Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.364)
Beoordelingen filteren
1.364 resultaten
Waardering van reizigers
233
483
386
181
81
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
233
483
386
181
81
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.364 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juni 2017

Heel goed en rustig. Bij een volgende bezoek aan dit land, hoop ik weer van dit hotel gebruikt te maken. Ik heb genoten van mijn verblijf. het eten was goed en de medewerkers zeer behulpzaam. De receptie behandelde mijn vragen vrij snel.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank stenley47
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2017 via mobiele applicatie

Tijdens een trip door Afrika heb ik 2 nachten in het Hilton in Addis gelogeerd.
De prijs voor logies plus ontbijt is misschien wat aan de hoge kant,
maar eten (diner) en drinken zijn er verder prima geprijsd.

Vriendelijk personeel en ik heb er prima geslapen.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank PeterDigit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2015

Vanaf het eerste moment werd u beschouwd als een ere-gast. Het personeel wist uw naam en probeerde uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vooral mevrouw Hebist Masresha, de assistent-manager, was continu beschikbaarvoor advies en bleef op de hoogte of alles ok was. Dit was beter dan verwacht kon worden.

Bedank Alexander P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Haakon G, General Manager van Hilton Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2015
Google-vertaling

Dear Alexander P,

Greetings from Hilton Addis Ababa,

Thank you for your feedback. Your direct feedback is always highly appreciated and gives us a great insight into your experience in our hotel.

I am pleased to know your delight with the service. Thank you for complimenting on our staff. At Hilton Addis Ababa, we aspire to provide the best in class services and facilities reflecting true Ethiopian hospitality. I have personally shared your comments with our team members; your commendation has been recited to Hebist Masresha as well.

I look forward to welcoming you to Addis Ababa in the near future.

Sincerely,

Haakon Gaarder-Larsen | General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 februari 2015 via mobiele applicatie

Dit is een groot en ietwat chaotisch hotel. Je krijgt niet het gevoel van rust maar van uitgaansleven. Voor als je voor zaken bent heb ik behoefte aan een rustpunt. Inchecken duurt te lang. Verdere voldoet het aan alle standaarden van een hotelketen.

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank hansfaber
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Shankar P, Director Of Operations van Hilton Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2015
Google-vertaling

Dear hansfaber,
Greetings from Addis Ababa.
Thank you at the outset for your feedback on social media. This provides us great insights into guest experience at out hotel.
As noted by you, we are a busy hotel and I apologize if the ambience of the hotel was loud for your liking.

I look forward to welcoming you at Addis Ababa in the near future.
Accept our apology for not replying in dutch.

Thank you
Sincerely
Shankar Paramasivam
Director of Operations

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2014

Een fijn hotel met veel mogelijkheden. Gastvrije ontvangst en zeer vriendelijke mensen. Alles is in orde en werkt goed behalve internet. Verder kamers aan de kant van het zwembad niet nemen; 's-morgens wordt je wakker door de minaretten.

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Dick O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken