Vandaag geopend: 07:30 - 18:30

vanaf 30,57 US$
vanaf 59,86 US$
vanaf 87,47 US$
Beoordeeld op 16 maart 2020

Leuk en tegelijker tijd spannend op de fiets door het drukke Bangkok. Goede gidsen. Er wordt veel verteld en laten leuke en interessante dingen zien. Helpen je. Als je in Bangkok bent ga zeker fietsen. Top

Datum van activiteit: maart 2020
Andre-RBB, Owner van Recreational Bangkok Biking, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2020

Beste Waddeneiland,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie te typen.
En een prachtige 5-sterren review is het geworden.
ik ben blij dat je genoten hebt van onze fietstour.

Wellicht mogen we je nog een keer verwelkomen op een van onze andere tours in de nabije toekomst.

Met zonnige groetjes uit Bangkok,

Beoordeeld op 25 februari 2020

Het was erg de moeite waard en een hele belevenis op de fiets door Bangkok.
De route was goed te doen niet door de topdrukte van de stad.

Datum van activiteit: februari 2020
Andre-RBB, Owner van Recreational Bangkok Biking, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste Monique,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om even wat over onze tour te schrijven.
Voor mij is het altijd leuk om te lezen dat onze gasten het naar hun zin hebben gehad.
Ik hoop dat jullie een geweldige tijd in Thailand hebben gehad en dat ik jullie wellicht nog eens kan verwelkomen in de nabije toekomst.

met zonnige groet,

Beoordeeld op 28 januari 2020 via mobiele applicatie

In een dagdeel krijg je een variatie van het allerlaagste leven van de Thai te zien. Zeker aanrader.

Andre-RBB, Owner van Recreational Bangkok Biking, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beste Dirk,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om iets te schrijven over onze Bangkok City Culture ride.
Ik wens jullie een hele fijne tijd in Thailand toe en hoop jullie in de nabije toekomet nog eens te verwelkomen op een van onze andere mini-avonturen in Thailand.

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Vandaag hebben wij, met z’n vieren, deze tocht gemaakt. Onder bezielende leiding van gids Jannie en haar collega. Jannie heeft zelf in de “long van Bangkok” gewoond en kent het gebied, de mensen en veel verhalen. Het was meer dan top. Ook de contacten met de organisatie vooraf waren zeer goed waardoor er duidelijke afspraken waren en een perfecte routebeschrijving geleverd werd, ook in het thais, welke wij zo aan de taxichauffeur konden geven.

Datum van activiteit: januari 2020
Andre-RBB, Owner van Recreational Bangkok Biking, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Beste Roenco,

Bedankt voor jullie prachtige recensie.
Het blijft leuk om al die positieve reacties van onze gasten te lezen.
Dit was en is immers mijn drijfveer toen ik 16 jaar geleden met fietsen in Bangkok begon en alle tours nog zelf begeleidde.
Ik wens jullie een hele fijne voortzetting van jullie vakantie in Thailand en hoop dat we jullie nog eens mogen verwelkomen op een van onze andere mini-fiets-avonturen.

Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Kleuren van Bangkok

We kregen hele mooie fietsen die goed onderhouden waren. Voor de kinderen was er genoeg keus om een passende fiets te vinden. Toen op pad en et een bootje overgestoken. Leuke plekjes gezien waar je anders nooit komt. Door een park, op bezoek bij een monnik waar we gezegend werden en met de stokjes een toekomstvoorspelling gekregen. De paden waren soms smal. Voor mij te smal en ik vond het eng. Maar de gidsen hielden me goed in de gaten. Lekkere lunch gehad en onderweg genoeg flesjes water. Zeker een aanrader.

Andre-RBB, Owner van Recreational Bangkok Biking, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2020

Beste Marretje50,

Bedankt voor de prachtige recensie.
Blij dat jullie het leuk hebben gehad op onze Colors of Bangkok tour en we hopen jullie nog eens terug te zien op een van onze mini-avonturen in Thailand.

met zonnige groet,