Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Prima doorreishotel met goede keuken en WiFi. Transport van en naar de luchthaven makkelijk telefonisch te regelen na landing, kost 200thb enkel voor ons als koppel. Verder eenvoudige maar schone kamer.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel.. nette schone kamers .. niet veel bijzonders en vriendelijk personeel die even voor me hebben gebeld om een verloren tas terug te vinden... shuttle service van en naar het vliegveld en prima eten... goed hotel voor 1 nacht op door reis

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 mei 2017 via mobiele applicatie

De eenvoudige kamer heeft een mooie badkamer. Helaas staat er maar 1 stoel en met 3 bedden is dat toch wel erg minimalistisch. Weliswaar het keurig schoon. Personeel is vriendelijk en het aardige is dat het restaurant is gecombineerd met de receptie en het zwembad.
WiFi werkt goed, ook op de kamer.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 februari 2017

Wij hadden hier een kamer voor 2 nachten.
De kamer was prima in orde met een schone badkamer voorzien van een heerlijke regen douche.
Zwembad is goed om te relaxen.
Het hotel ligt wat afgelegen van de doorgaande weg maar er rijd een gratis tuk tuk om je er heen te brengen.
Binnen een kwartier ben je op het vliegveld.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 7 januari 2017 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer hier een nacht geboekt vlak voor vertrek naar huis. Hotel ligt rustig aan het eind van een weg. Er is een barretje en een restaurant. Vlakbij is een winkelcentrum en zijn er restaurantjes. De kamers zijn ruim en netjes. Het zwembad is heerlijk. Er is een tuin. Ze hebben een shuttle service naar de airport die we inmiddels twee keer gebruikt hebben. Dit is uitstekend geregeld en de airport ligt op 15 minuten rijden. Vriendelijk personeel. Kortom, de volgende keer boeken we weer Paragon Inn.

Datum van verblijf: januari 2017