“Klein maar fijn..”

Geclassificeerd als nr. 13 van 12.208 Restaurants in Bangkok
Wijk: Sathorn
Wijk: Sathorn
26 oktober 2017 beoordeeld

Net zoals voorgaande posts, dit restaurant bezocht omwille van de goeie recensies (en omdat we in het Chatrium Riverside verbleven en dus niet al te ver hoefden lopen). Klein maar fijn restaurantje dus, ...ik telde slechts een 15-tal plaatsen, maar de prijs/kwaliteit was wel groots...Kippesaté en Tom Kha Kai voortreffelijk, de Kip in ananas en een Masaman curry voortreffelijk....samen met 2 soda’s was de eindafrekening slechts 650 Bath.... Moet er nog veel meer gezegd worden ?

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

6 dagen geleden beoordeeld

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Kurissara Thai Cuisine bekeken, bekeken ook

In Kurissara Thai Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

;