Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (947)
Beoordelingen filteren
947 resultaten
Waardering van reizigers
443
385
82
27
10
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
443
385
82
27
10
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 947 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juni 2016

Radisson Blu is in alle opzichten een prima hotel. Zakelijk gezien voor mij de locatie maar zeker ook de service die ze bieden. Ontbijt buffet is uitgebreid en ook het buffet 's avonds is een aanrader. Kamers worden prima schoongehouden. Calculeer wel extra tijd voor het uitchecken in dit duurt namelijk altijd vrij lang.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JPuit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HansPeterDuerr, General Manager van Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2016
Google-vertaling

Dear Valued Guest,

Thank you for choosing the Radisson Blu Hotel Addis Ababa as your travel partner and for sharing your feedback from your stay. I am very happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Our team always strives hard to guarantee a 100% guest satisfaction. And nothing gives us more pleasure than knowing that you were comfortable and happy during your stay with us. Please be informed that we have taken your comments seriously and we look forward to another opportunity to exceed your expectations.

We look forward to welcome you back tour hotel soon and we aim to make your stay more enjoyable than the last.

Best Regards
Hans Peter Duerr
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 december 2014

Heel goed hotel. Uitstekende kamers. Zeer smakelijk ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Binnen tien minuten op de luchthaven. Overigens is het niet aan te raden om de gele taxi's naast het hotel te nemen. Komen afspraak niet na qua vooraf afgestemde prijs.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Frans K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChristopherPike2014, General Manager van Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2015
Google-vertaling

Dear Frans K

Thank you very much for your review.

We hope to see you soon on your next trip to Ethiopia,

Best regards,

Christopher Pike,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2014

Fijn hotel, goede service binnen en buiten het hotel (airport shuttle) comfortabele kamer met vers fruit. Niet bijzonder de kwaliteit en diversiteit van de keuken. Ontbijt, Snacks en Diner voor Europese begrippen onder de maat.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Bedank Deijil Gerard V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChristopherPike2014, General Manager van Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2015
Google-vertaling

Dear Deijil Gerard V

Thank you very much for your review.

We have taken into account your comment regarding the diversity of the food offer and communicated with the F&B manager.

We hope to see you soon on your next trip to Ethiopia,

Best regards,

Christopher Pike,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2014

Mijn tafelgenoot had in Radison Blu een etentje tegoed, wegens een voorgaande mislukking in de keuken.
Dat werd ruimschoots goedgemaakt met een tongstrelende maaltijd en een voortreffelijke bediening.
Kortom, voortreffelijk

Datum van verblijf: november 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank jpsmedia
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChristopherPike2014, General Manager van Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2014
Google-vertaling

Dear jpsmedia,

Thank you very much for your review on Tripadvisor.

We always try our best to make things better in case our service was not up to standards and I am happy to see your appreciation for that.

We hope to see you soon at the Radisson Blu Hotel Addis Ababa on your next visit to Ethiopia,

Best regards,

Christopher Pike,
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juli 2014

De kamer en onderhoud waren meer dan uitstekend . Maar de airco in de kamer was oorverdovend, het leek wel of een vliegtuig opsteeg in de kamer. Teneinde te kunnen slapen hebben wij gedurende de nacht de airco moeten uitzetten. Maar wij hadden een upgrade gekregen naar de Business club waar wij gratis ontbijt, lunch en diner kregen geserveerd en bovendien werd er elke dag in de club een gratis Happy Hour vanaf 17.00 uur georganiseerd. Een uitstekende service.

Kamertip: probeer een upgrade naar business class op de 9e verdieping te krijgen. Erg goed..
Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChristopherPike2014, General Manager van Radisson Blu Hotel, Addis Ababa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2014
Google-vertaling

Dear Dick M,
Many thanks for choosing to stay at the Radisson Blu Hotel Addis Ababa and for taking the time to share the comments you have about your recent stay in our hotel.
My sincere apologies for the inconvenience with regards to the AC system in the room you stayed in. I would like to inform you that our maintenance team has attended to this problem immediately. As it is not our usual standards kindly accept my apologies again and I am very pleased to read that you have enjoyed your stay in our business class rooms.
I very much look forward to welcome you back to the hotel in the near future.

Best Regards
Christopher Pike
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken