Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

Een van de betere tophotels in Thailand waar we verbleven. Een top locatie, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, de topbedden, een uitgebreid ontbijt en de geweldige vriendelijkheid en service. Met heel veel dank aan Ms. Sherree B. en haar team!
Graag tot de volgende keer in Bangkok.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Een mooi betaalbaar hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad op de 8e etage met een gym en sauna erbij. Een prima restaurant met uitgebreide buffetten, ontbijt was bij de prijs inbegrepen. Gezin met twee kinderen kan in een superior room, er wordt dan een bed bijgeplaatst. Op de begane grond is een grote bar buiten met vaak live muziek.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in dit hotel overnacht. We zijn 5 jaar geleden ook in dit hotel gebleven en de plek is nog steeds erg goed.
Vanaf luchthaven Don Mueang is het hotel in ongeveer 40 minuten te bereiken met de taxi.
Check-in was snel en kregen een kamer op een van de hogere verdiepingen.
Kamer en badkamer zijn erg schoon. Ook hadden we de beschikking over een "Handy" smartphone om in de stad te gebruiken.
Ontbijt er erg goed en uitgebreid. De ontbijtruimte is voldoende ruim zodat het niet druk aanvoelde. Keuze van de gerechten is erg uitgebreid.
Locatie is erg goed en centraal. Het hotel ligt tegen BTS station Ploen Chit.
Prijs kwaliteitsverhouding van dit hotel is uitstekend.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017

Kamers zijn erg schoon en valt op geen enkel ding wat aan te merken. De locatie is erg centraal en met de BTS - waarvan station Ploen Chit tegenover het hotel ligt - ben je in korte tijd op 'op elke gewenste plek'.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi, modern en groots hotel gelegen aan de skytrain waardoor je je gemakkelijk kan verplaatsen. Het ligt ook vlakbij de bekende shoppingcentra. In de buurt zijn er ook diverse eetgelegenheden. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid, van westers tot oosters. Het zwembad kan ook een verademing zijn.

Datum van verblijf: april 2017