Ariyasomvilla
139 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 170 US$ per nacht.

196 US$
166 US$
122 US$
102 US$
  • Gratis parkeren
Shanghai Mansion Bangkok(Bangkok)(Heel veel waar voor je geld!)
69 US$
240 US$
157 US$
Agoda.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

6 maart 2014 beoordeeld

Ariyasomvilla ligt in het centrum van Bangkok op wandelafstand van de halte van de skytrain. Ondanks de nabijheid van drukke verkeersaders merk je hier niets van zodra je de poort van het hotel binnengaat. Het gebouw is een traditionele Thaïse villa, die met veel smaak gerestaureerd is. De tuin is volgroeid en de prachtige planten en bloemen zorgen samen met het mooie zwembad voor een prachtig decor. Het enige nadeel is de onmiddellijke nabijheid van een klong (kanaal, maar eigenlijk eerder open riool). Dit zorgt voor wat lawaaihinder van de voorbijvarende shuttle boten, maar erger , ook voor weliswaar niet permanente onaangename geur. Ook tijdens het ontbijt en het diner dat in de tuin kan worden genuttigd heeft dit soms een storend effect. De nabijheid van het water zorgt ook voor een groot aantal muggen!. Verder echter niets dan positiefs. De kamers zijn zeer mooi en groot en met veel smaak ingericht. De staf is uiterst behulpzaam en attent en de eigenaar is vaak aanwezig om ervoor te zorgen dat de klanten niets ontbreekt. Het restaurant Na Aroon heeft een gevarieerde kaart en levert lekkere gerechten.
Wij zij al in vele goede hotels geweest en dit is er zeker 1 van. Een plaats in de top tien van Bangkok is vermoedelijk toch wel wat gevleid.

Kamertip: De kamers op afstand van de klong en het zwembad zijn vermoedelijk iets rustiger en minder insect-gevoelig.
  • Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
26 augustus 2013 beoordeeld

Wij hadden hooggespannen verwachtingen, deze werden echter meer dan waargemaakt. Een heerlijk hotel, met mooie sfeervolle kamers (wij hadden 2 connecting rooms). Prachtig zwembad, fijne massages, goed restaurant. Alles was top! Ligging is handig, om de hoek kan je met een expressboot naar het centrum. Als we weer naar Bangkok gaan, komen we hier zeker terug.

Kamertip: Er is de mogelijlheid van connecting rooms.
  • Verbleef: juli 2013, reisde met familie
20 augustus 2013 beoordeeld

Dit hotel is werkelijk een oase in de stad Bangkok!! Het zeer sfeervolle en kleinschalige hotel ligt in hartje centrum Bangkok, dichtbij alle belangrijke bezienswaardigheden en de shopping centra. Ook ligt het dicht bij de skytrain. Het hotel heeft een mooie tuin met een heerlijk zwembad en Spa en zeer luxe mooie grote kamers. Voor het personeel is werkelijk niets te veel, het hotel is zeer sfeervol, de inrichting is modern gecombineerd met traditioneel Thais, het restaurant serveert heerlijk eten en het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Ik kan me echt geen beter en sfeervoller hotel in Bangkok voorstellen!!!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
15 maart 2013 beoordeeld

Dit hotel uitgezocht op basis van de beoordelingen op Tripadvisor.
Locatie is prima aan het eind van Soi 1 op loopafstand van de BTS en Sukhumvit Road.

Ontvangst vriendelijk en efficiënt en een upgrade gekregen naar een Deluxe kamer.
Kamer was prima, goed bed, gratis minibar en prima badkamer.
Zwembad heerlijk na een hete dag in Bangkok.
Ontbijt zeer uitgebreid en je kunt nemen wat je wilt.
Diner in het vegetarische restaurant ook erg goed en wij houden echt wel van vlees, maar geen seconde gemist.
Eigenaar is veel te zien in het hotel en spreekt met alle gasten. Zeer aardige man.

Zouden we terugkeren? Ja als de kamers beter geïsoleerd worden want het hotel ligt aan een druk kanaal waar zeer frequent longtail boten met forensen doorheen varen vanaf 0615 tot 1900. Maar dat hoort ook een beetje bij de drukte van Bangkok.
Aandachtspuntje maar absoluut geen reden om niet in het hotel te verblijven.

Prima alternatief om eens niet in een hotel van een grote keten te slapen.

Verbleef: maart 2013, reisde met een partner
12 november 2011 beoordeeld

Na twee weken gereisd te hebben door Thailand, de laatste 2 nachten doorgebracht in Bangkok. Ariysom Villa was de perfecte plek om rust te vinden in het chaotische Bangkok en te genieten van de laatste dagen vakantie. De kamers zijn prachtig en luxe, staff is aardig en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. In een aantal reviews wordt gezegd dat de staff niet goed Engels spreekt, dit klopt wel, maar is zeker geen reden om dit hotel links te laten liggen. Plus we kregen proactief een late check out kamer (gratis) nadat wij vermeldden dat onze vlucht avonds laat vertrok. Niets dan lof voor Ariyasom Villa! Wij komen zeker terug!

Kamertip: Deluxe kamers aan het zwembad zijn fantastisch
  • Verbleef: november 2011, reisde met een partner