Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Onze laatste dagen hier afgesloten
Met de tower club super kamer vanaf de 56ste verdieping! Prachtig uitzicht over de stad en rivier!
2 verschillende ontbijtzalen, beneden de meest uitgebreide, echt top! Heerlijk! Boven ook ontbijt wel minder uitgebreid maar met mooi uitzicht!( word naar mijn mening wel veel weggegooid want als je je glas jus dorange nog niet helemaal leeg hebt pakken ze t weg en zetten ze een nieuwe neer )
Heel de dag hapjes high tea en drinken wat je maar wilde echt heerlijk!
Personeel zeer vriendelijk en het hotel ligt op prima locatie dichtbij bts en pier!
Ik zou t iedereen aanraden!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Toproof hier moet je zijn. Wees optijd precies voor zonsondergang en je ziet Bangkok een metamorfose ondergaan. Wat een geweldige plek . Drankjes en eten zijn niet goedkoop maar dam heb je ook wat!! Must see attractie in Bangkok

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Gewéldig hotel! Top service van het personeel, zeer gastvrij en klantgericht. Spectaculair uitzicht ovee Bangkok. Ontbijt is uitmuntend. Zeer aan te bevelen is de toegang tot de lounge voor hapjes en drankjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit aan de buitenkant vervallen hotel ligt in een onaangename buurt. Toch zijn de kamers mooi en zeer ruim alsook de badkamer. Het ontbijt is mega maar geen verse sapjes en de koffie was niet mijn ding.
Restaurants en bars zeer duur.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Als je hier verblijft weet je ook meteen waarom het een geweldig hotel is. Alle voorzieningen zijn prima evenals keuken. Prachtige kamers! Geen onvoltogen woord van bediening en medewerkers mogen ontvangen. Alleen maar een lach en wederzijds respect. Ligging is prima als uitvalsbasis. Ongeveer uur rijden van airport. Wel iets duurdere prijsklasse. Maar is prima te compenseren met leuke restaurants in de omgeving.

Datum van verblijf: maart 2018
Piangduan, General Manager van Lebua At State Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear Marciegie

Thank you so much for your wonderful comment to our hotel. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. We wish that we could welcome you back to stay with us again for your next visit to Bangkok Please contact me directly I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the best service from us. Thank you so much once again

Best regards. Piangduan L.