Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Gewéldig hotel! Top service van het personeel, zeer gastvrij en klantgericht. Spectaculair uitzicht ovee Bangkok. Ontbijt is uitmuntend. Zeer aan te bevelen is de toegang tot de lounge voor hapjes en drankjes.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit aan de buitenkant vervallen hotel ligt in een onaangename buurt. Toch zijn de kamers mooi en zeer ruim alsook de badkamer. Het ontbijt is mega maar geen verse sapjes en de koffie was niet mijn ding.
Restaurants en bars zeer duur.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Als je hier verblijft weet je ook meteen waarom het een geweldig hotel is. Alle voorzieningen zijn prima evenals keuken. Prachtige kamers! Geen onvoltogen woord van bediening en medewerkers mogen ontvangen. Alleen maar een lach en wederzijds respect. Ligging is prima als uitvalsbasis. Ongeveer uur rijden van airport. Wel iets duurdere prijsklasse. Maar is prima te compenseren met leuke restaurants in de omgeving.

Datum van verblijf: maart 2018
Piangduan, General Manager van lebua at State Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear Marciegie

Thank you so much for your wonderful comment to our hotel. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. We wish that we could welcome you back to stay with us again for your next visit to Bangkok Please contact me directly I would be delighted to handle your reservation and will personally ensure you receive the best service from us. Thank you so much once again

Best regards. Piangduan L.

Beoordeeld op 13 januari 2018 via mobiele applicatie

Als afsluiter zijn we hier 2 dagen verbleven. Als eerste adviseer ik, als je gaat een kamer tussen 52 en 64 te nemen. Dan is je uitzicht ook echt prachtig, kost wat meer, maar dan krijg je wat je verwacht. De dresscode is erg strikt dus let op dat je nette schoenen en lange broek mee hebt (voor mannen) kamer is super groot met een geweldig bed, wel enorm gedateerd en hebben duidelijk een update nodig. De barren en restaurants in de dome zijn chique en erg duur (ook voor Europese begrippen) maar ook koud, let op met kleding.
Ontbijt is heel uitgebreid van eggs benedict tot sushi, heerlijke verse sapjes, klein nadeel van zon luxe hotel is dat je in de rij staat voor een eitje of pannenkoek. Het zwembad is mooi maar wil je zonnen, ga op tijd, er zijn niet zoveel stoelen en doordat het gebouw zooo hoog is...blokt die vanaf 12:00 u de zon. Personeel is tot nu toe erg aardig zowel housekeeping als f&b. De check in viel ons tegen, in heel ons Verblijf ik Thailand krijg je overal een kleine versnapering, handdoeken etc. Dan ben je in een vd beste hotels van Bangkok en gebeurd dit niet, ook de deposit op de creditcard is wat overdreven daarnaast zou bij de reservering dit duidelijk aangegeven moeten worden, als je geen creditcard hebt geeft het een heel gedoe al lees ik dat hier. Totaal onnodig.

Al met al, een goed verblijf, maar zonder veranderingen denk ik dat Lebua snel veranderd in een ouderwets hotel

Datum van verblijf: januari 2018
Piangduan, General Manager van lebua at State Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Dear Coby Z

Thank you so much for your comment. We have shared you feedback to relevant department concerns we will look into this future improvement. However, we hope that you have also enjoyed our service in another area.

We wish that we can welcome you back again in near future in Bangkok

Best Regards,
Piangduan L.

Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Zonder twijfel n Prachtige locatie natuurlijk. Mooi uitzicht over Bangkok. Heerlijke cocktails. Zeer vriendelijke professionele bediening. En t eten was super.
Bééétje duur, (naar verwachting) maar zeker aan te raden.

Datum van verblijf: januari 2018
Piangduan, General Manager van lebua at State Tower, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Thank you so much for your kind comment. We were delighted to have you here and happy to hear that you had a memorable experience with us. Your feedback is a great value message to our hotel and all our staff. One of our goal is to see our customer smile and always remember their experience with us. However, we have taken a note for some of your concern and shared to all relevant department for further improvement.

best regards,
Piangduan L.