“Mooi hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok
Beoordeeld als nr. 97 van 891 hotels in Bangkok
26 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel geboekt voor de laatste dagen dat we in Thailand waren. Dat was een hele goede beslissing. Het personeel spreekt perfect Engels en is heel behulpzaam.

Het hotel staat in verbinding met de mall Central Ladprao waar we onze laatste spulletjes hebben gehaald die we mee wouden brengen. Het is heel goed gelegen en dichtbij openbaar vervooer, Chatuchak market en volgens mij dichtbij alles.

De kamers hebben alles wat ze nodig hebben, zijn proper en goed onderhouden.
Wat het eten betreft kan ik niets zeggen, aangezien je in Bangkok overal kan eten en we dus niet in het hotel hebben gegeten.

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
CGLB, General Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear guest,

Thank you for to review your experiences at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok on Tripadvisor.

I am delighted to see you enjoyed the location of the hotel, the English language skills and services of our team members.

My team and I are looking forward to welcome you back during your next trip to Bangkok.

With best regards,

Wim N.M. Fagel
General Manager
gmcglb@chr.co.th

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier 4 nachten verbleven in Juli 2016. Het hotel is prima, vanaf Bangkok Suvarnabhumi is het ongeveer 40 minuten, maar als je het treft met de spits en regen kan het wel 3 uur duren. Naar Don Muang is het 20 minuten en kost je 120 bath. Het centrum van Bangkok bereik je makkelijk met de metro vanaf dit hotel, waarbij je voor 40bath in 25 minuten in sukhumvit bent aanbeland. De Blue Sky bar boven pp het hotel is ook leuk om te doen. Het ontbijt is voor ieder wat wils, Europees en Aziatisch, koffie is niet echt lekker, maar als je cappuccino besteld smaakt het al een stuk beter. Aan het hotel grenst een shopping Mall, waarbij je van alles tegen Europese prijzen kan kopen. De kamers zijn prima, zoals geadverteerd, als je een aux kabeltje meeneemt kan je je muziek door de hele kamer laten gallen. Wifi werkt prima in het hotel.

Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken
CGLB, General Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Dear guest,

It is good to hear that you had a comfortable stay with us at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

Many thanks for your compliments and the time you took to share them. It is always a pleasure to welcome our guests and it makes me happy that your stay was up to your wishes.

Thank you and I hope that you decide to stay with us again in the future.

With best regards,

Wim N.M. Fagel
General Manager
gmcglb@chr.co.th

12 juni 2015 beoordeeld

Alles aanwezig wat je nodig hebt. Super vriendelijk ontvangst, correcte uitleg. Mooie kamers wij zaten op d 19e verdieping prima uitzicht. Hotel is direct verbonden met een groot winkelcentrum, waar je ook goed kunt eten. Met de taxi ben je voor weinig geld zo in het centrum van Bangkok.
Het enige nadeel wat ik heb ervaren is het constante geluid van de lift ook als deze op andere verdiepingen stopt. Verder alles top tot aan de tandenborstels toe. Fijne regendouche. Super kussens in bed.
Niets is hier teveel, leuk zwembad en dakterras bar.
Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Hie hoger hoe beter, wij hadden een kamer die uitkeek op een school, prima.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
CGLB, Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Dear DoomenLan,

Greeting from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

Thank you for sharing your positive comments on Tripadvisor about Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

We are delighted to read that you and your partner enjoyed your stay with us, as well as hotel's facilities and accessibility to shopping mall.

Thank you once again for your comments, and we hope to see you again during your next trip to Bangkok.

Best regards,
Anong Wettayanukool
qtycglb@chr.co.th

17 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw een geweldige beleving van service en luxe. Het ontbijt is werkelijk zeer uitgebreid en er is altijd wel iets wat je op dat moment lust. We hadden per ongeluk op niet storen gedrukt, dus toen we s avonds aankwamen was niets schoon, echter een telefoontje was voldoende en binnen 10 minuten stond er iemand voor de deur om het probleem op te lossen! Bedankt Centara voor de fijne service!

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
CGLB, Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2014

Dear Guest,

Sawasdee ka from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok!

Thank you for your staying in our hotel and sharing your positive feedback on Tripadvisor. We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us.

Meanwhile, should you need any further information or assistance from our side please contact me directly via email qtycglb@chr.co.th

Thank you once again and we are looking forward to welcome you in our hotel again soon!

Best Regards,
Sunyata Jedcharoenruk(Ms.)

11 augustus 2014 beoordeeld

Een nacht verbleven in Centara Grand Lad Prao Bangkok. Dit hotel beschikt over ruime, schone kamers met alles wat een hotelgast zich wenst. Het hotel ligt naast een grote shopping mall Central Lad Prao en heeft prima verbindingen naar het centrum van Bangkok. Ook ligt het hotel dicht bij de beroemde Chatuchak weekend markt.
De sfeer van het hotel is vriendelijk en zakelijk. De parkeergelegenheid van dit hotel is matig omdat men moet parkeren in de parkeergarage van de naastgelegen shopping mall. Met name in het weekend is deze garage overvol zodat het lang zoeken is naar een parkeerplek. Het hotel management zou hier een oplossing voor moeten vinden, bijvoorbeeld door middel van gereserveerde parkeerplaatsen. Men heeft dit jaar een oplossing gevonden voor de wifi voorziening die vorig jaar matig functioneerde. Dit jaar was de wifi voorziening prima.
In het algemeen raden we dit hotel zeker aan en komen we hier elk jaar terug.

Kamertip: Alle kamers hebben een hoog kwaliteitsniveau dus een voorkeur is niet te geven. Houd in het weekend ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie

Dear Guest,

Sawasdee ka from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok!

Best Regards,
Sunyata Jedcharoenruk(Ms.)
Quality Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Siam
Chaophya Park Hotel
nr. 417 van 891 in Bangkok
418 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok

Adres: 1695 Phaholyothin Road | Chatuchak, Bangkok 10900, Thailand (Voorheen Sofitel Centara Grand Bangkok)
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Chatuchak
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 57 spahotel in Bangkok
Nr. 74 zakenhotel in Bangkok
Nr. 88 luxe hotel in Bangkok
Nr. 93 romantisch hotel in Bangkok
Nr. 105 familiehotel in Bangkok
Prijsklasse: 76 € - 113 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok 5*
Aantal kamers: 565
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, Fastbooking, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Centara Grand Bangkok Hotel Bangkok
Accor Centara Grand Bangkok
Sofitel Bangkok
Bangkok Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?