16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier 4 nachten verbleven in Juli 2016. Het hotel is prima, vanaf Bangkok Suvarnabhumi is het ongeveer 40 minuten, maar als je het treft met de spits en regen kan het wel 3 uur duren. Naar Don Muang is het 20 minuten en kost je 120 bath. Het centrum van Bangkok bereik je makkelijk met de metro vanaf dit hotel, waarbij je voor 40bath in 25 minuten in sukhumvit bent aanbeland. De Blue Sky bar boven pp het hotel is ook leuk om te doen. Het ontbijt is voor ieder wat wils, Europees en Aziatisch, koffie is niet echt lekker, maar als je cappuccino besteld smaakt het al een stuk beter. Aan het hotel grenst een shopping Mall, waarbij je van alles tegen Europese prijzen kan kopen. De kamers zijn prima, zoals geadverteerd, als je een aux kabeltje meeneemt kan je je muziek door de hele kamer laten gallen. Wifi werkt prima in het hotel.

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
CGLB, General Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Dear guest,

It is good to hear that you had a comfortable stay with us at Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

Many thanks for your compliments and the time you took to share them. It is always a pleasure to welcome our guests and it makes me happy that your stay was up to your wishes.

Thank you and I hope that you decide to stay with us again in the future.

With best regards,

Wim N.M. Fagel
General Manager
gmcglb@chr.co.th

12 juni 2015 beoordeeld

Alles aanwezig wat je nodig hebt. Super vriendelijk ontvangst, correcte uitleg. Mooie kamers wij zaten op d 19e verdieping prima uitzicht. Hotel is direct verbonden met een groot winkelcentrum, waar je ook goed kunt eten. Met de taxi ben je voor weinig geld zo in het centrum van Bangkok.
Het enige nadeel wat ik heb ervaren is het constante geluid van de lift ook als deze op andere verdiepingen stopt. Verder alles top tot aan de tandenborstels toe. Fijne regendouche. Super kussens in bed.
Niets is hier teveel, leuk zwembad en dakterras bar.
Voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Hie hoger hoe beter, wij hadden een kamer die uitkeek op een school, prima.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
CGLB, Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Dear DoomenLan,

Greeting from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

Thank you for sharing your positive comments on Tripadvisor about Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok.

We are delighted to read that you and your partner enjoyed your stay with us, as well as hotel's facilities and accessibility to shopping mall.

Thank you once again for your comments, and we hope to see you again during your next trip to Bangkok.

Best regards,
Anong Wettayanukool
qtycglb@chr.co.th

17 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw een geweldige beleving van service en luxe. Het ontbijt is werkelijk zeer uitgebreid en er is altijd wel iets wat je op dat moment lust. We hadden per ongeluk op niet storen gedrukt, dus toen we s avonds aankwamen was niets schoon, echter een telefoontje was voldoende en binnen 10 minuten stond er iemand voor de deur om het probleem op te lossen! Bedankt Centara voor de fijne service!

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
CGLB, Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2014

Dear Guest,

Sawasdee ka from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok!

Thank you for your staying in our hotel and sharing your positive feedback on Tripadvisor. We are delighted to hear that you had an enjoyable stay with us.

Meanwhile, should you need any further information or assistance from our side please contact me directly via email qtycglb@chr.co.th

Thank you once again and we are looking forward to welcome you in our hotel again soon!

Best Regards,
Sunyata Jedcharoenruk(Ms.)

11 augustus 2014 beoordeeld

Een nacht verbleven in Centara Grand Lad Prao Bangkok. Dit hotel beschikt over ruime, schone kamers met alles wat een hotelgast zich wenst. Het hotel ligt naast een grote shopping mall Central Lad Prao en heeft prima verbindingen naar het centrum van Bangkok. Ook ligt het hotel dicht bij de beroemde Chatuchak weekend markt.
De sfeer van het hotel is vriendelijk en zakelijk. De parkeergelegenheid van dit hotel is matig omdat men moet parkeren in de parkeergarage van de naastgelegen shopping mall. Met name in het weekend is deze garage overvol zodat het lang zoeken is naar een parkeerplek. Het hotel management zou hier een oplossing voor moeten vinden, bijvoorbeeld door middel van gereserveerde parkeerplaatsen. Men heeft dit jaar een oplossing gevonden voor de wifi voorziening die vorig jaar matig functioneerde. Dit jaar was de wifi voorziening prima.
In het algemeen raden we dit hotel zeker aan en komen we hier elk jaar terug.

Kamertip: Alle kamers hebben een hoog kwaliteitsniveau dus een voorkeur is niet te geven. Houd in het weekend rekening met parkeerproblemen.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie

Dear Guest,

Sawasdee ka from Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok!

Best Regards,
Sunyata Jedcharoenruk(Ms.)

20 juni 2014 beoordeeld

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen met een welkomst drankje en kreeg niet het gevoel dat men vriendelijk is vanwege de tips. Kamer was erg schoon en echt haar sterren waard. Ik heb dit hotel gekozen omdat mij de prijs/kwaliteit kwaliteit aantrekkelijk leek. Het is inderdaad een schot in de roos. Locatie is werkelijk top, vlakbij het treinstation en een enorm winkelcentrum. Ik zat met een probleem dat ik mijn kamer moest verlaten om 12 uur, terwijl mijn vliegtuig pas om 1 uur s'-nachts zou vertrekken. Bij navraag aan de receptie, bleek het helemaal geen probleem om de kamer een halve dag extra te boeken. Bij uitchecken bleek ook nog dat men het "actie" tarief had gebruikt. Werkelijk top!

Kamertip: Hoger is beter, maar ik denk alleen vanwege uit uitzicht.
  • Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
CGLB, Manager van Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2014

Geachte Jennifer,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft willen nemen om uw ervaringen van uw verblijf bij Centara Grand at Central Plaza Ladprao Bangkok met ons heeft willen delen.

Het is plezierig om te lezen dat u genoten heeft van ons Hotel en Bangkok. Wij zullen uw beoordeling met onze medewerkers delen.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en wij kijken uit u in te toekomst nogmaals te verwelkomen.

Met vriendlijke groet,

Albert Jan van Beusekom