Beoordeeld op 15 november 2019

Zo hartverwarmend ontvangen worden door heel de staf met een lied! De locatie is uniek, zeer mooi gelegen, prachtig uitzicht over de Serengeti. Mooie decoratieve lodges met een super goed bed. Bij koude nachten word het verwarmd ! Hier word je verwend! Alle kleine details maken het wonderbaarlijk. Ook culinair topniveau! Meer dan een aanrader! Wij hopen terug te komen...

Datum van verblijf: november 2019
SiringitSC, Public Relations Manager van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Dank je Martine V, dat je onze gast was en voor deze lieve review, waarin je ons laten schitteren! Wij hopen jullie snel terug te mogen ontvangen! Vanwege het Camp-team

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch knap, unieke locatie, lekker eten & geweldige staff !!! Echt elke euro meer dan waard.
Bij je aankomst werden we door de hele staff persoonlijk begroet, de maaltijden zijn zeer verfijnd en lekker, iedereen zeer behulpzaam en vriendelijk. Hier wilden we echt langer blijven ... .

Datum van verblijf: september 2019
SiringitSC, Public Relations Manager van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Dear MVH, thank you for your great review! Our great location and enthusiastic team do make us proud again and again. Next time, just stay a bit longer ;-) Asante sana!

Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Ik ben nu voor de 2e maal naar dit kamp gekomen. De tenten zijn uitzonderlijk gezellig en luxueus ingericht. De ontvangst is heel warm en het hele personeel doet zijn uiterste best om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. ‘s Avonds rond het kampvuur kan je met de andere gasten kennismaken en vertelt iedereen zijn verhalen van die dag.De ligging in het midden van de Serengeti en vlakbij de airstrip van Seronera maken het vlot bereikbaar. (Wij vlogen met Coastal vanuit Kili Airport). Ik weet nu weer helemaal waarom ik hier al 2 keer geweest ben. Voor mijn volgende safari naar de Serengeti weet ik al waar ik naartoe zal gaan.

Datum van verblijf: september 2019
SiringitSC, Public Relations Manager van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste Wim T. , dank je dat je al tweemaal langskwam én bovendien de sfeer van ons camp mooi weet te vatten! Ik zorg ervoor dat ons team ter plaatse de complimenten te horen krijgt! We zien er naar uit je terug te mogen ontvangen en ons beste beentje voor te zetten. Het ga je goed en tot binnenkort!

Beoordeeld op 9 maart 2019

Een geweldige ervaring deze Lodge in "the middle of nowhere" . Zeer luxe gemeublieerde tenten met prachtig uitzicht over de Serengeti vlakte. Inslapen met het gebrul van leeuwen en het gehuil van een hyena op de achtergrond! Hoe deze kok het voor elkaar kreeg maaltijden van dit niveau te serveren midden in de Serengeti was meesterlijk. Werkelijk alles werkte, de beste WIFI van de trip, prima warme douche.
en 24 uur elektriciteit, iets wat zeker niet in elke Lodge het geval is. Zeer vriendelijk, vrolijk en attent personeel! Wat betreft de Lodges in de Serengeti zijn er niet veel beter. Absoluut een aanrader!

Kamertip: Alle tenten zijn vlakbij het restaurant en de Lounge.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 maart 2018

Wij zijn al verschillende malen op safari geweest in de Serengeti. Wat we hier gevonden hebben overtreft elke verwachting. Dit tentenkamp staat niet alleen op een fantastische lokatie maar ook de inrichting van de tenten is prachtig en zeer luxueus uitgevoerd. Alles is tot in de puntjes verzorgd en de service is super. De maaltijden zijn van het niveau van een sterrenrestaurant . Hoe dat mogelijk is in het midden in de Serengeti is onvoorstelbaar. Elke keer we aankwamen in het kamp werden we zelfs vriendelijk opgewacht met een verfrissingsdoekje en een drankje. Proficiat aan alle medewerkers , wij hebben er echt van genoten

Datum van verblijf: maart 2018
intimateplaces, Management Company van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear WimTAarstelaar, Thank you very much for having taken the time and trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. Thank you also for your very kind words about the property, our staff and the level of service which you received during your time as our guest. We hope to have an opportunity to welcome you back again in the future. With best regards, Marc Lawson