TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 1.103 van 14.174 Restaurants in Bangkok
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Downtown Bangkok
22 maart 2018 beoordeeld

eerst ga je met de lift tot bijna aan de top van het hoogste gebouw van Bangkok. dan nog 1 verdieping met de trap en dan sta je op een draaiend platform waar je een overzicht krijgt over deze miljoenen stad. een aparte ervaring. restaurant met grote keuze.

Datum van bezoek: maart 2018

1 maart 2018 beoordeeld

Groot hotel met restaurant bijna boven in. ! trap oplopen en je bent op het panoramaterras met uitzicht over het enorme Bangkok. En met d eglazen lift buitenaan naar beneden.

Datum van bezoek: februari 2018
21 augustus 2017 beoordeeld

Eten op de 83 ste etage. Wat een geweldig uitzicht over Bangkok. Wij hadden een lopend buffet. Zodat je alle kanten van Bangkok zag. Erg leuk bedacht. Het eten was heerlijk van sushi, sate, curry, vis alles. Na het eten mocht je nog 2 etages hoger zodat je ook buiten kon kijken. Na het eten word je wel allemaal een lift in gepropt die aan de buitenkant van het gebouw zit zodat je dan ook nog eens alles kan zien.

Datum van bezoek: augustus 2017
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden hier zo veel van verwacht, maar was echt helemaal niets.
Eten koud, smerig en zaten nog te eten en haalde de Borden onder onze neus vandaan.
Was het duurste waar we hebben gegeten , maar wel het slechtste.
Het uitzicht is prachtig maar daar blijft het Dan ook bij.
Ik zou dit dus aan niemand aanbevelen.
Zou evt Alleen er heen gaan voor het uitzicht.
Het was gewoon een ongezellige vreetschuur.

Datum van bezoek: augustus 2017
14 november 2016 beoordeeld

Lees hier veel dat het eten vies en/of koud is, Tja voor mij is het al weer een tijdje geleden maar het eten was heerlijk en goed op temperatuur, ruime keuze.

Datum van bezoek: december 2015

In Bangkok Sky Restaurant geweest? Deel je ervaringen!