Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch ! Niets dan lof!! Wat een fijne omgeving op een toplocatie.
Schone kamers, goed ontbijt, goede service, prijsniveau prima en prima voor kids.Mocht ik nogmaals in Bangkok belanden ga ik direct naar novotel :-)

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 april 2018

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 19 december 2017 via mobiele applicatie

Elke keer in Bangkok kiezen we een ander hotel. Dit keer verbleven we 2 nachten in Bangkok. Novotel Felix silom was voor ons het minste hotel in Bangkok tot nu toe, maar was ook het goedkoopste hotel.
We verbleven in een kamer op de 20ste verdieping. De badkamer was niet goed schoon maar dat zijn we wel gewend, ook in andere 4 en 5 sterren hotels blijft dit een ding. De airco was eveneens vies, veel stof en hij maakt enorm veel lawaai. Gelukkig was het niet zo heel zo heel warm waardoor de airco snachts uit kon. Ook geluiden van buiten waren goed hoorbaar, en dan zaten wij op de bovenste verdieping...
Zwembad was een teleurstelling. Smoezelig en enorm klein. Geen aanrader.
Ontbijt is aardig. Geen variatie maar voor 2 dagen prima.
Locatie matig, vrij ver van MBK etc maar vrijwel naast Lebua. Op zich prima.
Personeel is inderdaad wat onpersoonlijk maar niet onvriendelijk. Voor ons de laatste keer in dit hotel. Geen hele negatieve ervaring maar ook geen aanrader.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Groot onpersoonlijk hotel met 20 verdiepingen. Ruime kamer met uitzicht over de stad en het zwembad. Badkamer niet superschoon. Het zwembad is netjes, maar er staan slechts 4 ligbedden voor alle gasten! Geregeld lagen er daardoor mensen op de grond. De fitnessruimte is erg netjes voor een hotel! Het ontbijt is op zich goed, maar weinig variatie; elke dag hetzelfde op 1 of 2 dingen na. Vriendelijk maar onpersoonlijk personeel.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 5 november 2017

It was OK maar ik heb een groot punt wat mij al jaren dwarszit bij jullie, de Accor group en dat is/ zijn de punten die je kunt verdienen. Ik begrijp er werkelijk geen “hol” van want al haren boet ik hotels bij: IBIS (alle varianten van IBIS) en Novotel. Een heel enkele keer ook wel eens bij Sofitel. En elke keer weer die punten, maar wat heb je aan die punten? Ja jullie hebben er wat aan want jullie (Accor Group) gebruiken die punten om klanten te lokken. Laat ik U nu zeggen dat ik in de adgelopen jaren toch zeker wel tussen de 20 en 25 boekingen heb gedaan bij accomodaties van de Accor Group.
En echt nooit echt nooit heb ik ook maar 1 enkele Euro cent korting of iets dergel9jks gehad.Jullie worden slapend rijk met dat punten geleur. Zijn er wel eens mensen die van die punten profiteren? Ikke in ieder geval niet! En dit is trouwens, schat ik, ongeveer de dede keer dat ik bij Accor Group dit probleem neerleg en nooit echt nooit word er ook maar eens een keertje contact met mij gelegd over dit probleem.

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde alleen