Beoordeeld op 6 juli 2015 via mobiele applicatie

2e keer hier tijdens dezelfde vakantie. Bed ligt goed, vriendelijke personeel, ontbijt is niet gigantisch maar prima. Locatie ligt prima, zoals je het zelf bekijkt. Als je toch richting het paleis zou willen gaan pak je een taxi aan de hoofdweg. Voor wat losse centen sta je er.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 oktober 2014

Gelegen in de schaduw van het Baiyoke (hoogste gebouw BKK) ligt het hotel centraal voor diegene die naar de bekende grotere malls wilt. Tevens ligt het hotel op 5 minuten lopen van de eind halte van de airport link (Phayathai). Overige bezienswaardigheden zoals Grand Palace, Wat Arun, Wat Pho, etc.... zijn allemaal wat verder weg.

Bij aankomst in hotel werden wij geupgrade van standaard kamer naar luxe kamer wat natuurlijk nooit verkeerd is. Kamer is erg ruim met een king size bed en is tevens spotless.

Het buffet ontbijt met de gebruikelijke scrambled eggs, ham en Thaise gerechten is goed.

Personeel van het hotel is heel vriendelijk en kunnen veel informatie geven over de bezienswaardigheden.

Hebben hier maar 1 nachtje gezeten voor het inslaan van souvenirs alvorens we zouden terug vliegen naar huis maar wij vinden prijs/kwaliteit van het hotel erg goed.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 31 juli 2014

Wij hadden een late incheck vanwege een late vlucht.

Hotel ligt ver weg. Ergens diep in een steegje.

Ontvangst was niet zo geweldig. We hadden een extra bed gevraagd, werd netjes gebracht. Alleen door een medewerker die veel alcohol op had. Liep vervolgens weg en liet de deur wijt open staan. Wij met de gedachten dat hij terug zou komen met de wifi wachtwoord.
(Wifi moet je trouwens een Engelse taal voor gebruiken, want blijkbaar werkt het met een Nederlandse taal niet)

De kamer ruikt muf en er zitten veel muggen op de kamer. Badkamer is niet heel schoon. Voor prijs wat je betaald kun je ergens anders beter krijgen.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 24 juli 2014

1 overnachting gedaan in een goede kamer op de 8e verdieping. Prijs kwaliteit is zeker goed. Ligging is alleen wat minder. De wijk eromheen is niet zo leuk. Wel dicht bij Phaya Thai station zodat vervoer met de skytrain makkelijk is, ook naar het vliegveld.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 24 september 2012

Dit hotel lijkt enigzins achteraf te liggen, maar met de tuk-tukservice van het hotel sta je binnen 3 minuten in de winkelstraat dicht bij de skytrain. Ook heel goed te lopen!!
Goed ontvangst door zeer vriendelijk personeel. Het personeel geeft graag tips en uitleg hoe je het beste door Bangkok kan reizen. Nette hotelkamer met goede badkamer waaronder een heerlijke douche. Goede (aan de harde kant) bedden. Kamers absoluut niet gehorig!
Ontbijt prima verzorgd. Niet heel uitgebreid, maar alles is vers.
Dit hotel is echt een aanrader voor een verblijf in bangkok!

Datum van verblijf: juli 2012