TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 juli 2019

We verbleven 3 nachten in dit hotel tijdens ons bezoek aan Bangkok. Op 40 minuten van de luchthaven. Gelegen langs de rivier. Ze hebben een gratis watertaxi tot de centrale plaats waar de skytrain en de publieke watertaxi's vertrekken.
Prachtige goed verzorgde kamers, vriendelijke personeel, mooie omgeving langs de rivier, rustig en toch kort bij sky bar,( hangover2), rivercity (co van Kessel), gratis drinkwater op de kamer, gratis mooi groot zwembad met ligzetels (handdoeken, kamerjas, slippers zijn aanwezig)
Maar vooral zeeeeeer lekker eten, zowel het ontbijt als ander maaltijden.
We hebben er buffet en a la carte gegeten, amai zo uitgebreid en lekker. Natuurlijk is dit hotel duurder als de rest. Maar ik heb nog nergens voor 25 euro (1000 bath) de man zo lekker en uitgebreid gegeten als hier. Ook s'avonds op het terras langs de rivier, de rust, de lichtjes, de achtergrond muziek, ja dag mag uw drankje al wat duurder zijn he ....; (Europese klasse, dus Europese prijzen...., maar zeker niet overdreven)

Kamertip: volgens mij zijn alle kamers oke
Datum van verblijf: juli 2019
gmchatrium, General Manager van Chatrium Hotel Riverside Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear Rob D,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you for choosing to stay at Chatrium Hotel Riverside, Bangkok and for sharing your experience here on Trip Advisor. We feel happy to know that you had a wonderful stay with us and that you enjoyed our hospitality.

For your next visit to Thailand, please do not hesitate to look us up at our hotel’s website, where you will find one of many of our exciting packages and offers, and our associates will be more than happy to serve you.

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch en luxe hotel!
Mooie entre, hartelijke ontvangst.
Modern met authentieke elementen. Alles goed onderhouden.
Wij hadden 2 bedroom suite, ideaal voor gezinnen omdat je niet steeds oa de gang naar elkaar moet en je een zitkamer hebt met klein keukentje. Tip voor de lunch: haal paar tostis bij de 7 eleven verderop in de straat en warm die op in de oven.
Ontbijtbuffet zeer riant, soms druk, moet je even wachten.
Hotel heeft eigen shuttle boot naar de sathorn pier, van daaruit met de orange flag public boat naar alle belangrijke punten in de stad voor 15 baht.

Dear Pim_5707,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

I would like to offer my most heartfelt thanks for the kind words and review you posted on Trip Advisor regarding your stay at Chatrium Hotel Riverside. It gave me great pleasure to learn that you enjoyed the Chatrium experience.

We look forward to welcoming you back again with us, and when you plan for your next trip, please do not hesitate to look us up at our hotel’s website, where you will find one of many of our exciting packages and offers, and our associates will be more than happy to serve you.

Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, zeer behulpzaam personeel met persoonlijke aanpak, de conciërge is top, het ontbijt is meer dan voortreffelijk, feeërieke ligging aan de rivier, zwembad en kamers zijn prachtig. Voor alles alleen maar superlatieven!

Datum van verblijf: juli 2019
gmchatrium, General Manager van Chatrium Hotel Riverside Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear 936caro,

Thank you very much for your kind review and for sharing your experience at Chatrium Hotel Riverside here on Trip Advisor. We are very happy to hear that you had such a good time with us and that we were able to provide you with a remarkable experience at our hotel.

We hope it is not too long before we can enjoy the pleasure of your company once again on your next Chatrium Hotel Riverside Bangkok visit.

Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Wij hadden kamer 1713 een complete kamer met aparte zit/eetkamer ,keuken en ruime douche/bad.
Prachtig uitzicht over de rivier .
Perfecte ontvangst en personeel sprak goed Engels
Mooi groot zwembad.
Riant ontbijt buffet wat je binnen en buiten kon gebruiken.
Het personeel was uitermate behulpzaam met regelen taxi etc.
Gratis shuttle boot naar stadspier waar je zo de metro kon pakken.
Was onze 2e keer hier en als ik nogmaals naar Bangkok ga zeker onze favoriet .

Datum van verblijf: maart 2019
gmchatrium, General Manager van Chatrium Hotel Riverside Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Dear petervW7432WY,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Please let me start by thanking you for posting a review of your stay on Trip Advisor and also for choosing us as your accommodation whilst in Bangkok. Your custom and feedback are both greatly appreciated.

I am delighted to hear that you enjoyed your time with us and would like to thank you for the high ratings you have given us.

We all at Chatrium Hotel Riverside are looking forward to welcoming you once again soon at our hotel where you will be assured a very warm welcome.

Beoordeeld op 17 maart 2019

Fantastisch hotel! Prachtige ligging aan de rivier. Ontbijt en diner ( buffet ) zeer lekker. Zeer vriendelijk onthaal en service. Echt een aanrader . Prijs kwaliteit meer dan correct! Bij volgend verblijf in Bangkok komen we zeker terug,

Datum van verblijf: december 2018
gmchatrium, General Manager van Chatrium Hotel Riverside Bangkok, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Dear JeannineL82,

Greetings from Chatrium Hotel Riverside Bangkok.

Thank you very much for your positive review of your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you had a great time with us and that our facilities and services met with your approval.

We truly hope it will be not too long before we have the opportunity to welcoming you back at Chatrium Hotel Riverside Bangkok.