We ondersteunen de volgende browsers:

“Heel mooi boutique hotel, met enkele kleine minpuntjes” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Ariyasomvilla

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Ariyasomvilla
Beoordeeld als nr. 3 van 843 hotels in Bangkok
reet, belgium
47 beoordelingen
24 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 27 nuttige stemmen
“Heel mooi boutique hotel, met enkele kleine minpuntjes”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 6 maart 2014

Ariyasomvilla ligt in het centrum van Bangkok op wandelafstand van de halte van de skytrain. Ondanks de nabijheid van drukke verkeersaders merk je hier niets van zodra je de poort van het hotel binnengaat. Het gebouw is een traditionele Thaïse villa, die met veel smaak gerestaureerd is. De tuin is volgroeid en de prachtige planten en bloemen zorgen samen met het mooie zwembad voor een prachtig decor. Het enige nadeel is de onmiddellijke nabijheid van een klong (kanaal, maar eigenlijk eerder open riool). Dit zorgt voor wat lawaaihinder van de voorbijvarende shuttle boten, maar erger , ook voor weliswaar niet permanente onaangename geur. Ook tijdens het ontbijt en het diner dat in de tuin kan worden genuttigd heeft dit soms een storend effect. De nabijheid van het water zorgt ook voor een groot aantal muggen!. Verder echter niets dan positiefs. De kamers zijn zeer mooi en groot en met veel smaak ingericht. De staf is uiterst behulpzaam en attent en de eigenaar is vaak aanwezig om ervoor te zorgen dat de klanten niets ontbreekt. Het restaurant Na Aroon heeft een gevarieerde kaart en levert lekkere gerechten.
Wij zij al in vele goede hotels geweest en dit is er zeker 1 van. Een plaats in de top tien van Bangkok is vermoedelijk toch wel wat gevleid.

Kamertip: De kamers op afstand van de klong en het zwembad zijn vermoedelijk iets rustiger en minder insect-ge ...
  • Verbleef Februari, 2014, bezocht met een partner
Schrijf een beoordeling

1.445 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Chinees (vereenvoudigd)
  • Eerst Deens
48 beoordelingen
35 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 26 augustus 2013

Wij hadden hooggespannen verwachtingen, deze werden echter meer dan waargemaakt. Een heerlijk hotel, met mooie sfeervolle kamers (wij hadden 2 connecting rooms). Prachtig zwembad, fijne massages, goed restaurant. Alles was top! Ligging is handig, om de hoek kan je met een expressboot naar het centrum. Als we weer naar Bangkok gaan, komen we hier zeker terug.

Kamertip: Er is de mogelijlheid van connecting rooms.
  • Verbleef Juli, 2013, bezocht met familie
Den Haag, Nederland
10 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 20 augustus 2013

Dit hotel is werkelijk een oase in de stad Bangkok!! Het zeer sfeervolle en kleinschalige hotel ligt in hartje centrum Bangkok, dichtbij alle belangrijke bezienswaardigheden en de shopping centra. Ook ligt het dicht bij de skytrain. Het hotel heeft een mooie tuin met een heerlijk zwembad en Spa en zeer luxe mooie grote kamers. Voor het personeel is werkelijk niets te veel, het hotel is zeer sfeervol, de inrichting is modern gecombineerd met traditioneel Thais, het restaurant serveert heerlijk eten en het ontbijt is heel goed en uitgebreid. Ik kan me echt geen beter en sfeervoller hotel in Bangkok voorstellen!!!

• Verbleef Augustus, 2013, bezocht met familie
83 beoordelingen
58 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 54 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 15 maart 2013 via mobiele applicatie

Dit hotel uitgezocht op basis van de beoordelingen op Tripadvisor.
Locatie is prima aan het eind van Soi 1 op loopafstand van de BTS en Sukhumvit Road.

Ontvangst vriendelijk en efficiënt en een upgrade gekregen naar een Deluxe kamer.
Kamer was prima, goed bed, gratis minibar en prima badkamer.
Zwembad heerlijk na een hete dag in Bangkok.
Ontbijt zeer uitgebreid en je kunt nemen wat je wilt.
Diner in het vegetarische restaurant ook erg goed en wij houden echt wel van vlees, maar geen seconde gemist.
Eigenaar is veel te zien in het hotel en spreekt met alle gasten. Zeer aardige man.

Zouden we terugkeren? Ja als de kamers beter geïsoleerd worden want het hotel ligt aan een druk kanaal waar zeer frequent longtail boten met forensen doorheen varen vanaf 0615 tot 1900. Maar dat hoort ook een beetje bij de drukte van Bangkok.
Aandachtspuntje maar absoluut geen reden om niet in het hotel te verblijven.

Prima alternatief om eens niet in een hotel van een grote keten te slapen.

Verbleef Maart, 2013, bezocht met een partner
Utrecht, Nederland
10 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 12 november 2011

Na twee weken gereisd te hebben door Thailand, de laatste 2 nachten doorgebracht in Bangkok. Ariysom Villa was de perfecte plek om rust te vinden in het chaotische Bangkok en te genieten van de laatste dagen vakantie. De kamers zijn prachtig en luxe, staff is aardig en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. In een aantal reviews wordt gezegd dat de staff niet goed Engels spreekt, dit klopt wel, maar is zeker geen reden om dit hotel links te laten liggen. Plus we kregen proactief een late check out kamer (gratis) nadat wij vermeldden dat onze vlucht avonds laat vertrok. Niets dan lof voor Ariyasom Villa! Wij komen zeker terug!

Kamertip: Deluxe kamers aan het zwembad zijn fantastisch
  • Verbleef November, 2011, bezocht met een partner
    • 3 van 5 bollen
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bangkok bekeken
Silom
5.0 van 5 bollen 446 beoordelingen
Sukhumvit
Sheraton Grande Sukhumvit, A Luxury Collection Hotel
Prijzen weergeven

In Ariyasomvilla geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ariyasomvilla

Gelegenheid: Ariyasomvilla
Adres: 65 Sukhumvit Soi 1 | Khlong Toei Nuea, Wattana, Bangkok 10110, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Bangkok > Sukhumvit
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 159 € - 235 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Ariyasomvilla 4*
Aantal kamers: 25
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Ariyasomvilla met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ariyasomvilla Hotel Bangkok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?