Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.623)
Beoordelingen filteren
4.623 resultaten
Waardering van reizigers
2.522
1.520
382
119
80
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.522
1.520
382
119
80
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.623 beoordelingen
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Vandaag een drankje gedronken in de skybar van dit hotel. Werkelijk een prachtig uitzicht over Bangkok! De prijzen waren niet eens heel erg hoog. Ga op het moment dat de zon ondergaat dan zie je de prachtige kleuren in de lucht!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank nancyhE2145HQ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatimaW5, Manager van Anantara Sathorn Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019
Google-vertaling



Dear nancyhE2145HQ,


Thank you for your valuable feedback on your recent visit to our hotel, Anantara Sathorn. I was delighted that you found time to visit our rooftop ZOOM Sky Bar and restaurant and enjoyed the drinks and of course the wow views; also that you found our prices value for money.


Do visit us again or perhaps even stay with us when next in Bangkok.


Thank you and kind regards,
Patima Onnorm Watson
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn meer als positief over dit hotel.
Eten was erg goed. Ontbijt ook met veel variatie en de roomservice verdient het om ook een positieve vermelding te krijgen.
De kamers( wij hadden een appartement op de 28e) zijn schoon, groot en modern.
Je voelt bij binnen komst de Thaise gastvrijheid en warmte.
Dit heeft ons hart gestolen( als ervaren reiziger) en raden dit aan ieder aan.
Ligging goed.
Het oud en nieuw feest op de 38e verdieping ook een fantastische beleving .

Wij kunnen alleen maar zegen: “ Will meet again “
Thank you staff for the wonderfull time. ❤️

Fam Werth

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank joostw657
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatimaW5, Manager van Anantara Sathorn Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019
Google-vertaling

Dear joostw657,

Thank you so much for taking the time to send us your feedback on your recent stay at our hotel, Anantara Sathorn. I was delighted to read that you found your suite was spacious and with spectacular views! I am particularly pleased to note that you found our extensive range of breakfast items and room service exceeded your expectations and you complemented us on our food offerings. I am glad also that you found time to visit our ZOOM Sky Bar on our rooftop and enjoyed your meal, drinks and service.

Of course, I was very proud of your positive comments on our staff described as warm and friendly. This is truly what we aim for. Finally I am glad you had a wonderful stay and hope to be able to welcome you back when you again stay in Bangkok whether for business or pleasure.

Kind regards,
Patima Onnorm Watson
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Na 10 dagen in Hua Hin, nog voor 4 dagen in Bangkok. Ontvangst was erg vriendelijk. Hadden een familie suite geboekt direct bij het hotel zelf. Kregen meteen een upgrade naar de 32ste verdieping met skyline vieuw (kamer 3207). Wat een LUXE! Rooftop bar ook goed kunnen vertoeven. Onze ober sprak zelfs goed Nederlands.
Ontbijt was grandioos!
Anantara krijgt van ons een dikke 10!
Next time Anantara Riverside

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
1  Bedank 122mildreds
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PatimaW5, Manager van Anantara Sathorn Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018
Google-vertaling

Dear Mildred S,

Thank you for taking the time to send us such positive feedback on your recent stay at Anantara Sathorn. I was delighted to note that you found your stay to be fantastic and wonderful! I am so pleased that you found your suite to be spacious and well-furnished. I was also pleased to note that you liked our extensive selection of international dishes at breakfast - we do work very hard to offer something for everyone. I was very happy to know you also experienced our rooftop ZOOM Sky Bar- the views are truly wow! Of course, I was very proud to read that you found our staff to be particularly friendly and particularly Khun Top can speak Dutch. We do strive for this compliment every day and have passed on your compliments. Thank you for the highest score! Team will be very happy and make our day.

We wish you will have a memorable experience at Anantara Riverside which is another wonderful resort as part of Minor Hotel Brands.

Thank you again and we look forward to welcoming you back.

Warmest regards,
Patima Onnorm Watson
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

We sluiten onze vakantie steeds af met een 5* hotel in Thailand. Betaalbare luxe.
Deze keer boekten we Anantara Sathorn - 5* - goede beoordeling - redelijk geprijsd.
De receptie was in orde en verliep vlot.
We kozen een suite met 1 slaapkamer.
De gang op het 27ste rook onfris. De kamer was niet meer van deze tijd. In de leefruimte, bestaande uit een keuken met tafel voor 4 en een salon was niet zoals op de foto’s van de website. De stoelen waren vuil, de sofa tot op de draad versleten en zakte door. De gordijnen waren vuil en het overgordijn was op plaatsen losgekomen. De kamer rook niet fris. Pluspunt was het balkon, mooi uitzicht over Bangkok. De reling was echter aan het roesten. Niet aan te raden met kleine kinderen. De slaapkamer was redelijk ok. Bed ok. Ook hier was het gordijn. Iet erg netjes. WiFi werkt prima in de kamer.
De badkamer, met twee ingangen, vanuit de slaapkamer en de leefruimte was ruim. De kranen waren verkalkt. De spiegel vol vegen en de glazen deurwaarder tussen de slaapkamer en de badkamer was ronduit vuil. Dikke stoflaag op de scharnieren en onder de wasbak. De silicoonafdichtingen waren slordig. De tegels her en der vuil. De verf van het plafond bladderde.
Het ontbijt in het restaurant op de 2de verdieping was redelijk. De stoelen waren versleten, door een zakte ik bijna door en diende vervangen. De zwartgeschilderde muur vertoont over de hele lengte vetstrepen en -vlekken. Niet smakelijk.
Allemaal jammer en beneden verwachting.
Dit zijn we niet gewoon van een 5* in Thailand. Anantara Sathorn verdient hooguit 3*.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank eddyd765
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PornthippaB, Manager van Anantara Sathorn Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2018
Google-vertaling

Dear eddyd765,

Thank you for your kind taking the time to complete our guest satisfaction survey following your recent stay at Anantara Sathorn Bangkok.

I would like to thank you for the constructive feedback as this allows us to constantly review, and consistently improve the quality of our room and restaurant condition. I have passed on your comments to our Executive Housekeeper and F&B Manager to focus on this area.

Thank you for bringing this matter to our attention. Your comments are most valuable in helping us to ensure that your future expectations are met. We hope that you will reconsider and give us the opportunity to restore your faith in Anantara Sathorn Bangkok.

We do apologise for inconveniences caused and hope that you had enjoyed other aspects of your stay with us. We look forward to welcoming you back to Anantara Sathorn Bangkok in the near future.

Kind regards,

Pornthippa Boonchaliew
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 augustus 2018

Wij hadden een familiekamer, echt perfect, 2 badkamers en twee aparte slaapkamers. Ook de rooftopbar op de 38ste verdieping is een echte aanrader. De metro zit op 5 min lopen vlak bij. Het ontbijt is erg gevarieerd maar op de dagen dat wij er waren wel erg druk.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Abterpstra1974
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Patima W, Manager van Anantara Sathorn Bangkok Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Abterpstra1974,

Thank you so much for taking the time to send us your feedback on your recent stay at our hotel. I was truly delighted to read your positive comments. I am pleased that our location is convenient and that your room was spacious and with spectacular views. Finally, I am of course particularly pleased that you experienced our ZOOM Sky Lounge on 38th Floor with a river view.

Do stay with us again when next passing through Bangkok.

Warmest regards,
Patima Onnorm Watson
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken