“Veelzijdig restaurant”

Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Mbabane
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veelzijdig restaurant, veel keuzemogelijkheden. Vriendelijke bediening. Zat vol dus erg gekend. Dit had echter geen negatieve invloed, we kregen het eten vrij snel na bestelling. Alles was erg lekker.

Datum van bezoek: maart 2020

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met 2 gezinnen gaan uiteten. Zeer goeie prijs kwaliteit. Lekkere gerechtjes. Voor elk wat wils. Pizza, steaks, vis,...

Niet twijfelen als je in de buurt bent.

Best reserveren op voorhand.

Datum van bezoek: augustus 2019
Jordisolaris, Owner van Ramblas Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Thank you Joeri, see you soon

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol tentje. Super vriendelijke bediening. Na 2 dagen fastfood in Kruger echt fijn om weer echt voedsel te eten! De chicken curry was zeer smaakvol. 1 voorgerecht gedeeld, beiden een hoofdgerecht en 2 drankjes per persoon voor nog geen 20 euro!

Datum van bezoek: november 2018
Ramblas_Restaurant, Owner van Ramblas Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

many thanks

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze reis door Swaziland hadden we in deze stad een guesthouse en werden we naar dit restaurant geloodst en ik moet zeggen dat het odd een goede keus was. Vriendelijk personeel en goed eten voor een hele betaalbare prijs. Omgerekend nog geen 20€ voor 2 man met een voorgerecht en 4x drinken en 2 hoofdmenu’s

Datum van bezoek: november 2018

thanks,

14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gunstig gelegen aan de rand van de stad. Goede parkeervoorziening.
Uitgebreide menukaart met een prima diversiteit aan gerechten. Bediening is vriendelijk en beleefd. De prijs kwaliteit verhouding van de geserveerde gerechten is verrassend goedkoop. We hebben uiteindelijk twee avonden gedineerd wat beide uitstekend beviel.

Datum van bezoek: september 2018
Ramblas_Restaurant, Owner van Ramblas Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Thanks for your review, your euros go a long way in africa. we price according to local market.

Reizigers die Ramblas Restaurant bekeken, bekeken ook

Mbabane, Hhohho District

In Ramblas Restaurant geweest? Deel je ervaringen!