Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
60 US$
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
190 US$
174 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 194 US$ per nacht.

Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
234 US$
151 US$
Millennium Hilton Bangkok(Bangkok)
129 US$
108 US$
Travelocity
  • Zwembad
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
174 US$
117 US$
Dream Bangkok(Bangkok)
87 US$
74 US$
Cancelon
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door het executive personeel. Het eerste wat opvalt is dat het niveau van het personeel erg hoog is, iets wat de professionaliteit echt ten goede komt.

Onze kamers waren echt FANTASTISCH. Zeer schoon, ruim en echt van alle gemakken voorzien. Voor een speciale gelegenheid was alles mooi versierd echt perfect!

Het ontbijt, de avond cocktail, alles is echt perfect in orde. Alles zeer uitgebreid en alles met een glimlach. Dit was mijn derde verblijf in dit hotel en de service is echt GIGANTISCH verbeterd. De service is heel persoonlijk, heel gericht. Dit is echt een compliment richting het gehele team.

Tevens een speciaal dankwoord aan Akira! Fantastisch dat je ons verblijf bijzonder hebt gemaakt met je fantastisch team.
Het zelf steeds zichtbaar aanwezig zijn, het bijsturen van je team, de lat steeds hoger leggen, waardoor het niveau echt 5 sterren waardig is.

Dit hotel is een absolute aanrader!

Verbleef: februari 2018
Torsten R, General Manager van SO Sofitel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 februari 2018

Dear Dave B,

SO-Wasdee ka from SO Sofitel Bangkok!

Thank you very much for your review. I am glad to read that you had yet another amazing stay with us and that you enjoyed our design elements and the services provided by our SO Ambassadors.

Your compliments mean the world to me and my team! I will pass them on to our SO Ambassadors personally so that they know they had made your stay memorable.

I am glad you really liked our Club Signature. For your next stay, please let me know if you would like to make a reservation for our rooftop restaurant, “Park Society” on the 29th floor. It’s the ideal place to have an unforgettable evening with over the top gastronomy and incredible views.

Thank you for staying with us and hope to see you back again soon!

5 februari 2018 beoordeeld

Top service en prachtige kamers. Het personeel doet alles om je verblijf zo goed mogelijk te maken.
Het ontbijt en eten is ronduit prima.Ligging geweldig op 2 minuten van de metro en slechts een stop en je bent in het centrum Silom)

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Torsten R, General Manager van SO Sofitel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Dear 147mattheusl,

SO-Wasdee ka from SO Sofitel Bangkok!

Thank you so much for your review. I am very happy to read that you had a nice stay with us and that you enjoyed our design elements, cuisine and most importantly the service from our SO Ambassadors.

Thank you so much for letting us take care of you. We can’t wait to have you here on your next visit soon!

18 januari 2018 beoordeeld

Mooie kamers, ideale situatie, 5 ster medewerkers, heerlijk ontbijt, een van de beste executive lounges ik geweest ben. Toch een heel groot minpunt: de geluidsisolatie door de gigantische glaspanels is onvoldoende. Het verkeer is heel goed te horen. Jammer.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Torsten R, General Manager van SO Sofitel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2018

Dear Xavnl,

SO-Wasdee ka from SO Sofitel Bangkok!

Thank you so much for your sweet review. I am so happy to hear that you love our oasis of a hotel and that you had an amazing stay here with us!

It is great to know that our SO Ambassadors had taken great care of you and that you enjoyed our Club Signature, especially the Bangkok skyline view from up there.

Can’t wait to have you back here with us again soon!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, super service, heerlijk eten, fantastisch ontbijt. Het uitzicht vanaf het zwembad is geweldig. Dit is denk ik de beste plek om een paar dagen Bangkok te verkennen en ook te genieten van dit heerlijke hotel. Het ontbijt buffet is zo uitgebreid dat je niet weet waar je moet beginnen. Ook hebben we een avond in het restaurant gegeten. De prijzen zijn Europees maar was het zeker waard.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Torsten R, General Manager van SO Sofitel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Dear Khun Caroliene D,

SO-wasdee ka from SO Sofitel Bangkok!

Thank you very much for choosing to stay with us during your recent visit to Bangkok and I'm so grateful for your feedback.
It is a great pleasure to know that you had a fantastic experience at SO Sofitel Bangkok especially thanks to our So Staff’s warm and professional service.
It is also a delight to learn that our breakfast and the view over the gorgeous Lumpini Park were highlights of your stay!
It will be a real pleasure to welcome you again for further memorable experience.
Thank you once again for your time and trust in our beautiful hospitality and have a lovely day!
Wishing you a wonderful week ahead.

Akira Yan-Ubol Petit
Director of Guest’s Experience.

15 juli 2017 beoordeeld

Knap hotel niet ver van centrum. Groot ontbijt buffet met veel keuze ook buffet s avonds had veel keuze .zelfs in twee verschillende kamers kunnen overnachten omdat het hotel niet volzet was. Luxe uitzicht op park vanuit het zwembad en zelfs vanuit onze badkamer konden we een gedeelte van de stad bewonderen.
Speciale attentie voor pichsinee paewsakulpan , deze hostess heeft ons op haar vrij dag meegenomen naar de treinmarkt en floting markt en enkele tempels bezocht met haar, ze deed dit op eigen initiatief.
Aanrader.

Kamertip: Metal room vonden wij de modernste tegenover de blauwe
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Torsten R, Executive Assistant Manager in charge of Rooms van SO Sofitel Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Beste gast

Hartelijk dank voor uw positieve feedback

Fijn dat onze collega So May met jullie op stap ging..al is dit niet echt de gewoonte in ons hotel.
We zien jullie graag terug op een volgende vakantie

Nathapong Laorvong