TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Ik ben nu voor de 2e maal naar dit kamp gekomen. De tenten zijn uitzonderlijk gezellig en luxueus ingericht. De ontvangst is heel warm en het hele personeel doet zijn uiterste best om je een onvergetelijk verblijf te bezorgen. ‘s Avonds rond het kampvuur kan je met de andere gasten kennismaken en vertelt iedereen zijn verhalen van die dag.De ligging in het midden van de Serengeti en vlakbij de airstrip van Seronera maken het vlot bereikbaar. (Wij vlogen met Coastal vanuit Kili Airport). Ik weet nu weer helemaal waarom ik hier al 2 keer geweest ben. Voor mijn volgende safari naar de Serengeti weet ik al waar ik naartoe zal gaan.

Datum van verblijf: september 2019
SiringitSC, Public Relations Manager van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Beste Wim T. , dank je dat je al tweemaal langskwam én bovendien de sfeer van ons camp mooi weet te vatten! Ik zorg ervoor dat ons team ter plaatse de complimenten te horen krijgt! We zien er naar uit je terug te mogen ontvangen en ons beste beentje voor te zetten. Het ga je goed en tot binnenkort!

Beoordeeld op 9 maart 2019

Een geweldige ervaring deze Lodge in "the middle of nowhere" . Zeer luxe gemeublieerde tenten met prachtig uitzicht over de Serengeti vlakte. Inslapen met het gebrul van leeuwen en het gehuil van een hyena op de achtergrond! Hoe deze kok het voor elkaar kreeg maaltijden van dit niveau te serveren midden in de Serengeti was meesterlijk. Werkelijk alles werkte, de beste WIFI van de trip, prima warme douche.
en 24 uur elektriciteit, iets wat zeker niet in elke Lodge het geval is. Zeer vriendelijk, vrolijk en attent personeel! Wat betreft de Lodges in de Serengeti zijn er niet veel beter. Absoluut een aanrader!

Kamertip: Alle tenten zijn vlakbij het restaurant en de Lounge.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 maart 2018

Wij zijn al verschillende malen op safari geweest in de Serengeti. Wat we hier gevonden hebben overtreft elke verwachting. Dit tentenkamp staat niet alleen op een fantastische lokatie maar ook de inrichting van de tenten is prachtig en zeer luxueus uitgevoerd. Alles is tot in de puntjes verzorgd en de service is super. De maaltijden zijn van het niveau van een sterrenrestaurant . Hoe dat mogelijk is in het midden in de Serengeti is onvoorstelbaar. Elke keer we aankwamen in het kamp werden we zelfs vriendelijk opgewacht met een verfrissingsdoekje en een drankje. Proficiat aan alle medewerkers , wij hebben er echt van genoten

Datum van verblijf: maart 2018
intimateplaces, Management Company van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear WimTAarstelaar, Thank you very much for having taken the time and trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. Thank you also for your very kind words about the property, our staff and the level of service which you received during your time as our guest. We hope to have an opportunity to welcome you back again in the future. With best regards, Marc Lawson

Beoordeeld op 31 januari 2018

Wat een verademing om na een lange rit vanuit Karatu en Ngorongoro aan te komen in Siringit Camp, midden in de prachtige Serengeti. Bij aankomst werden we heel hartelijk ontvangen door de kampmananger die ons uitleg gaf over het kamp, de accommodatie, het gebruik van water en de maaltijden. Vervolgens werden we begeleid naar onze tent. De accommodatie is prachtig, luxueus, smaakvol ingericht, heeft indrukwekkende uitzichten en heel vriendelijk personeel. Alles is van topkwaliteit. De tenten zijn zeer luxueus ingericht met schitterende bedden, zeer mooie badkamer, zachte handdoeken, kamerjas en elke dag verse koekjes. Van in de aangename zetels op het terras van de tent heb je een zeer indrukwekkend uitzicht op het Serengeti park en zie je de wilde dieren lopen. 's Avonds werden we, na een uitgebreid aperitief aan het kampvuur, vergast op een heerlijk culinair diner met veel verse producten en ook s' ochtends stond een zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt op ons te wachten. Konden we maar wat langer in Siringit blijven want het is een hemelse plek.

Datum van verblijf: november 2017
intimateplaces, Management Company van Siringit Serengeti Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2018

Thank you very much for taking the trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. We are delighted that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marc Lawson

Beoordeeld op 22 januari 2018

Midden in die eindeloze steppe hebben wij in een prachtige luxueuze tent kunnen overnachten. Vanop het terras konden we de wilde beesten spotten zonder enige vorm van angst aangezien er steeds bewakers de klok rond voor onze veiligheid instonden. Toch wel een ervaring als je 's nachts op een relatieve korte afstand leeuwen hoort brullen. Tijdens de safari's hebben we 4 van de big five kunnen spotten (op de neushoorn na). Het eten is voortreffelijk (zelfs mijn echtgenote, chef kok in een hotelschool was onder de indruk)

Datum van verblijf: november 2017

Thank you very much for taking the trouble to review your stay at Siringit Serengeti Camp. We are delighted that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Marc Lawson