TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 390 van 14.092 Restaurants in Bangkok
Keukens: Thais
Wijk: Wachira Phayaban
22 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel lekker. Wel rekening mee houden dat de gerechten gekruid zijn op zijn thais. Dus heel pikkant.

Datum van bezoek: december 2017

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor je t weet ben je er voorbij gelopen. En als je het dan toch gevonden hebt denk je ‘hmmm’. Kijk hier doorheen en geniet van de heerlijke (pittige !!!) gerechten.
Eten aan lange tafels (achterin) tussen de Thai.
Aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2017
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft twee locaties. Wij bezochten die aan het democraat monument s middags. ( let op van 14-17 u geen bier ). Kaart is vrij uitgebreid. Eten komt allemaal apart maar is leuk zo kan je al van iedereens gerecht proeven. Water staat op tafel. Alleen emmertje ijs vragen. Eten is schitterend. Interieur is "iets" minder ( refter gehalte is vrij hoog) maar er zitten zo goed als alleen Thais en af en toe een toerist die trip advisor gebruikt of de lonely planet gebruikt.

Datum van bezoek: augustus 2017
27 december 2016 beoordeeld

Ons hotel eigenaar heeft ons aanbevolen bij dit restaurant te gaan eten en dan voornamelijk voor de Tom Yum Goong! De chef heeft jaren voor de koninklijke familie gekookt en ik begrijp ook waarom. Het restaurant ziet er niet mooi uit ze spreken ook alleen maar Thais! Maar de smaken van het eten maakt alles goed! Als je in Bangkok bent en je vind picant eten lekker dan moet je hier de Tom Yum Goong gewoon proberen!!

Datum van bezoek: november 2016
10 augustus 2015 beoordeeld

Echt goed thais eten, zeer vriendelijk geprijsd. Geen consessies gedaan op spiceyness of interieur. Topper!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Krua Apsorn : Samsen Branch bekeken, bekeken ook

In Krua Apsorn : Samsen Branch geweest? Deel je ervaringen!