Beoordeeld op 3 juli 2017

heb had diverse ragen voor en tijden s de boeking van het hotel
de reactie tijd via e mail was erg snel en duidelijk en nu snel geneiten van de vakantie en de luxe van het hotel echte review komt maar al zeer welkom geheten via klaanten service helemaal top

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
VIEHotelBangkokAdmin, General Manager van VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Dear U572ZNpeterk,

Greetings from VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel!

Thank you very much for taking the time to share your experience of VIE Hotel Bangkok. Our dedicated team is always delighted to hear when one of our guests has had a memorable stay with us. I will pass on your compliments.
We look forward to welcoming you back to VIE Hotel Bangkok in the future.

Beoordeeld op 22 april 2017

Prachtig hotel, Sofitel-kwaliteit - need I say more! Uitermate behulpzaam en vriendelijk personeel. Vlakbij de malls van Siam. Het hotel heeft een tuktuk-service naar die malls, dus niets geen gedoe met taxi's e.d. Mooie kamer en een heel comfortabel bed. Leuke lounge beneden met op gezette tijden live muziek. Goede uitvalsbasis voor activiteiten in Bangkok.

• Verbleef: april 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
VIEHotelBangkokAdmin, General Manager van VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2017

Dear Roy T,

Greetings from VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel!

We always appreciate comments regarding a great stay at VIE Hotel Bangkok. It was a pleasure to receive feedback from you and I will share your comments with our team. I am sure that your remarks will serve as direct encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Thank you again for sharing your experience. We hope your next visit will be as pleasant as this one.

Beoordeeld op 2 februari 2017

Modern trendy hotel op loopafstand van de BTS, Siam square en MBK. Mooie lobby met vriendelijke staf. Ruime modern ingerichte kamer met prima badkamer. Bedden liggen goed. Het ontbijt is uitstekend. Ruime keuze uit internationale gerechten. Het zwembad is heerlijk na een drukke dag in de stad. De staf bij het zwembad is zeer gedreven en hulpvaardig; wij hebben zijn hulp zeer gewaardeerd. Hij let goed op dat handdoeken weggehaald worden als gasten vertrekken, zodat ligbedden niet onnodig bezet blijven. Ook komt hij af en toe een glas koel water met fruit of een waterijsje brengen. Het eten bij het zwembad is van zeer goede kwaliteit.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
VIEHOTELBANGKOK, General Manager van VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2017

Dear rioolrat,

Greetings from VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel!

Thank you for your positive comments. It’s always a pleasure to know that we have met or exceeded our guests’ expectations. We look forward to welcoming you back to VIE Hotel Bangkok in the future.

Beoordeeld op 7 januari 2017

Heel mooi hotel in de buurt van alle shoppingmalls.
Hotel ligt ook vlakbij de skytrain, die het makkelijk maakt om de stad te verkennen.
Prachtig zwembad, relax gelegen, met bar.
Zeer grote fitness zaal.
Super ontbijt - enorm veel keuze.

Kamertip: Boek zeker een suite ! De meerprijs is het zeker waard.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
VIEHOTELBANGKOK, General Manager van VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Dear ChrisD_02,

Greetings from VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the VIE Hotel Bangkok. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Beoordeeld op 15 december 2016 via mobiele applicatie

Geweldig, hogere segment hotel in de buurt van het ov, de shoppingmalls en lokale eettentjes. Om tot rust te komen hadden wij een Vie suite van 81 m2 op de 21e étage met uitzicht over de stad en met zicht op BTS en het huis van Jim Thompson.
Het zwembad op de 10e étage is goed om zo af en toe verkoeling op te zoeken.
Op verzoek kan gratis gebruik worden gemaakt van de Vie hotel tuk tuk. Deze brengt je weg naar bestemmingen om en rond het hotel.
Het ontbijt is gevarieerd van Aziatisch tot Westers. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
VIEHOTELBANGKOK, General Manager van VIE Hotel Bangkok, MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2016

Dear NCLvAT,