Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.972)
Beoordelingen filteren
3.975 resultaten
Waardering van reizigers
2.179
1.400
294
53
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.179
1.400
294
53
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.975 beoordelingen
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit Hotel is zeer Dichtbij Central World, voor de Shopaholic is het niet nodig om steeds met de TukTuk tw gaan. Tegenover is zelfs een groot Supermarkt! En in de avond is er voor de deur van Central World, Zen en ISetan een night/streetfoodmarket.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Bedank RamaKin88
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamers, heerlijke bedden. Erg vriendelijk personeel. Perfecte ligging (om te shoppen) en mooi uitzicht op de 9e, waar je overigens uitstekend en gevarieerd kunt eten. Kortom: aanbevelenswaardig.
In het bijzonder barman GARFILD

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Bedank raarts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 maart 2016

Prachtig hotel met mooie nette kamers. Hotel bevind zich op in een hele drukke winkelstraat met allerlei malls en marktjes. Daarnaast bevinden Siam Center, Siam Paragon en MBK zich op loopafstand. Zwembad is mooi maar best klein. Zeker een aanrader.

  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Laila B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2015

Super!! Genieten in een sfeervol gunstig gelegen hotel. Personeel super klantgericht. Mooie kamer met extra genieten van uitzicht, mooi interieur, leuk welkom en alle extra's. Ontbijt en bar sfeervol en bellboy super gemotiveerd, kortom snel weer hier relaxen.

  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 70lilawadee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Novotel Team A, General Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2015
Google-vertaling

Dear valued guest,

Thank you very much for taking the time to leave your feedback with us. It is great to see that you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back in the very near future.

Best Regards

Alexander Parry
General Manager
Novotel Bangkok Platinum

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 maart 2013

Vooral de kamer voor gehandicapten voldeed aan alle wensen.
Een tegenvaller was dat de hotel reisdesk geen taxivervoer kon regelen naar de Siam Sawadee show omdat een gebruikte rolstoel niet opvouwbaar was ( de wielen konden er wel af )! Erna zonder problemen zelf heen en terug een taxi geregeld.
Geboden ontbijt en dinee prima in orde.

  • Verbleef: maart 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank nnneuussj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Sascha K, Manager van Novotel Bangkok Platinum Pratunam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2013
Google-vertaling

Dear valued guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Platinum. It is always a pleasure to receive positive feedback.

Please accept my apologies that there was no taxi available, which could carry your wheelchair.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Sincerely,

Sascha Kunze
Executive Assistant Manager
Novotel Bangkok Platinum

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken