TripAdvisor

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Downtown Bangkok
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Leuke sfeer met live grappige opera zangers. Enkel airco stond veel te hard.

Datum van bezoek: april 2018
BernardoDLG, Executive Assistant Manager van Medici Kitchen & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Dear Eniloracantw,
Thank you for taking the time to share your dinner experience with TripAdvisor community. We are glad that you enjoyed the food, the atmosphere and the opera.
With regards to the AC, temperature is adjustable and also we provide shawl upon request if you feel cold.

Looking forward to welcome you back soon

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens Honeymoon bleek deze lokatie afgehuurd te zijn voor filmopnames. Laatste dag van ons verblijf weer vrij en dus geboekt. Er was een thema avond, sprookjes. Fantastische ambiance, leuk personeel, bijzonder arrogante bedrijfsleidster. Had enkel oog voor enkele (bekende?) gasten. Eten was prima, doch prijs kwaliteit stond in geen verhouding! Boven Europees en niet echt van het hoogste niveau. Moesten omgerekend ca. €200 betalen. De lokatie maakte veel goed.

Datum van bezoek: september 2017
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en voor een goeie prijs.... kwaliteit is echt super echt goed Italiaan gegeten. Met live muziek wat een verrassing was....kippenvel momentje.

Datum van bezoek: juni 2017
23 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten, fantastische atmosfeer, lieve bediening (Noi) een aanrader!
Een mooi restaurant in een mooi hotel.

Datum van bezoek: april 2017
18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Avondje in dit restaurant gegeten wat hoorde bij het hotel waar wij verbleven, prima eten niet super bijzonder, vonden een gerecht niet lekker en dus niet opgegeten , chef kwam netjes vragen wat er mis was , onze reactie was niet onze smaak , werd netjes van de rekening afgehaald, mochten iets anders uitzoeken

Datum van bezoek: juni 2016

In Medici Kitchen & Bar geweest? Deel je ervaringen!