TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 november 2017

Het hotel ligt op Khaosan Road en is best mooi, maar het lawaai van de straat is enorm. Ik dreunde m'n bed uit. 2 u snachts is het pas stil. Het is er schoon en de bedden zijn prima. Mooi douche, airco en tv. Prima, maar het lawaai is echt storend. De drukte van Khaosan Road is niet leuk. Voor een nachtje te doen, maar verder snel weer wegwezen, het personeel is overwegend vriendelijk maar kortaf. Duidelijk een plek waar veel toeristen komen. Ga er niet meer heen. Zoek wel een rustiger plekje. Khaosan Road is een belevenis, maar niet om er te overnachten.

Kamertip: Niet aan de straatkant, dan dreun je helemaal je bed uit.
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is niet duur. Je kan daarmee een kamer verwachten die erg klein is, maar wel alles heeft. De kamer was schoon. Om de kamer te bereiken moesten we wel een aantal trappen lopen met onze koffers. Onze kamer bevond zich in het gebouw aan de KhaoSan en had geen lift. Het andere gebouw (met de iets prijzigere kamers) wel! Wij hadden met onze kamer een prachtig uitzicht op een betonnen muur, en muziek tot een uur of twee. Een paar oordoppen zijn dus wel vereist. Daarentegen heeft het hotel een prachtig dakterras met zwembad en bar. Dit was echt een pluspunt.

Over het personeel hebben wij gemengde gevoelens. Het hing daarbij denk ik af van de nachtrust die zij die avond daarvoor hebben gehad.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 januari 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst geen vriendelijk ontvangst.
Borg betalen van 1000 Bath.
Zwembad in restauratie, wel open voor gasten maar niet relaxed kwa geluidsoverlast door werkzaamheden.
Ondanks de drukke straat toch goed geslapen. Bedden zijn goed!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 19 januari 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel bevindt zich midden in de backpackersstraat van Bangkok, Khao San Road. Hier gebeurd van alles er erg gaaf om mee te maken. Het hotel is alles prima geregeld. Het hotel kamer was klein maar groot genoeg voor 2 personen. Meer heb je ook niet nodig tijdens het backpacken. Warme douche en goede straal. Bed wat aan de kleine kant. Locker aanwezig. Snachts erg gehorig door de muziek die vanuit de straat komt. Ook vanuit de gangen is het erg gehorig. Daarom sliepen wij met oordoppen in. Zwembad aanwezig om het dak. Prima! Hotel vraagt 1000 bath borg. Al met al een prima hotel maar als je voor de rust komt kun je beter een ander hotel nemen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 4 december 2016

Het hotel ligt aan khao san road. Heeft als voordeel dat je 's avonds snel in je hotel bent, maar geeft ook veel herrie 's nachts. Toen wij er waren ging 's nachts drie keer een alarm af. Het personeel kon ons niet vertellen waar dit vandaan kwam.
Bij aankomst kregen wij twee kaarten voor de kamer. Wij hadden er de eerste dag een in de kamer gelaten, toen wij 's avonds terugkwamen was deze weg. Wij hebben dit gemeld bij de receptie, maar omdat wij geen twee kaarten konden inleveren werd er 300 baht van onze borg ingehouden. Let dus goed op de kaarten, en houd deze bij je!
Hotel zelf was schoon, bedden waren ook oke. Zwembad boven is ook heel fijn om na een warme dag even af te koelen.

Datum van verblijf: november 2016