Beoordeeld op 29 juni 2016

- Goede ontvangst na een lange reis
- Ruime kamer
- Prettige lobby
- Goede buurt: wat rustiger maar op alle uren van de dag voelde het veilig aan

- Wel een beetje verweg van het dichtstbijzijnde metro station en van het vliegveld
- Moest wat langer wachten bij in en uitchecken

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
piyalak p, Manager van Holiday Inn Bangkok Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2016

Dear Mr. BartPP,

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback.

Beoordeeld op 22 maart 2016

3 overnachtingen gehad. we waren wel vroeg aangekomen . maar mochten gelijk inchecken. onze kamer was al klaar. heel vriendelijk en aardig personeel. kamers worden goed schoon gemaakt en ook weer goed aangevuld. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Gelijk uit het hotel heb je bijna alles op loop afstand. echt een goeie locatie.
Grote winkelcentrum mkb is ongeveer 10 minuten met de taxi, en kost bijna niks.
Wat de moeite waard is om zeker te zien is het Lebua rooftop te bezichtigen. 64 hoog en een prachtig en geweldig uitzicht op Bangkok in de avond uren. Netjes gekleed gaan geen korte broek en sandalen toegestaan.

Kamertip: Advies ga zo hoog mogelijk. Dan heb je een geweldig uitzicht
Datum van verblijf: maart 2016
piyalak p, Manager van Holiday Inn Bangkok Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2016

Dear Mr. pradeepsingh s,

Beoordeeld op 26 februari 2016

Zijn gaan eten in dit hotel was een buffet zeer zeer lekker! Heel uitgebreide keuze supervriendelijke ontvangst en viel goed mee van prijs 750 bath!met oesters en gerookte en verse zalm!NOG NOOIT zo'n lekkere zalm gegeten of daar!!!Zeker een aanrader

Datum van verblijf: februari 2016
piyalak p, Manager van Holiday Inn Bangkok Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2016

Dear Mr. Nicole V,

Beoordeeld op 9 februari 2016

Geweldig hotel. Een oase van luxueuze rust in het midden van het centrum. Wederop een top Holiday Inn hotel dat ondanks dat het slechts 4 sterren heeft voor ons Europeanen zeker een vijfde ster zou mogen toevoegen. De kamers, het zwembad met poolbar, de entourage is perfect en het buffet restaurant is helemaal top met een bedienend personeel waar je alleen maar van kunt dromen. Fantastische sushi, heerlijke vleesgerechten en een ongekend dessert buffet. Een heerlijk Hotel en vwbt ons. Een aanrader.

Kamertip: Geen idee, maar een hoge kamer is vaak rustiger
Datum van verblijf: januari 2016
piyalak p, Manager van Holiday Inn Bangkok Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2016

Dear Mr. Jos P,

Thank you very much for staying with us and sharing your valued feedback. I am pleased to learn that you have enjoyed with our newly renovated gym and pool, breakfast, facilities, and location.

We look forward to welcoming you back here again in the future.

Kind regards,

Piyalak Penkunaporn ( PJ )

Beoordeeld op 8 augustus 2014

2 x Overnachten in dit fraaie Hotel. Zakelijke afspraken gedaan in Bangkok en tevens de stad bezichtigd. Het Hotel is gelegen in het centrum van de stad. Er is gedineerd en ge-ontbeten.
Zeer vriendelijk hotelpersoneel.

Kamertip: In een Holiday Inn Crown Plaza is meestal alles goed. Wel hinder gehad van de aircondition en het rumoer van de stad. Dus een kamer op een hogere verdieping nemen.
Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Duty M, Manager van Holiday Inn Bangkok Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2014

Dear Jan S

Warmest greetings from the Holiday Inn Bangkok Silom.

Thank you for taking the time to share your feedback with us at Tripadvisor.

We were very pleased to learn that you had a wonderful stay with us recently and that you enjoyed the hotel’s products, facilities and services. Total guest satisfaction is our utmost priority and thanks to your positive comment and feedback that we are able to maintain on our service standard. It’s always a great pleasure reading a positive review from our valuable guest such as yours.

Again, thank you for choosing the Holiday Inn Bangkok Silom. We certainly look forward to welcome you back at our Hotel on your next visit to Bangkok.

With best regards,
Donald Morris