“Een prima zakenhotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality
Beoordeeld als nr. 204 van 887 hotels in Bangkok
18 oktober 2016 beoordeeld

Vlak naast Skytrain station Nana zit het On8 hotel. Het hotel is een beetje verstopt, maar eenmaal binnen is daar weinig van te merken. Dit hotel is een strak ingericht hotel, zowel voor de vakantieganger als de zakelijke reiziger.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
ManagerON8, General Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2016

Bestegast,

Bedanktdat je de tijdhebtgenomenomjouw feedback tegeven. We hopen je snelweerteverwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijkegroet,

Schrijf een beoordeling

17 juli 2016 beoordeeld

Ik kwam vroeg aan had een kamer geboekt maar ze waren vol .Heb een andere duurdere kamer genomen .Het hotel ligt ideaal dicht bij de BTS (skytrain )
vlakbij de sukhumvit .Het hotel is zeer schoon .Alleen is het ontbijt erg basic,
was vroeger beter verder een goed hotel.

Kamertip: kamers aan de achterkant zijn rustiger
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
ManagerON8, General Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Bestegast,

Bedanktvoor je lovendebeoordeling over ons hotel! We zijnblijdat je hebtgenoten van je verblijf en we hopen je heel snelweertezien.

Met vriendelijkegroet,
Annie Angsana

28 mei 2016 beoordeeld

Prima kamer + schone badkamer. Eenvoudig ontbijt. Centraal gelegen naast Nana BTS (Sukhumvit) wat een ideaal vertrekpunt is om Bangkok verder te ontdekken. Vanaf Sukhumvit road is het hotel lastig te spotten. Ingang wordt gedeeld met Kledingwinkel.

• Verbleef: April, 2016, reisde alleen
ManagerON8, General Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2016

Dear Jan Willem S,
We would like to thank you for your stay at the On8 Bangkok.
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
We are looking forward to welcoming you back again soon.

All the best,

Annie Angsana
Operation Manager

22 januari 2015 beoordeeld

Via Belgische vrienden waren wij geattendeerd op dit prima hotelletje ( 40 kamers ). Het hotel is zeer rustig gelegen en de kamers zijn prima. Heerlijke bedden, prima uitgeruste badkamer, safe, koelkast, flatscreen tv, enz.

Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
Darunee s, Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2015

Dear Rob-Carol,

Thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at On8 Sukhumvit. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and so pleased that you took time to share this with Tripadvisor’s readers.

We are delighted to hear that you satisfy with our hotel location, WIFI service, room accommodation and had a happy time during your stay.

Once again, thank you very much for your kind feedback and comments. We sincerely hope that we will have an opportunity to welcome and serve you again at On8 Sukhumvit.

Kind regards,

Darunee S
Hotel manager

6 juni 2011 beoordeeld

Wij zijn ruim een week in dit hotel geweest en is ons zeer goed bevallen. De kamer zijn ruim en schoon, de staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is ook goed. Dit hotel is een uitstekende optie voor een verblijf in Bangkok.

Kamertip: Amber room
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Grand Swiss Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
nr. 264 van 887 in Bangkok
1.136 beoordelingen
Citadines Sukhumvit 23 Bangkok
Prijzen weergeven

In On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality

Adres: 162 Sukhumvit Road, Soi Sukhumvit Soi 8 | Nana BTS, Bangkok 10110, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Nr. 101 familiehotel in Bangkok
Nr. 118 zakenhotel in Bangkok
Nr. 123 romantisch hotel in Bangkok
Prijsklasse: 43 € - 91 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality 3*
Aantal kamers: 40
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Ctrip TA, Booking.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
On8 Sukhumvit Bangkok
On8 Sukhumvit Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?