26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete hotel in Bangkok. Mooie kamers, goede verzorging. Het zwembad niet groot, maar comfortabel met voldoende ligbedden. Vriendelijk personeel dat ons na drie jaar weggeweest te zijn toch herkende.

Ontbijt heel uitgebreid in een prachtig restaurant, net gerestyled. Goed verzorgd en vriendelijke bediening.

Jammer dat het extra bed op de kamer slecht is. Een houten plank met een dun matrasje er op, verwacht je niet.

Bij ons vertrek om 4 uur s nachts stond er een goed verzorgde ontbijtbox voor ons klaar, top geregeld.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
24 oktober 2016 beoordeeld

Fijn comfortabel hotel, prachtig zwembad en lekker dichtbij de shoppingcentres. Service voor wat we gewend zijn van een Amari hotel. Verbouwing was nu nog bezig maar we hebben er geen last van gehad. Kamers zijn prima.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ballentent! Dit hotel is zeker geen *****. De ligging - in de buurt van de shopping malls - is wel prima, als je daarnaar op zoek bent. Ontvangst is echt matig, kamer op de 15e is oud. Restaurant en bar zijn nog veel minder. Ik zou het niet meer boeken.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden hartelijk ontvangen, door goed engels sprekend personeel. Je moet even schakelen omdat ze geen europees engel, echter Aziatisch engels spreken. De kamers waren super schoon. We sliepen op de 34ste verdieping, dar krijg je niks mee van verbouwing of verkeersdrukte. De bedden waren super en vooral het ontbijt was overheerlijk!
Heerlijke start van een rondreis door Thailand!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
21 augustus 2016 beoordeeld

De ligging is uitstekend, de kamer prima, de ontvangst op de 32 ste verdieping was niet hartelijk zoals anders maar zakelijk en koel. Dit personeel op de executive verdieping spreekt weinig en slecht Engels.
Ondanks de verbouwing die door 333Travel was aangekondigd hebben we daar geen last van ondervonden. wel was de lobby wat aangepast en de ingang opzij. Maar dit gaf geen overlast.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner