“Een oase in druk Bangkok”
Beoordeling van Ariyasomvilla

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Ariyasomvilla
Beoordeeld als nr. 2 van 890 hotels in Bangkok
23 september 2016 beoordeeld

Wij hebben genoten van ons verblijf hier. Het gastvrije personeel, de prima keuken, mooie, prachtig ingerichte en schone kamers en de kleine maar fijne tuin met zwembad. We voelen ons aan alle kanten helemaal verzorgd.
Het hotel is een oase in de drukke stad. De weg naar het hotel dat aan het eind ligt, doet je niet bevroeden in een oase te komen. De straat is levendig thais. Het hotel ligt niet in het oude centrum maar de verbindingen met de boot achter het hotel, of de Skytrain aan het eind van de straat zijn goed.
De ligging ten opzichte van het vliegveld is ook goed. Aan het eind van de straat draait de taxi direct de tolweg op.

Verbleef: Augustus, 2016

6 maart 2014 beoordeeld

Ariyasomvilla ligt in het centrum van Bangkok op wandelafstand van de halte van de skytrain. Ondanks de nabijheid van drukke verkeersaders merk je hier niets van zodra je de poort van het hotel binnengaat. Het gebouw is een traditionele Thaïse villa, die met veel smaak gerestaureerd is. De tuin is volgroeid en de prachtige planten en bloemen zorgen samen met het mooie zwembad voor een prachtig decor. Het enige nadeel is de onmiddellijke nabijheid van een klong (kanaal, maar eigenlijk eerder open riool). Dit zorgt voor wat lawaaihinder van de voorbijvarende shuttle boten, maar erger , ook voor weliswaar niet permanente onaangename geur. Ook tijdens het ontbijt en het diner dat in de tuin kan worden genuttigd heeft dit soms een storend effect. De nabijheid van het water zorgt ook voor een groot aantal muggen!. Verder echter niets dan positiefs. De kamers zijn zeer mooi en groot en met veel smaak ingericht. De staf is uiterst behulpzaam en attent en de eigenaar is vaak aanwezig om ervoor te zorgen dat de klanten niets ontbreekt. Het restaurant Na Aroon heeft een gevarieerde kaart en levert lekkere gerechten.
Wij zij al in vele goede hotels geweest en dit is er zeker 1 van. Een plaats in de top tien van Bangkok is vermoedelijk toch wel wat gevleid.

Kamertip: De kamers op afstand van de klong en het zwembad zijn vermoedelijk iets rustiger en minder insect-ge ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
26 augustus 2013 beoordeeld

Wij hadden hooggespannen verwachtingen, deze werden echter meer dan waargemaakt. Een heerlijk hotel, met mooie sfeervolle kamers (wij hadden 2 connecting rooms). Prachtig zwembad, fijne massages, goed restaurant. Alles was top! Ligging is handig, om de hoek kan je met een expressboot naar het centrum. Als we weer naar Bangkok gaan, komen we hier zeker terug.

Kamertip: Er is de mogelijlheid van connecting rooms.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met familie
20 augustus 2013 beoordeeld

Dit hotel is werkelijk een oase in de stad Bangkok!! Het zeer sfeervolle en kleinschalige hotel ligt in hartje centrum Bangkok, dichtbij alle belangrijke bezienswaardigheden en de shopping centra. Ook ligt het dicht bij de skytrain. Het hotel heeft een mooie tuin met een heerlijk zwembad en Spa en zeer luxe mooie grote kamers. Voor het personeel is werkelijk niets te veel, het hotel is zeer sfeervol, de inrichting is modern gecombineerd met traditioneel Thais, het restaurant serveert heerlijk eten en het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Ik kan me echt geen beter en sfeervoller hotel in Bangkok voorstellen!!!

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie
15 maart 2013 beoordeeld

Dit hotel uitgezocht op basis van de beoordelingen op Tripadvisor.
Locatie is prima aan het eind van Soi 1 op loopafstand van de BTS en Sukhumvit Road.

Ontvangst vriendelijk en efficiënt en een upgrade gekregen naar een Deluxe kamer.
Kamer was prima, goed bed, gratis minibar en prima badkamer.
Zwembad heerlijk na een hete dag in Bangkok.
Ontbijt zeer uitgebreid en je kunt nemen wat je wilt.
Diner in het vegetarische restaurant ook erg goed en wij houden echt wel van vlees, maar geen seconde gemist.
Eigenaar is veel te zien in het hotel en spreekt met alle gasten. Zeer aardige man.

Zouden we terugkeren? Ja als de kamers beter geïsoleerd worden want het hotel ligt aan een druk kanaal waar zeer frequent longtail boten met forensen doorheen varen vanaf 0615 tot 1900. Maar dat hoort ook een beetje bij de drukte van Bangkok.
Aandachtspuntje maar absoluut geen reden om niet in het hotel te verblijven.

Prima alternatief om eens niet in een hotel van een grote keten te slapen.

Verbleef: Maart, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Sathorn
690 beoordelingen
Silom
Mandarin Oriental, Bangkok
Prijzen weergeven

In Ariyasomvilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ariyasomvilla

Adres: 65 Sukhumvit Soi 1 | Khlong Toei Nuea, Wattana, Bangkok 10110, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Bangkok
Nr. 2 luxe hotel in Bangkok
Nr. 2 spahotel in Bangkok
Nr. 4 familiehotel in Bangkok
Nr. 23 zakenhotel in Bangkok
Prijsklasse: 143 € - 218 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Ariyasomvilla 4*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Ctrip TA, 5viajes2012 S.L. en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Ariyasomvilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ariyasomvilla Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?