Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Onvergetelijke reis

We zijn net terug van een onvergetelijke 18-daagse reis door Oeganda. Sander heeft alles twee keer ... meer lezen

Beoordeeld op 22 augustus 2021
GrandTour06259107873
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Geweldige reis in een fantastisch land

Beoordeeld op 13 augustus 2021
KoenH50
Lees alle 60 beoordelingen

Beoordeeld op 13 augustus 2021

We zijn net terug van onze ruim 3 weken rondreis door Oeganda. In deze vreemde coronatijd was het voor ons toch erg spannend om deze reis te boeken. Gelukkig heeft Sander ons hierin enorm goed begeleid en konden we met al onze vragen en suggesties bij hem terecht. De reis zelf was echt fantastisch, we hebben 3 weken niet aan corona hoeven denken en ik heb mezelf geen moment onveilig gevoeld. Je reist met een ingeënte gids en merkt eigenlijk geen beperkingen. Alle accommodaties waren geweldig en in alle smaken en budgetten. De begeleiding van Moses onze gids was erg goed en hij was erg betrokken bij ons welzijn. Tijdens de reis zelf was er altijd een contactpersoon beschikbaar en was er ruimte voor aanpassing van het programma.
Wij hebben ook onze twijfels gehad om in deze periode te reizen, maar hebben geen moment spijt gehad van onze keuze om te gaan. Het was onvergetelijk mede dankzij de goede en laagdrempelige begeleiding van grassrootz.

Datum van activiteit: juli 2021
Grassrootzadventures, Eigenaar van Grassrootz Adventures, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Koen, wat een fantastische recensie, daar zijn we als organisatie heel blij mee en ik hoop dat het meer mensen doet besluiten om dit prachtige land te gaan ontdekken!

Beoordeeld op 27 juli 2021

Schitterende rondreis gemaakt met David aan het stuur: een geweldige - lieve chauffeur. Heel gevarieerd aanbod van accommodaties en excursies. Grassrootz hield rekening met onze wensen: ook tijd nemen voor het genieten op de slaaplocatie en toevoegen van een plekje aan het Mutanda meer. In deze bizarre tijden voelden we ons veilig door de discipline van het personeel in de lodges en in de parken kwestie van hygiëne en Covid-maatregelen. Kort samengevat: Oeganda is het mooiste land dat we reeds bezochten met heel vriendelijke mensen en natuurlijk is het ook een must een bezoekje te brengen aan de chimpansees en de gorilla's. Verder willen we Grassrootz nog bedanken voor de leuke attentie op onze huwelijksverjaardag.

Datum van activiteit: juli 2021

Beste Ann, deze recensie geeft onze organisatie hoop voor de toekomst! Heel veel dank en wie weet tot ziens.
Sander

Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

We hebben een prachtige rondreis gedaan in heel Oeganda. We hadden Lucky als chauffeur. Ik kan me niet inbeelden dat er ergens op aarde een betere chauffeur is dan hem. Op de pistes met groten kloven is hij er telkens in gelukt om probleemloos door te rijden.
Ook rijdt hij zeer voorzichtig. Tevens is hij een aangename man die zijn klanten helpt.
De auto zelf was zeer comfortabel.
Ik raad iedereen aan om met grass rootz dit prachtig land te ontdekken.

Datum van activiteit: juni 2021

Beste Isa, wat fijn om te lezen dat jullie met de beste chauffeur op aarde op reis zijn geweest! Dit maakt mijn dag! Hopelijk tot ziens!
Sander

Beoordeeld op 19 juni 2021 via mobiele applicatie

Wat een geweldige reis ervaring hebben we weer achter de rug.
We zijn net een paar dagen terug 19 daagse rondreis door Oeganda.
Georganiseerd door Grassrootz adventures Uganda.
Sander van Zanten de eigenaar van dit goed georganiseerde reisbureau heeft onze reis wederom goed geregeld.
Niks liet te wensen over ❤️.
Onze eerste reis was een 6 weekse rondreis door Oeganda, Tanzania en Kenia.
In één woord geweldig!! Alles kan naar eigen wens worden opmaat gemaakt worden
Nu weer alles netjes tot in de puntjes naar onze wensen verzorgd.
We zitten nu nog lekker na te genieten.
Deze reis bracht ons langs de berg gorilla's in Mgahinga en de chimpansees in kibale National forest.
En ook alle andere mooie nationale parken die Oeganda te bieden heeft hebben we mogen bewonderen.
Schitterend ervaring!!!!
Oeganda word ook wel de parel van Afrika genoemd.
De bevolking van Oeganda laat u zich helemaal welkom voelen.
Overal werden we verwelkomd met een mooie glimlach.
Ik heb meerdere malen met tranen van geluk in mijn ogen gestaan.
Onze gids Bob van Grassrootz was een grote aanvulling in onze reis.
Een vriend voor het leven!!
Wij zijn ervaren reizigers die vaak met de rugzak op pad gaan.
Maar ik kan toch wel een ieder adviseren Oeganda met een chauffeur te doen.
Deze mensen hebben zoveel kennis en contacten, dat hierdoor het spotten van dieren heel erg groot is.
De ervaring van een chauffeur houdt u ook vrij van alle andere problemen.
Eventuele lekke banden het vast kunnen komen te staan. De weg kwijt raken.
Heel de reis was voor ons één grote zorgeloze prachtige beleving.
Zelfs nu in corona tijd hebben wij ons 100% veilig gevoeld. In de vrije natuur heeft u nergens last van.
De gids was al gevaccineerd. Helemaal top.
Super bedankt weer voor deze mooie reis Sander van Zanten en het hele Grassrootz adventures Uganda team.
Wij gaan gegarandeerd vaker met jullie op reis!!!

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 8 maart 2020

Al langer overwogen wij een reis naar Oeganda te maken, vooral om de berggorilla's te zien. We hebben bij een paar organisaties om een reisvoorstel gevraagd. Het voorstel van Sander van Zanten sloot precies aan bij onze wensen, waarbij je merkt dat Sander Oeganda goed kent.

Onze 17 daagse rondreis omvatte vrijwel het gehele safari-circuit van Kidepo in het noorden, naar Murchison, Kibale, Queen Elisabeth, Lake Mburo en natuurlijk Bwindi. Wij boekten premium lodges, die vrijwel allemaal aan de verwachtingen voldeden. Comfort, verzorging en maaltijden uitstekend.

Onze chauffeur en gids bleek een meer dan uitstekende begeleider, die ons, zonder GPS, feilloos door Oeganda loodste. Kleine ongemakken werden direct opgelost, maar vooral zijn relaxte karakter is precies wat je tijdens zo'n reis nodig hebt.

Naast de zeer afwisselende natuurparken, die allen een eigen karakter hebben, hebben de mensen van Oeganda diepe indruk op ons gemaakt. Het land heeft daarom veel potentie verder te groeien.

In tegenstelling tot Kenia en Tanzania is Oeganda nog niet overlopen door toeristen en biedt daardoor een authentieke reiservaring. Zo zagen wij een cheetah-hunt en lion-hunt met ons als enige getuigen....

Wij bevelen Sander en driver Bob van harte aan.

Datum van activiteit: februari 2020