Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
58 US$
48 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 65 US$ per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Dream Bangkok(Bangkok)
82 US$
76 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
173 US$
162 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Chatrium Hotel Riverside Bangkok(Bangkok)
235 US$
122 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Shangri-La Hotel Bangkok(Bangkok)
247 US$
180 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
SO Sofitel Bangkok(Bangkok)
409 US$
245 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
139 US$
110 US$
Trip.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
162 US$
158 US$
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Conrad Bangkok Hotel(Bangkok)
146 US$
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Anantara Riverside Bangkok Resort(Bangkok)
164 US$
119 US$
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (3.390)
Beoordelingen filteren
3.390 resultaten
Waardering van reizigers
1.571
1.265
423
90
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.571
1.265
423
90
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.390 beoordelingen
5 november 2017 beoordeeld

It was OK maar ik heb een groot punt wat mij al jaren dwarszit bij jullie, de Accor group en dat is/ zijn de punten die je kunt verdienen. Ik begrijp er werkelijk geen “hol” van want al haren boet ik hotels bij: IBIS (alle varianten van IBIS) en Novotel. Een heel enkele keer ook wel eens bij Sofitel. En elke keer weer die punten, maar wat heb je aan die punten? Ja jullie hebben er wat aan want jullie (Accor Group) gebruiken die punten om klanten te lokken. Laat ik U nu zeggen dat ik in de adgelopen jaren toch zeker wel tussen de 20 en 25 boekingen heb gedaan bij accomodaties van de Accor Group.
En echt nooit echt nooit heb ik ook maar 1 enkele Euro cent korting of iets dergel9jks gehad.Jullie worden slapend rijk met dat punten geleur. Zijn er wel eens mensen die van die punten profiteren? Ikke in ieder geval niet! En dit is trouwens, schat ik, ongeveer de dede keer dat ik bij Accor Group dit probleem neerleg en nooit echt nooit word er ook maar eens een keertje contact met mij gelegd over dit probleem.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank keessie2
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 oktober 2017 beoordeeld

Goede kamer op 17 de verdieping. Achteraan het gebouw met ver zicht. Goed geisoleerd tegen geluid autosnelweg. Kingsize bed, groot Led TV, mini bar, en een goede badkamer (douche). Restaurant relatief goed ingericht, voorzien voor vele bezoekers op korte tijd. Breakfast uitgebreid voor elk. Personeel is behulpzaam bij afruim en bijvullen koffie. Personeel receptie behulpzaam met oplossen vragen. Zwembad achteraan op benedenverdieping. Skytrain op 5 minuten stappen.

Kamertip: Hogere verdiepingen blijven een aanrader (ver zicht).
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ticketj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Boos, ben ik zeker. Hoe kan Accor Hotel zich permitteren om een zo slecht onderhoud, met medewerkers die volledig ongeïnteresseerd zijn aan te bieden? Ik werd door mijn status geüpgrade naar een luxe kamer: deze was dichtbij de snelweg. De hele nacht niet geslapen zo slecht de isolatie is. Terug naar een basis kamer, kleiner maar beter. Toch is de geluidsisolatie van de kamers (buiten en binnen) heel slecht. Etc,..... de lijst van wat niet goed is gegaan zou lang kunnen zijn tot aan onbeleefdheid van medewerkers toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen roker kamer eiste.
Bangkok Silom is heel commercieel inclusief glimlach ook als Novotel Silom aan de rustige kant van Silom Rd ligt.
Nogmaals ben ik zeer teleurgesteld. Volgend verblijf in Bangkok wordt zeker Accor Hotel waarvan ik voor 99% tevreden ben maar zeker niet hier. Heeft de manager van dit Novotel problemen om alles onder controle te hebben? Blijkbaar.
Ik kwam er om uit te rusten naar 2 weken hard te hebben gewerkt in Yangon (14 nachten bij het nieuwe Novotel Yangon: fantastisch), het is niet gelukt.

Verbleef: februari 2017, reisde alleen
Bedank Xavnl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovotelSilom, Manager van Novotel Bangkok Fenix Silom, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017
Google-vertaling

Dear Xavnl

We value your feedback given here on Tripadvisor.

Obviously we have not been able to reach your expectations, however I am certain we have sister properties here in Bangkok that would.

I would be more than happy to assist with finding the right property for your next stay in Bangkok.

Kind regards


Jean Pascal Bernet
General Manager
jean-pascal.bernet@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn twee nachten geweest. Eerste indruk, mooi hotel, schoon, modern. De kamers prima in orde, groot kingsize bed. Mooie badkamer, genoeg handdoeken. Prima geslapen. Ontbijt uitstekend met diverse gerechten. Leuke bar op begane grond. Op de 4e etage een zwembad waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Fintnessruimte 24x7 open.
Eerste avond gedineerd in het hotel, bijna 1200 baht voor 1 persoon en de 2e persoon mocht dan gratis mee. Buffetvorm. Diverse gerechten waren bijna op en zijn ook niet aangevuld. Wij vonden het niet goed. Beter gaat men de straat op waar diverse prima restaurants zijn. Als uitvalbasis voor uitstapjes in Bangkok is dit een een goed hotel. Opstapplaats voor metro of skytrain is best ver weg. Wij hebben hiervoor een tuktuk genomen.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
1  Bedank Areke B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb afgelopen week voor de 5de keer geslapen. Dit hotel is mijn favoriet, persoonlijke benadering, vriendelijk personeel, prima kamers en heerlijke bedden. Bedankt en im de december en januari kom ik weer terug!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
Bedank Sven A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken