12 mei 2018 beoordeeld

4 dagen genoten van verblijf in dit hotel. Zeer vriendelijk ontvangst en dit blijft duren tot je laste maal buiten gaat, ook aangenaam om even aan het zwembad te verpozen, waar snel water en wat fruit wordt voorzien voor de gasten, dus zeker een aanrader

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Oliver S, General Manager van Sofitel Bangkok Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Bonjour 1970Kurt,
Thank you for your perfect review. We are pleased to hear that you enjoyed your time here.
I am grateful that you choose to stay with us in Bangkok and I look forward to welcome you again.
Warm Regards,

6 februari 2018 beoordeeld

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Oliver S, General Manager van Sofitel Bangkok Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

9 december 2017 beoordeeld

Ruime kamer met ruime badkamer. Aparte douche. Zeer goed gelegen om met BTS alle richtingen uit te gaan. Lekker - maar duur - ontbijt. Wij betaalden 20 EUR pp voor een ontbijt. Alle zaken die je bijboekt zijn enorm duur.
Airco op kamer ruikt helemaal niet fris.

Kamertip: Hoe hoger je hotelkamer, hoe meer je betaalt.
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Oliver S, General Manager van Sofitel Bangkok Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Dear Martine W
Thank you for taking the time to give us your feedback on your recent stay with us.
We are pleased to read that you enjoyed the comfort of your room and also the location of our property. I will share your valued comments with the management team so improvement can be made.
We hope to have the opportunity to welcome you back again to witness our improvement!
Yours sincerely,

5 augustus 2017 beoordeeld

De locatie van dit hotel is goed omdat het vlakbij de Skytrain en metro gelegen is. Als je graag vlakbij bezienswaardigheden zit, kies je beter een ander hotel.
Het hotel ligt wel vlakbij heel veel shopping centres. Het heeft een prima restaurant en een heel leuk zwembad.
De kamer was goed en 's avonds kwamen de kamermeisjes vragen of je nog iets nodig had.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Oliver S, General Manager van Sofitel Bangkok Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear Travelbugsies
Thank you again for telling us about your most recent visit with us.
We are pleased to hear that you enjoyed the hotel’s convenient location as well as the professionalism of our ambassadors!
It was a real pleasure to welcome you here in Bangkok and we hope we will have the chance to welcome you back again soon.
Warm regards,

30 april 2017 beoordeeld

De service is als altijd onberispelijk. De medewerkers zijn vriendelijk en geven je het gevoel een zeer gewaardeerde gast te zijn. De kamers zijn comfortabel en ruim met zeer goede voorzieningen. Het ontbijt is geweldig: volop keus en alles vers. Deze keer hadden we (vanwege gold-status) een upgrade naar de suite. Het grote genieten! Deze keer hadden we Millésime geboekt: de voordelen die hieraan verbonden zijn geven nog meer comfort en gemak. Omdat we hier al zo vaak hebben gelogeerd voelt het als altijd als thuiskomen. Het hotel ligt ideaal gelegen in Bangkok. Op loopafstand twee BTS stations waarmee je heel Bangkok comfortabel kunt bereizen.

Kamertip: Alle kamers zijn fantastisch, maar des te hoger des te mooier het uitzicht natuurlijk.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
William J, General Manager van Sofitel Bangkok Sukhumvit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2017

Dear Jaap S,
Thank you for reviewing your recent experience with us!
We are thrilled to read that you enjoyed your stay and the service provided and that we could make you feel like coming home. It put a smile on our face.
Our ambassadors always take great pride in contributing to the happiness of our valued guests and give them a memorable experience. Please be assured that I will share your kind feedback with the team.
We look forward to meeting you again soon!
Kind regards,
William Haandrikman