“buitegewoon”
Beoordeling van The Rain Tree Cafe

The Rain Tree Cafe
Geclassificeerd als nr. 25 van 12.191 Restaurants in Bangkok
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Buffet, Bezorgen, Reserveringen
13 januari 2012 beoordeeld

speciaal uit koh lanta naar bkk gevlogen om de number 1 op tripadvisor te proberen
wij waren zeer onder de indruk van het restaurant
personeel is zeer attent
we hadden wijn voorgerecht hoofgerecht en nagerecht genomen
al de gerechten fijn en verzorgt
een dikke pluim voor de chef
wij komen zeker terug

• Sfeer

6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Chrstian V, Manager van The Rain Tree Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chrstian V, Manager van The Rain Tree Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chrstian V, Manager van The Rain Tree Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

3 mei 2018 beoordeeld

In The Rain Tree Cafe geweest? Deel je ervaringen!