On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality
SO Sofitel Bangkok(Bangkok)
269 US$
191 US$
17 juli 2016 beoordeeld

Ik kwam vroeg aan had een kamer geboekt maar ze waren vol .Heb een andere duurdere kamer genomen .Het hotel ligt ideaal dicht bij de BTS (skytrain )
vlakbij de sukhumvit .Het hotel is zeer schoon .Alleen is het ontbijt erg basic,
was vroeger beter verder een goed hotel.

Kamertip: kamers aan de achterkant zijn rustiger
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
ManagerON8, General Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juli 2016

Bestegast,

Bedanktvoor je lovendebeoordeling over ons hotel! We zijnblijdat je hebtgenoten van je verblijf en we hopen je heel snelweertezien.

Met vriendelijkegroet,
Annie Angsana

28 mei 2016 beoordeeld

Prima kamer + schone badkamer. Eenvoudig ontbijt. Centraal gelegen naast Nana BTS (Sukhumvit) wat een ideaal vertrekpunt is om Bangkok verder te ontdekken. Vanaf Sukhumvit road is het hotel lastig te spotten. Ingang wordt gedeeld met Kledingwinkel.

• Verbleef: april 2016, reisde alleen
ManagerON8, General Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2016

Dear Jan Willem S,
We would like to thank you for your stay at the On8 Bangkok.
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
We are looking forward to welcoming you back again soon.

All the best,

Annie Angsana
Operation Manager

22 januari 2015 beoordeeld

Via Belgische vrienden waren wij geattendeerd op dit prima hotelletje ( 40 kamers ). Het hotel is zeer rustig gelegen en de kamers zijn prima. Heerlijke bedden, prima uitgeruste badkamer, safe, koelkast, flatscreen tv, enz.

Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
Darunee s, Manager van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2015

Dear Rob-Carol,

Thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at On8 Sukhumvit. I was delighted to read that you enjoyed your stay with us and so pleased that you took time to share this with Tripadvisor’s readers.

We are delighted to hear that you satisfy with our hotel location, WIFI service, room accommodation and had a happy time during your stay.

Once again, thank you very much for your kind feedback and comments. We sincerely hope that we will have an opportunity to welcome and serve you again at On8 Sukhumvit.

Kind regards,

Darunee S
Hotel manager

6 juni 2011 beoordeeld

Wij zijn ruim een week in dit hotel geweest en is ons zeer goed bevallen. De kamer zijn ruim en schoon, de staf is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie is ook goed. Dit hotel is een uitstekende optie voor een verblijf in Bangkok.

Kamertip: Amber room
  • Verbleef: mei 2011, reisde met een partner
4 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
ManagerON8, ผู้จัดการทั่วไป van On8 Sukhumvit Nana By Compass Hospitality, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden