“Novotel Fenix Silom”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Novotel Bangkok Fenix Silom
Beoordeeld als nr. 68 van 891 hotels in Bangkok
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot onpersoonlijk hotel met 20 verdiepingen. Ruime kamer met uitzicht over de stad en het zwembad. Badkamer niet superschoon. Het zwembad is netjes, maar er staan slechts 4 ligbedden voor alle gasten! Geregeld lagen er daardoor mensen op de grond. De fitnessruimte is erg netjes voor een hotel! Het ontbijt is op zich goed, maar weinig variatie; elke dag hetzelfde op 1 of 2 dingen na. Vriendelijk maar onpersoonlijk personeel.

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

5 november 2017 beoordeeld

It was OK maar ik heb een groot punt wat mij al jaren dwarszit bij jullie, de Accor group en dat is/ zijn de punten die je kunt verdienen. Ik begrijp er werkelijk geen “hol” van want al haren boet ik hotels bij: IBIS (alle varianten van IBIS) en Novotel. Een heel enkele keer ook wel eens bij Sofitel. En elke keer weer die punten, maar wat heb je aan die punten? Ja jullie hebben er wat aan want jullie (Accor Group) gebruiken die punten om klanten te lokken. Laat ik U nu zeggen dat ik in de adgelopen jaren toch zeker wel tussen de 20 en 25 boekingen heb gedaan bij accomodaties van de Accor Group.
En echt nooit echt nooit heb ik ook maar 1 enkele Euro cent korting of iets dergel9jks gehad.Jullie worden slapend rijk met dat punten geleur. Zijn er wel eens mensen die van die punten profiteren? Ikke in ieder geval niet! En dit is trouwens, schat ik, ongeveer de dede keer dat ik bij Accor Group dit probleem neerleg en nooit echt nooit word er ook maar eens een keertje contact met mij gelegd over dit probleem.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
29 oktober 2017 beoordeeld

Goede kamer op 17 de verdieping. Achteraan het gebouw met ver zicht. Goed geisoleerd tegen geluid autosnelweg. Kingsize bed, groot Led TV, mini bar, en een goede badkamer (douche). Restaurant relatief goed ingericht, voorzien voor vele bezoekers op korte tijd. Breakfast uitgebreid voor elk. Personeel is behulpzaam bij afruim en bijvullen koffie. Personeel receptie behulpzaam met oplossen vragen. Zwembad achteraan op benedenverdieping. Skytrain op 5 minuten stappen.

Kamertip: Hogere verdiepingen blijven een aanrader (ver zicht).
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Boos, ben ik zeker. Hoe kan Accor Hotel zich permitteren om een zo slecht onderhoud, met medewerkers die volledig ongeïnteresseerd zijn aan te bieden? Ik werd door mijn status geüpgrade naar een luxe kamer: deze was dichtbij de snelweg. De hele nacht niet geslapen zo slecht de isolatie is. Terug naar een basis kamer, kleiner maar beter. Toch is de geluidsisolatie van de kamers (buiten en binnen) heel slecht. Etc,..... de lijst van wat niet goed is gegaan zou lang kunnen zijn tot aan onbeleefdheid van medewerkers toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen roker kamer eiste.
Bangkok Silom is heel commercieel inclusief glimlach ook als Novotel Silom aan de rustige kant van Silom Rd ligt.
Nogmaals ben ik zeer teleurgesteld. Volgend verblijf in Bangkok wordt zeker Accor Hotel waarvan ik voor 99% tevreden ben maar zeker niet hier. Heeft de manager van dit Novotel problemen om alles onder controle te hebben? Blijkbaar.
Ik kwam er om uit te rusten naar 2 weken hard te hebben gewerkt in Yangon (14 nachten bij het nieuwe Novotel Yangon: fantastisch), het is niet gelukt.

Verbleef: Februari, 2017, reisde alleen
NovotelSilom, Manager van Novotel Bangkok Fenix Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Dear Xavnl

We value your feedback given here on Tripadvisor.

Obviously we have not been able to reach your expectations, however I am certain we have sister properties here in Bangkok that would.

I would be more than happy to assist with finding the right property for your next stay in Bangkok.

Kind regards

Jean Pascal Bernet
General Manager
jean-pascal.bernet@accor.com

15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn twee nachten geweest. Eerste indruk, mooi hotel, schoon, modern. De kamers prima in orde, groot kingsize bed. Mooie badkamer, genoeg handdoeken. Prima geslapen. Ontbijt uitstekend met diverse gerechten. Leuke bar op begane grond. Op de 4e etage een zwembad waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Fintnessruimte 24x7 open.
Eerste avond gedineerd in het hotel, bijna 1200 baht voor 1 persoon en de 2e persoon mocht dan gratis mee. Buffetvorm. Diverse gerechten waren bijna op en zijn ook niet aangevuld. Wij vonden het niet goed. Beter gaat men de straat op waar diverse prima restaurants zijn. Als uitvalbasis voor uitstapjes in Bangkok is dit een een goed hotel. Opstapplaats voor metro of skytrain is best ver weg. Wij hebben hiervoor een tuktuk genomen.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Silom
2.132 beoordelingen
Sathorn
Anantara Sathorn Bangkok Hotel
Prijzen weergeven

In Novotel Bangkok Fenix Silom geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Bangkok Fenix Silom

Adres: 320 Silom Road, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand
Locatie: Thailand > Bangkok > Silom
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 61 luxe hotel in Bangkok
Nr. 116 zakenhotel in Bangkok
Nr. 148 romantisch hotel in Bangkok
Prijsklasse: 56 € - 75 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Bangkok Fenix Silom 4*
Aantal kamers: 216
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Accorhotels.com, Booking.com, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Bangkok Fenix Silom met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Bangkok Fenix Silom Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?