Beoordeeld op 9 maart 2019 via mobiele applicatie

Drie dagen mogen verblijven op dit geweldige resort gastvrijheid is hier uitgevonden. Wat een heerlijk hotel. Meer dan uitstekende suite. Alle faciliteiten waren geweldig. Ontbijtbuffet behoord tot de beste die ik gezien heb. Dank Anantara en z’n geweldige medewerkers

Datum van verblijf: maart 2019
MarkO3011, General Manager van Anantara Riverside Bangkok Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Dear Blijegast,

Thank you very much for your positive review. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort in the near future.

Best regards,

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Groot hotel voorzien van alle gemakken. Inclusief de aanlegsteiger voor de eigen boten. Diverse restaurants van aardige kwaliteit. Allemaal wel een beetje gedateerd. Hebben met conciërge boottoer gemaakt. Niet goedkoop wel leuk.

Datum van verblijf: februari 2019
MarkO3011, General Manager van Anantara Riverside Bangkok Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Dear Casetravel,

Thank you for your feedback. We'll look into your comment and share with our team accordingly. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.

Kind regards,

Beoordeeld op 9 februari 2019 via mobiele applicatie

Binnen de chaos van bangkok heerlijk om hier te zijn.
Er is zoveel te doen in Bangkok en de chaos van de stad om je heen.
Will je er van afsluiten is dit een aanrader.
Mooie kamers... bedden waarvan je in slaap valt door naar te kijken.
Rust waarvoor je komt.
Douche met water druk, 24/7 service
Vriendelijk personel.
De boot taxi naar de BTS aan de overkant is helemaal handig, direct verbinding.
Ontbijt kan wat dringen zijn maar zeer goed.
Koffie zou ik overslaan en de starbucks aan de overkant nemen.
Is prijzig maar je krijgt wat je betaald.

Datum van verblijf: februari 2019
MarkO3011, General Manager van Anantara Riverside Bangkok Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019

Dear diepf,

Thank you for taking the time to share this review with us. We are delighted that you were pleased with your recent stay at the Anantara Riverside Resort and appreciate your compliments about our hospitality. Your kind compliments have also been shared with the team who continue to deliver seamless and exemplary experiences for our guests.
We certainly look forward to welcoming you back again soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 8 december 2018

Mooi ,rustig gelegen langs rivier . maar sterk verouderd hotel .ontbijt lekker maar weinig Europees .Zwembad en tuin mooi .Positief (in alle hotels)langs het water is vervoer tot de pier gratis .Daarna na de trein nemen om de enorme ,drukke stad te verkennen

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
MarkO3011, General Manager van Anantara Riverside Bangkok Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dear Anne Marie D,

Thank you for your generous feedback and for sharing details of your experience while being our guest at Anantara Riverside. We will look into the matter according to your comments, We look forward to an opportunity to welcome you back to our resort and give you a better experience, and if there is anything else we can assist with, please do not hesitate to contact us.

Best Regards,

Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

We hebben een weekje genoten van de zon en rust . Zalige bedden om in te slapen , lekker eten , zeker eens Vic restaurant proberen. Super vriendelijk personeel ! Mooi zwembad en handdoeken van het hotel zoveel je maar wil. De kamer kuisen ze 2 keer per dag alsook verse handdoeken. Super gewoon ! We komen zeker en vast terug. Zeker en vast een vriendelijk meisje genoemd Ployly

Datum van verblijf: oktober 2018
MarkO3011, General Manager van Anantara Riverside Bangkok Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2018

Dear Dieter-Kady M,

It is our pleasure to receive your positive feedback. Thank you very much for letting us know that you had a wonderful experience at our resort. We hope to have an opportunity to see you return sometime soon.

Kind regards,

Mark O’Sullivan