeer gastvrij en klantgericht. Spectaculair uitzicht ovee Bangkok. Ontbijt is uitmuntend. Zeer aan te bevelen is de toegang tot de lounge voor hapjes en drankjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit aan de buitenkant vervallen hotel ligt in een onaangename buurt. Toch zijn de kamers mooi en zeer ruim alsook de badkamer. Het ontbijt is mega maar geen verse sapjes en de koffie was niet mijn ding.
Restaurants en bars zeer duur.

Datum van verblijf: mei 2018