Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Een mooi betaalbaar hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad op de 8e etage met een gym en sauna erbij. Een prima restaurant met uitgebreide buffetten, ontbijt was bij de prijs inbegrepen. Gezin met twee kinderen kan in een superior room, er wordt dan een bed bijgeplaatst. Op de begane grond is een grote bar buiten met vaak live muziek.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in dit hotel overnacht. We zijn 5 jaar geleden ook in dit hotel gebleven en de plek is nog steeds erg goed.
Vanaf luchthaven Don Mueang is het hotel in ongeveer 40 minuten te bereiken met de taxi.
Check-in was snel en kregen een kamer op een van de hogere verdiepingen.
Kamer en badkamer zijn erg schoon. Ook hadden we de beschikking over een "Handy" smartphone om in de stad te gebruiken.
Ontbijt er erg goed en uitgebreid. De ontbijtruimte is voldoende ruim zodat het niet druk aanvoelde. Keuze van de gerechten is erg uitgebreid.
Locatie is erg goed en centraal. Het hotel ligt tegen BTS station Ploen Chit.
Prijs kwaliteitsverhouding van dit hotel is uitstekend.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017

Kamers zijn erg schoon en valt op geen enkel ding wat aan te merken. De locatie is erg centraal en met de BTS - waarvan station Ploen Chit tegenover het hotel ligt - ben je in korte tijd op 'op elke gewenste plek'.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi, modern en groots hotel gelegen aan de skytrain waardoor je je gemakkelijk kan verplaatsen. Het ligt ook vlakbij de bekende shoppingcentra. In de buurt zijn er ook diverse eetgelegenheden. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid, van westers tot oosters. Het zwembad kan ook een verademing zijn.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 8 maart 2017 via mobiele applicatie

Een mooi hotel om te verblijven. De mensen zijn hier heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim, mooi en heel proper. Het ontbijtbuffet is één van de beste die we al gedaan hebben. Heb je een goed maag, dan kan je je hier echt laten gaan want hetgeen wij soms S'avonds eten, eten de Thais' gewoon s'ochtends.
De ligging van het hotel is handig, vlakbij de halte van de bts trein. Dit maakt het natuurlijk ook druk, maar he, je bent in Bangkok

We hadden 3 dagen gerekend om Bangkok te bezoeken maar we hadden het belangrijkste eigenlijk al op 2 dagen gezien, zodat we graag een dag vroeger zouden vertrekken. We vroegen of we die derde dag mochten gebruiken voor als we twee weken later terug kwamen. Maar dit mocht niet. Dit vond ik wel een beetje spijtig voor een hotel met die klasse.
Ook het zwembad valt een beetje tegen. Is niet gelijk op de foto en de zon is vanaf s'middags ook weg. Als laatste vond ik de airco in de kamer een beetje te lawaaierig, maar dit kan natuurlijk enkel bij ons geweest zijn. Verder geen klachten...

Datum van verblijf: maart 2017